عمومی

دستگاه فر کننده مو و موارد مهم در مورد انتخاب آن

دستگاه فر کننده مو و موارد مهم در مورد انتخاب آن - بلاران
  • بابلیس یا دستگاه فر کننده مو به فر کردن موها کمک کرده و یکی از جذاب ترین مدل های آرایشی را بر روی موها ایجاد می کند، چرا که مو یکی از اِلِمان های مهم در زیبایی چهره است که آراستگی آن در صورت بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

    انواع بسیار متفاوتی از بابلیس ها در بازار وجود دارند که باید متناسب با نیاز خود و مدلی که برای مو در نظر گرفته اید، آن ها را شناخته و مناسب ترین آن را انتخاب و خریداری کنید.

    در این مطلب در مورد یکی از ابزارهای آرایش مو به نام بابلیس صحبت خواهیم کرد و مواردی را برخواهیم شمرد که در این گزینش باید لحاظ شوند، پس برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

    دستگاه فر کننده مو و موارد مهم در مورد انتخاب آن - بلاران

    معرفی دستگاه فر کننده مو

    استفاده کردن از دستگاه های متفاوت حالت دهنده مو می تواند حالتی زیبا، جذاب و فانتزی را بر روی موها ایجاد کند و چهره متفاوتی را از افراد به نمایش بگذارد.

    بابلیس و یا فر کننده مو یکی از این ابزار بسیار ساده و راحت است که با کمی تجربه و بالا بردن آگاهی از نحوه استفاده، می توانید موهای خود را به کمک آن به راحتی حالت دهید.

    این فر کننده مو دستگاهی الکتریکی و برقی است که با پیچیدن مو به دور لوله و یا اهرم این دستگاه و ایجاد حرارت لازم، می توانید موهای خود را فر و موج دار نمایید.

    این ابزار آرایشی از جنس های مختلفی مانند سرامیک، تیتانیوم، کروم و فلز ساخته می شوند که نوع سرامیکی آن مناسب تر بوده و طرفداران بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد و کارایی بهتری را بر روی موها از خود به نمایش خواهد گذاشت.

    اما مهمترین بخش بابلیس، قسمتی است که موهای شما به دور آن پیچیده می شود که ممکن است این ابزار دارای روکش های فلزی و یا سرامیکی باشد.

    برای خرید این دستگاه ها باید به این نکته توجه کنید که آیا این دستگاه فرکننده مو را برای استفاده در منزل نیاز دارید و یا می خواهید آن را در آرایشگاه و سالن زیبایی بکار گیرید، چرا که این مطلب در تعیین مدل این دستگاه تأثیرگذار است.

    این ابزار حراتی مو انواع و اقسام مختلفی دارد که برحسب سلیقه مشتری می توان از آن برای فر کردن مو در اندازه های گوناگون استفاده کرد، هر یک از بابلیس ها شکل ظاهری متفاوتی را بر روی موها ایجاد خواهند کرد و باید قبل ازخرید به نکاتی در این زمینه توجه کنید.

    پس با توجه و دقت در اینکه عملکرد و کاربرد هر نمونه از این دستگاه های فرکننده چگونه است، وسیله ای مناسب با ساده ترین نوع عملکرد، با توجه به سلیقه خود را انتخاب و خریداری کنید.

    دستگاه فر کننده مو و موارد مهم در مورد انتخاب آن - بلاران

    انتخاب نوع دستگاه

    اولین نمونه های ارائه شده بابلیس به شکل یک لوله باریک و صاف بدون موج است، که بعد از وصل شدن به جریان برق و داغ شدن، موها را دور میله می پیچند و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی در حد چند دقیقه، حالت فری موج دار زیبایی را بر روی موها ایجاد خواهد کرد.

    اما پس از آن انواع زیادی از بابلیس ها در سایزهای مختلف با عملکردهای گوناگون ساخته شدند، که هر فردی باید متناسب با کارایی که از این وسیله انتظار دارد و سلیقه خود یکی از آن ها را برگزیند.

    سایز و اندازه بابلیس

    هر کدام از سایزهای دستگاه فر کننده مو برای فر کردن موها در اندازه خاصی استفاده می شود، که این اندازه ها معمولاً بین این حدود خواهند بود:

    سایز 6 تا 20 میلی متر:

    این مدل از بابلیس ها لوله باریکی دارند و فرهای بسیار ریزی را بر روی مو بوجود می آورند و این فرهای بسیار ظریف می توانند زیبایی خاصی را به مو داده و جذابیت بیشتری را در چهره پدید آورند.

    سایز 20 تا 32 میلی متر:

    می توان گفت این دستگاه ها اندازه تقریباً استانداردی را به لحاظ سایز فر بر روی موها ایجاد خواهند کرد و پس از استفاده، موها را بصورت یکدسته موی موج دار نشان خواهند داد.

    سایز 32 میلی متر به بالا:

    این دستگاه فر کننده مو با لوله ضخیمی که دارد، انتخاب مناسبی برای کسانی است که می خواهند به موهایشان پیچ و تاب ملایمی بدهند و فقط حالت موج دار زیبایی را بر روی آن ها ایجاد کنند.

    دستگاه فر کننده مو و موارد مهم در مورد انتخاب آن - بلاران

    دستگاه چند کاره

    در هنگام خرید این ابزار آرایش مو باید این نکته را مشخص کنید که آیا صرفاً از یک مدل فر مو می خواهید استفاده کنید و یا اینکه با این دستگاه می خواهید مدل های متنوعی از فر را بر روی موها بوجود آورید، که این مطلب در تعیین نوع، انتخاب و خرید بابلیس تأثیرگذار خواهد بود.

    در این صورت باید از مدل های بابلیس چند کاره برای فر کردن مو به شکل های گوناگون استفاده کنید، البته این دستگاه فر کننده مو دارای سَری های مختلفی است تا بتواند مدل ها گوناگونی از فرهای زیبا را بر روی مو ایجاد کند.

    در پست بعدی در باره انواع مختلف بابلیس صحبت خواهیم کرد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط