لوازم آرایش

کاربرد مداد سفید در آرایش چیست؟

کاربرد مداد سفید در آرایش چیست؟ - بلاران
  • بیشتر خانم ها از چگونگی کار با مداد مشکی کاملاً آگاهی دارند، اما از کاربرد مداد سفید در آرایش اطلاع کافی ندارند و یا اصلاً نمی دانند که از مداد سفید هم می توان برای ترفندهای آرایشی بهره برد.!

    بر خلاف تصور برخی که فکر می کنند مدادهای سفید هیچ استفاده ای در آرایش ندارند، این مداد را می توان برای زیباتر کردن چشم ها و به عنوان مکملی برای خط چشم و مداد چشم با رنگ های  تیره و مشکی استفاده کرد، اما این موارد تنها کاربرد اینگونه مدادها نیستند.

    در این پست شما را با کاربرد این مداد در جاهای مختلف صورت آشنا کرده و به نکاتی در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

    خرسندیم از اینکه سایت پُر مخاطب بلاران را برای این منظور و آگاهی بیشتر انتخاب کرده اید.

    چگونگی کاربرد مداد سفید آرایشی

    مداد سفید یا خط چشم سفید، عملکردهای گوناگونی دارد و می توان از آن در برخی موارد به عنوان یک مکمل آرایشی استفاده کرد، برخی از این شیوه های مصرف عبارتند از:

    آرایش لب و مداد سفید

    شاید فکر کنید که استفاده از مداد سفید فقط مربوط به آرایش چشم است، اما از این مداد می توان برای زیبایی و حجیم نشان دادن لب ها هم کمک گرفت.

    برای این کار با مداد سفید یک خط سراسری در بخش V شکل لب بالایی که در وسط لب بالا قرار دارد بکشید، این کار سبب می شود که لب ها بزرگتر و برجسته تر به نظر برسند.

    البته این خط را باید طوری ترسیم کنید که ردی از آن باقی نماند، پس رنگ سفید را به صورت حرفه ای کاملاً روی لب پخش کنید تا لب های شما حجیم تر و گوشتی تر به نظر برسند.

    کاربرد مداد سفید در آرایش چیست؟ - بلاران

    آرایش ابرو و مداد سفید

    با استفاده از مداد سفید در زیر ابرو می توانید ابروها را بالاتر از آنچه که هستند نمایش داده و فاصله چشم و ابرو را بیشتر بنمایانید.

    برای این کار کافیست تا دقیقاً در زیر ابرو، از قسمت به اصطلاح آرک یا تاج ابرو تا قسمت انتهایی یا دم ابرو، با مداد سفید خط بکشید و با کمک یک براش باریک آن را کمی محو کنید تا جایی که اثرِ مداد باقی مانده، اما خطی از آن باقی نماند.

    این کار یکی از کاربردهای مداد سفید و جزو ترفندهایی است که برای لیفت ابرو و چشم ها می توانید از آن به راحتی استفاده کنید.

    کاربرد مداد سفید در آرایش چیست؟ - بلاران

    پلک پایین چشم و مداد سفید

    برای اینکه چشم های خود را بزرگ تر و روشن تر از آنچه که هست نشان دهید، کافیست تا در داخل پلک پایینی چشم از یک مداد سفید یا خط چشم سفید استفاده کرده و با احتیاط و به آرامی خطی را بر روی آن رسم کنید.

    این روش برای کسانی که چشمانی کوچک و رنگ پوستی تیره دارند، یکی از مناسب ترین روش ها برای بزرگ تر نشان دادن چشم هاست، به شرطی که در پلک بالایی از یک خط چشم و یا مداد چشم مشکی و یا در نهایت خط چشم تیره استفاده کنید.

    کاربرد مداد سفید در آرایش چیست؟ - بلاران

    جذابیت چشم ها و مداد سفید

    برای جذابیت بیشتر چشم ها و باز و شاداب تر نشان دادن آن ها می توانید از این روش استفاده کنید، بدین شکل که دقیقاً مطابق فرمِ قسمت V شکل گوشه ی چشم، از مداد سفید استفاده کرده و آن را با رنگ سفید حالت دهید.

    طوری مداد را روی این قسمت ترسیم کنید تا بطور یکنواخت همه ی این قسمت را پوشش داده باشید، این کار علاوه بر جذابیت بیشتر چشم ها، باعث پنهان کردن خستگی چشم ها شده و گرفتگی آن ها را مخفی خواهد کرد.

    میکاپ - بلاران

    ماندگاری سایه با مداد سفید

    یکی دیگر از کاربردهای مداد سفید در آرایش این است که اگر می خواهید ماندگاری سایه بر روی پلک بیشتر شود، بعد از زیرسازی پلک و قبل از اینکه سایه اصلی را بر روی پلک بزنید، بهتر است تا از یک مداد و یا خط چشم سفید و یا حتی سایه ای به رنگ سفید استفاده کنید.

    با کمک یک براش مناسب سایه سفید و یا مداد سفیدی را که بر روی پلک کشیده بودید، در تمامی پلک کاملاً پخش کنید تا علاوه بر ماندگاری بیشتر سایه، از چین خوردگی سایه در پشت پلک هم جلوگیری کنید.

    مزیت دیگر این روش این است که این کار سبب خوشرنگ شدن سایه شده و رنگ آن دقیقاً آن چیزی می شود که بر روی پالت سایه مشاهده می کنید.

    میکاپ - بلاران

    سایه چشم با استفاده از مداد سفید!

    حتماً تعجب می کنید، اما کاربرد مداد سفید به عنوان سایه ی پشت پلک یکی از روش های خیلی خاص استفاده از این مداد است که باید آن را بپسندید و بدانید با چه نوع میکاپ و یا چه نوع پوششی می توانید از آن استفاده کنید.

    استفاده از این رنگ سایه چون شکل صورت را بسیار خاص و غیر متعارف نشان می دهد، اغلب مخصوص بازیگران و هنرمندان است که همواره و در همه حال دوست دارند قیافه هایی جدید و غیر معمولی را تجربه کنند.!

    به هر حال کاربرد مداد سفید می تواند آرایش شما را در برخی موارد جذاب تر کند، به شرط اینکه همیشه به همراه آن از ریمل و خط چشم مشکی و یا تیره استفاده کنید و روش استفاده از آن را بخوبی یاد داشته باشید.

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *