لوازم آرایش

انواع مژه مصنوعی را بیشتر بشناسیم

انواع مژه مصنوعی را بیشتر بشناسیم - بلاران
  • شناخت انواع مژه مصنوعی به ما کمک می کند تا بهترین انتخاب را از این محصول داشته باشیم و متناسب با چشم و حالت آن، مژه را خریداری نماییم.

    اما برای رسیدن به یک آرایش چشم گیرا و جذاب، اگر از مژه های مصنوعی که مناسب چشمان ما هستند استفاده کنیم، حتماً به این مقصود دست پیدا خواهیم کرد، در غیر این صورت چهره ما نه تنها ظاهر بهتری پیدا نکرده بلکه حالتی مصنوعی و غیر طبیعی یافته و بدتر خواهد شد.

    برای اینکه بتوانیم در این مورد به شما عزیزان کمک کنیم، ابتدا به معرفی انواعی از مژه های مصنوعی خواهیم پرداخت و در پست های بعد مطالب بیشتری در این باره خواهیم نگاشت.

    با ما همراه باشید.

    معرفی انواع مژه مصنوعی

    امروزه به لطف پیشرفت لوازم و ابزار آرایشی مژه های مصنوعی هم از تنوع زیادی برخوردار شده اند و هر کس با آنچه که از این محصول انتظار دارد و متناسب با چهره و چشم های خود، می تواند نسبت به خرید یکی از انواع آن اقدام کند.

    اما همه مژه های مصنوعی بطور کلی در دسته های زیر قرار می گیرند:

    انواع مژه مصنوعی را بیشتر بشناسیم - بلاران

    مژه مصنوعی نواری یا استریپ

    به نظر می رسد که همه ما این مدل از مژه مصنوعی را دیده باشیم، چون این نمونه متداولترین مژه ای است که خانم ها از آن استفاده می کنند و همانطور که از اسم آن پیداست به شکل نوار است که سری مژه ها بر روی آن قرار می گیرند و می توانند کل پلک چشم را پوشش دهند.

    این مدل مژه اگر درست انتخاب شده و متناسب با شکل و فرم چشم و صورت استفاده شود، چشم های شما را زیباتر و جذاب تر از آنچه که هست نشان خواهد داد.

    برخی از نمونه های این مژه بر روی نوار های مشکی و ضخیمی نصب شده اند و برای افرادی مناسب هستند که آرایش چشم غلیظی دارند و در آرایش از خط چشم هم استفاده می کنند.

    نوع دیگری از انواع مژه مصنوعی نواری وجود دارد که مژه ها بر روی نوارهایی نامرئی قرار می گیرند و زمانی که از آن استفاده می کنید بر روی چشم بسیار طبیعی دیده شده به شکلی که اگر چشمان شما هیچ آرایشی هم نداشته باشند، زیبا به نظر خواهند آمد.

    انواع مژه مصنوعی را بیشتر بشناسیم - بلاران

    مژه مصنوعی تکی یا دانه ای

    این مژه ها را اغلب افرادی استفاده می کنند که می خواهند مژه هایشان را در بعضی قسمت ها پرپشت تر نشان دهند و یا اینکه می خواهند به طول مژه های خود اضافه کنند،چون مژه های تکی به هم متصل نیستند و به صورت تکی ساخته می شوند، اما بطور تکی به فروش نمی رسند و شما آن ها را باید با طول های مختلف و در بسته های 30 تا 60 عددی خریداری نمایید.

    مژه های دانه ای را اگر در بخش های انتهایی و بیرونی چشم استفاده کنید، چشمانتان را درشت تر نشان خواهد داد، باید در هنگام چسباندن آن ها در لا به لای مژه های خود، دقت بیشتری داشته باشید و خود به خود چسباندن آن ها زمان بیشتری خواهد برد، اما چون این مژه ها در بین مژه های خودتان قرار می گیرند، ظاهرتان را طبیعی تر جلوه خواهند داد و آزادی عمل بیشتری به شما خواهند داد.

    انواع مژه مصنوعی را بیشتر بشناسیم - بلاران

    مژه تکه ای یا خوشه ای از انواع مژه مصنوعی

    این مژه مصنوعی به صورت یک دسته مژه بر روی یک تکه نوار کوچک نصب شده و به لحاظ فرم و مدل ساخته شده بین مژه های نواری و دانه ای قرار می گیرند و تکه تکه هستند، که می توانید آن را بر روی خط چشم بچسبانید.

    چسباندن این مژه های تکه ای، از دیگر مژه ها آسان تر است و اگر می خواهید بسرعت آماده شوید و یا در چسباندن دیگر گزینه های مژه مصنوعی مهارت کافی ندارید و مبتدی هستید، به راحتی می توانید از این نوع مژه استفاده کنید.

    اگر چشم های گردی دارید و یا اینکه فاصله چشم های شما به هم نزدیک است و تمایل دارید تا چشم های کشیده و بادامی داشته باشید، می توانید از مژه های تکه ای در انتهای گوشه ی چشم استفاده کنید و دسته ای از آن را به آخر پلک چشم اضافه کنید، چون این نوع مژه ها نیمه بیرونی پلک را پوشش می دهند.

    هنگامی که از این مژه استفاده می کنید، گوشه ی رو به بالای این مدل مژه، قسمت بیرونی چشم را بالاتر نشان داده و خط مورب چشم را بیشتر و زیباتر نمایش خواهد داد، که برای پلک های افتاده و  مدل چشم های گربه ای مناسب خواهد بود.

    این مژه ها بر روی چشم بسیار صاف و تمیز قرار می گیرند، برعکس مژه های مصنوعی نواری که اگر درست و بجا چسبانده نشوند، در سمت گوشه ها بلند می شوند و فرم زیبای خود را از دست می دهند.

    دیگر انواع مژه مصنوعی را در پست بعدی به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *