لوازم آرایش

شناخت انواع مژه های مصنوعی و معرفی بیشتر آن ها

  • استفاده از انواع مژه های مصنوعی که امروزه بسیار هم باب شده است، سبب حالت بهتر مژه ها، پرپشت و یا بلندتر نشان دادن آن ها خواهد شد.

    کسانی که اهل آرایش هستند می دانند که بدون آرایش چشم، نمی توان آرایش کامل و زیبایی داشت و شما با آرایش چشم می توانید ظاهری کاملاً متفاوت را در صورت ایجاد کنید.

    داشتن چشم های خیره کننده و جذاب وقتی اتفاق می افتد که علاوه بر آرایش چشم مناسب، از مژه هایی پرپشت، بلند و متناسب با فرم چشم خود برخوردار باشید، که اگر نقصانی در حالت و فرم مژه ها هست با کمک مژه های مصنوعی می توانید آن را از بین ببرید.

    پس در این راستا باید با انواع مختلف آن آشنا باشید و روش استفاده از آن را هم بخوبی بدانید، که ما در این مطلب سعی بر معرفی بیشتر مژه های مصنوعی و انواع آن داریم.

    انواع مژه های مصنوعی و شناخت بیشتر آن ها

    انواع دیگری از مژه های مصنوعی عبارتند از:

    شناخت انواع مژه های مصنوعی و معرفی بیشتر آن ها - بلاران

    مژه ی مگنتی یا مغناطیسی

    مژه های مغناطیسی در مدل های نواری، دانه ای، خوشه ای و…در بازار موجود است و اگر برای اولین بار است که می خواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از این فرم مژه است، چون برای کار با آن نیاز به مهارت چندانی نخواهید داشت.

    مژه های مگنتی دو لایه هستند که در بین آن ها آهنربای بسیار بسیار ظریفی قرار داده شده است، از این رو در هنگام استفاده از آن نیاز به چسب و طبیعتاً چسباندن ندارند و شما باید لایه بالایی آن را در بالای مژه های خود و روی خط چشم بگذارید و لایه پایینی را هم در زیر مژه هایتان قرار داده و به هم بچسبانید.

    این مژه ها چون دو لایه هستند، طبعاً بعد از استفاده مژه های شما را پرپشت تر از حد معمول نشان خواهند داد، پس دقت کنید که اگر مژه های طبیعی خودتان پرپشت هستند، این مدل از مژه به کار شما نخواهد آمد.

    مژه - بلاران

    مژه مصنوعی نیمه

    از دیگر انواع مژه های مصنوعی می توان به مژه های نیمه اشاره کرد، این مژه ها که بر روی نوارهای کوتاه قرار گرفته است و عموماً نیمه بیرونی پلک را پوشش می دهد و همین موضوع سبب می شود تا مژه مصنوعی نیمه، روی چشم ها طبیعی تر به نظر برسد و گذاشتن آن نیز راحت تر باشد، بنابراین این مژه مناسب افرادی است که زیاد تمایل ندارند، حالت طبیعی مژه ها و در نتیجه چشم ها از بین رفته و تحت تأثیر واقع شود.

    گوشه ی رو به بالای انواع این مژه ها، در مقایسه با مژه های مصنوعی دیگر، قسمت بیرونی چشم را بالاتر نشان داده و زیبایی بیشتری را به چشم ها می بخشند.

    برای اینکه این مدل از مژه مصنوعی، فرم چشم را کشیده تر نشان می دهد و گوشه های داخلی چشم را بیش از حد پر نمی کند، برای چشم های گرد و نزدیک به هم  و چشم هایی که پلک افتاده ای دارند مناسب تر است.

    شناخت انواع مژه های مصنوعی و معرفی بیشتر آن ها - بلاران

    مژه ی سه بعدی

    یکی از انواع مژه های مصنوعی، مژه های سه بعدی هستند که برای پرپشت و حجیم نشان دادن مژه ها می توانند بهترین گزینه باشند، این مژه ها قادرند که ظاهری بسیار طبیعی به صورت بدهند، به طوری که در نگاه اول، تشخیص آن ها از مژه های طبیعی خود شخص کار بسیار مشکلی خواهد بود، زیرا که تارهای موی بکار برده شده در ساخت این مژه ها بسیار انعطاف پذیر و نازک است و حالتی بسیار طبیعی دارد.

    از موادی که در ساخت مژه سه بعدی استفاده می شود، می توان به تارهای ابریشمی، الیاف مصنوعی و حتی موی حیواناتی مانند سمور و روباه اشاره کرد و هر قدر که تارهای بکار رفته در این مدل از مژه مصنوعی طبیعی تر باشند، ضمن اینکه ظاهر طبیعی تر و مناسب تری خواهند داشت، از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهند بود.

    البته علاوه بر مژه های سه بعدی، مژه های چهار بعدی و پنج بعدی و حتی مدل های دو بعدی آن هم در بازار لوازم آرایشی وجود دارد و هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارا می باشند، اما خوب است که بدانید مدل های چهار و پنج بعدی از انواع دیگر این مژه ها، پرپشت تر و بلندتر می باشند و با بالا رفتن عدد در مژه های سه بعدی بلندی، حجم و میزان پرپشتی انواع این مدل مژه ها بیشتر خواهد شد.

    شناخت انواع مژه های مصنوعی و معرفی بیشتر آن ها - بلاران

    مژه های فانتزی

    این نوع مژه که از انواع مژه های مصنوعی به شمار می روند، چون حالت فانتزی داشته و از مدل ها و رنگ های غیر متعارف ساخته و درست می شوند، فقط قابل استفاده در میهمانی ها و مراسم خاص هستند و یا توسط هنرمندان و گریم های مخصوص از آن استفاده می شود.

    هر کدام از انواع مژه هایی که به آن اشاره کردیم، اندازه ها و فرم های متفاوتی دارند و ممکن است پرپشت، بلند، کوتاه، طبیعی و… باشند و هر کدام از آن ها، برای برخی از افراد مناسب تر خواهند بود.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *