آرایش

پاک کردن کامل آرایش را با این روش ها امتحان کنید

پاک کردن کامل آرایش را با این روش ها امتحان کنید - بلاران
  • پاک کردن کامل آرایش و موادی که برای میکاپ صورت از آن استفاده کرده ایم، بخصوص در هنگام شب، بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است.

    چرا که ماندن آرایش بر روی صورت به مدت بسیار طولانی و بویژه موقع خواب، می تواند صدمات جبران ناپذیری را بر روی پوست ایجاد کند.

    در این مطلب روش های تکمیلی و نکات کلیدی را که باید تا پاک شدن کامل آرایش طی کنید، متذکر شده و از شما عزیزان خواهش می کنیم که این مسئله را جدی بگیرید.

    پاک کردن کامل آرایش و نکات کلیدی آن

    برای پاک کردن و تمیز کردن صورت از مواد آرایشی، فقط شستن آن به تنهایی کافی نیست، این کار را می توانید با یک روش ساده تست کنید.

    بدین ترتیب که پس از شستن صورت، با یک تکه پنبه و یا یک پارچه ی نرم و لطیف صورت خود را خشک کنید و مشاهده نمایید،! باقی مانده مواد آرایشی مخصوصاً در دور چشم ها، بر روی پنبه نمایان خواهد شد.

    پس نباید به شستن سطحی صورت اکتفا کرده و بهتر است از برخی روش های زیر برای پاکسازی کامل پوست از محصولات آرایشی مختلف، اقدام کنید.

    پاک کردن کامل آرایش را با این روش ها امتحان کنید - بلاران

    منافذ پوست را با دقت و عمقی پاک کنید

    می دانید که مواد آرایشی به دلیل چرب بودن و خواصی که دارند، می تواند در طول روز آلودگی های زیادی را به خود جذب کنند.

    از این رو بهتر است تا علاوه بر شست و شوی سطحی صورت، برای پاک کردن عمقی پوست از شوینده هایی مانند ژل شستشوی صورت کمک بگیرید.

    این شوینده ها قادرند که هر گونه آلودگی را بخوبی از روی صورت پاک کرده و از ایجاد جوش و آکنه پس از آرایش بر روی پوست جلوگیری نمایند.

    با استفاده از این مواد شوینده می توانید مطمئن شوید که تمامی موادی که ممکن بود سبب مسدود شدن منافذ پوستی شود، از روی پوست کاملاً پاک شده اند و برای پاک کردن کامل آرایش خود قدمی جدی برداشته اید.

    این شوینده ها علاوه بر پاک کردن پوست و جلوگیری از ایجاد جوش صورت، باعث کاهش التهاب بر روی پوست شده و سلامت را به پوست شما باز می گردانند.

    شوینده های صورت می توانند مکمل های خوبی برای پاک کننده های آرایشی باشند، اما بشرطی که آن ها را متناسب با پوست خود انتخاب کرده و بدانید که بهترین شوینده برای شما کدام نوع آن است.

    پاک کردن کامل آرایش را با این روش ها امتحان کنید - بلاران

    از تونرها کمک بگیرید

    تونرها محلول هایی مناسب با انواع پوست ها هستند که منافذ پوستی را برای جذب سرم و مرطوب کننده ها، آماده می کنند و بین دو مرحله ی مراقبت از پوست، یعنی بین شستشو و مرطوب کردن آن قرار می گیرند.

    کافیست که در این مرحله از یک پد پنبه ای کمک گرفته و چند قطره تونر روی آن بریزید و به آرامی پد را بر روی تمام مناطق پوست بکشید.

    این مرحله زمان بسیار کمی وقت نیاز دارد و فقط با صرف یکی دو دقیقه خواهید توانست بقایای آرایش را از روی صورت پاک کرده و با پاک کردن کامل آرایش صورت بدین وسیله به پوست خود استراحت داده اید.

    بخاطر داشته باشید که همواره تونری را انتخاب کنید که پوست را دچار خشکی نکرده و رطوبت پوست را حفظ کند.

    پاک کردن کامل آرایش را با این روش ها امتحان کنید - بلاران

    از میسلار واتر استفاده کنید

    میسلار واتر نوعی از شوینده های جدید پوستی هستند که علاوه بر آرایش به جا مانده بر روی پوست، تمامی آلودگی ها و ناخالصی ها را بدون آسیب به پوست، به راحتی از روی آن پاک خواهند کرد.

    میسلارها حاوی آب و گلیسرین و مواد ملایم دیگری هستند که نه تنها برای پوست مضر نیستند، بلکه به سلامت پوست شما کمک خواهند کرد، ضمن اینکه پس از استفاده از آن نیازی به شستن صورت با آب نخواهید داشت.

    اگر پوستی دارید که حساس است و بسرعت دچار آکنه می شوید، این گزینه برایتان بسیار مطلوب خواهد بود، میسلارواتر به سادگی می تواند سلول های مرده پوست را حذف کرده و آن را آبرسانی نمایید.

    برای استفاده کافیست که یک پد پنبه ای بزرگ را به میسلار واتر آغشته نموده و آن را بر روی تمام نقاط پوست بکشید، بدون اینکه نیازی به شستن مجدد صورت داشته باشید.

    پس لطفاً برای پاک کردن کامل آرایش صورت با دقت تمام همه نکات را جدی گرفته و انجام دهید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *