لوازم آرایش

مزایای لاک لب و تفاوت آن با رژلب در چیست؟

مزایای لاک لب و تفاوت آن با رژلب در چیست؟ - بلاران
  • شناخت مزایای لاک لب و آشنایی با تفاوت هایی که با رژلب دارد، شما را در خرید و انتخاب هر یک از انواع این محصولات کمک خواهد کرد.

    استفاده از این لوازم آرایشی پر مصرف، همواره به خاطر زیباتر نشان دادن لب هاست، اما باید دید که با کمک کدامیک از آن ها با توجه به جمیع شرایط، می توانید به این منظور دست یابید.

    در این مطلب شما را با لاک لب و مزایایی که نسبت به رژلب دارد بیشتر آشنا خواهیم کرد، در ادامه با ما همراه باشید.

    مزایای لاک لب و تفاوت آن با رژلب در چیست؟ - بلاران

    معرفی مزایای لاک لب

    یکی از انواع محصولاتی که برای تزئین و زیباسازی لب ها کاربرد زیادی دارد و تقریباً جزو جدیدترین انواع رژ محسوب می شود، لاک لب است، شاید در نگاه اول آن ها را شبیه رژلب بدانید، اما در واقع تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

    آنچه که باعث تفاوت لاک لب از رژلب می شود، مواد سازنده و فرمولاسیونی است که در ترکیب و ساخت هر یک از آن ها بکار رفته است که در مجموع لاک لب فرمولی مقاوم تر از رژلب دارد.

    لاک لب با فرمولاسیونی متفاوت، همانند رژلب های مایع از پیگمنت هایی نرم و رنگی تشکیل شده که درون یک تیوب شیشه ای و یا پلاستیکی قرار گرفته و دارای قلمی است که می تواند لایه ای نرم، لطیف و رنگی بر روی لب ها ایجاد کند.

    شکل ظاهری لاک های لب اکثراً شبیه رژلب استیکی و در برخی اوقات رژلب های مدادی است و حتی رژهای معمولی است، که فرمی طبیعی را بر روی لب های شما ایجاد خواهند کرد و بهترین ویژگی آن ها این است که از خشکی لب ها جلوگیری خواهند کرد.

    اما مزایای دیگر آن عبارتند از:

    ماندگاری طولانی مدت

    از دیگر مزایای لاک لب این است که نسبت به رژلب دارای ماندگاری طولانی تری خواهد بود و در مراسم و مجالسی که مدت زمان بیشتری به طول می انجامد، با خیال راحت می توانید از این محصول برای زیبایی لب های خود استفاده کنید.

    لاک لب در واقع محصولی ضد آب است و هیچگاه دور لب های شما را آغشته نخواهد کرد و حتی در برخی مواقع برای پاک کردن آن نیاز به پاک کننده های قوی خواهید داشت.

    برای اینکه ضمن ماندگاری سلامت لب های خود را هم تضمین کرده باشید، همواره تلاش کنید تا از لاک لب و محصولات آرایشی مرغوب، با برندهای معتبر خریداری نمایید.

    مزایای لاک لب و تفاوت آن با رژلب در چیست؟ - بلاران

    تنوع رنگی بالا

    این محصول دارای تنوع بسیار بالایی به لحاظ رنگی است و از تیره ترین رنگ ها تا روشن ترین رنگ رژلب را شامل می شود و به راحتی می توانید آن را با هر رنگ لباسی ست کنید، که انتخاب رنگ آن کاملاً به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد.

    رنگی کاملاً طبیعی

    هنگامی که از لاک لب بر روی لب ها استفاده می کنید، جلوه ای کاملاً طبیعی داشته و به راحتی روی لب می نشیند و هیچگاه احساس نخواهید کرد که چیزی اضافه بر روی لب های شما قرار گرفته است.

    از دیگر مزایای لاک لب می توان به درخشندگی آن اشاره کرد که این ویژگی را در هر شرایط آب و هوایی از دست نداده و زیبایی خود را همچنان حفظ خواهد کرد و اگر از انواع استاندارد و برند آن استفاده کنید، حس چسبندگی و سنگینی هم بر روی لب ایجاد نخواهند کرد.

    به جا نماندن رد لاک لب

    معمولاً وقتی که برای زیبایی از رژ لب بر روی لب ها استفاده می کنید، هنگام صرف چای و یا قهوه و یا خوردن هر چیز دیگری، رد رژلب بر لبه فنجان و یا ظرف و یا حتی برخی اوقات بر روی دندان ها باقی می ماند و اکثر خانم ها از این موضوع بسیار نگرانند، مخصوصاً اگر این جلسه یک جلسه مهم کاری باشد و افراد مهمی هم در آن حضور داشته باشند!

    راه حل ساده و آسان برای این موضوع، استفاده از لاک لب است، زیرا که در این صورت رنگ لاک لب شما، نه به روی دندان ها مالیده شده و نه ردی از آن بر روی ظروف باقی خواهد ماند.

    مزایای لاک لب و تفاوت آن با رژلب در چیست؟ - بلاران

    صرفه اقتصادی

    با اینکه شاید در هنگام خرید، هزینه بیشتری را نسبت به رژلب برای لاک لب پرداخت کنید، اما چون لاک های لب از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند، پس نیازی نیست که مانند رژلب چندین بار آن را تجدید کنید.

    فقط با یک بار استفاده از لاک لب در طول روز، می توانید از مزایای بی نظیر آن بهره مند شده و لب های زیبا و درخشانی داشته باشید و به این ترتیب با استفاده کمتر از آن، مطمئناً این محصول دیرتر تمام شده و نیازی به خرید مجدد آن نخواهید داشت.

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *