لوازم آرایش

میسلار واتر چیست و بر روی چه پوست هایی باید از آن استفاده کنیم؟

میسلار واتر چیست و بر روی چه پوست هایی باید از آن استفاده کنیم؟ - بلاران
  • میسلار واتر که به آن کلینسینگ واتر (Cleansing Water) هم گفته می شود، نوعی از محصولات آرایشی هستند و آن هایی که با لوازم آرایشی سر و کار دارند، بخوبی این محصول را می شناسند.

    برای اینکه با این شوینده ی کاربردی آرایشی بیشتر آشنا شوید و نحوه ی استفاده از آن را بطور صحیح یاد داشته باشید، در این پست به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

    میسلار واتر چیست و بر روی چه پوست هایی باید از آن استفاده کنیم؟ - بلاران

    میسلار واتر چیست؟

    میسلارواتر از میسل ها یعنی ذرات پاک کننده که به صورت سوسپانسیون در آب معلق هستند و از ذرات روغنی تشکیل شده اند.

    میسلارواترها ترکیبی از آب خالص، مواد آبرسانی مانند گلیسیرین و مقداری کمی هم سورفکتانت های ملایم هستند که بسیار کاربردی و مفیدند.

    ذرات این سورفکتانت به شکل توپ های کروی بسیار کوچکی هستند که به آن ها میسل گفته می شود و این میسل ها مانند یک آهنربای قوی عمل کرده و آلودگی ها و چربی های اضافه را از روی صورت پاک می کنند.

    ظاهر میسل مانند آب شفاف و روان است، اما با این ظاهر ساده ترکیبات پیچیده ای را در خود دارد که بسیار شگفت انگیز است و این نکته را وقتی در می یابید که آن را بر روی پوست قرار دهید.

    میسلار واتر چیست و بر روی چه پوست هایی باید از آن استفاده کنیم؟ - بلاران

    برخی از خواص میسلار واترها

    میسلار واتر نوعی پاک کننده آرایشی محسوب می شود، که با جذب کثیفی ها به از بین بردن و حذف ناخالصی ها و سبوم پوست کمک کرده و آن ها را از سطح پوست پاک می کنند و باعث حس شادابی و نرمی در پوست خواهند شد.

    میسلارها محصولات کاملی هستند که می توانند انواع مواد آرایشی، حتی ماندگارترین آن ها که ریمل های ضد آب هستند و انواع کرم ها، کرم پودرها، چربی اضافه و حتی عرق پوست را بطور کامل از بین ببرند.

    در اغلب موارد، افراد برای پاک کردن آرایش و مراقبت بیشتر از پوست، به دو محصول جداگانه ی آرایشی نیاز خواهند داشت، اما میسلارواترها این مشکل را در یک محصول حل کرده و هر دو کار را بطور همزمان انجام خواهند داد.

    این محصول می تواند عملکردهای مختلفی بر روی پوست داشته باشد، از جمله آن ها، پاک کردن چربی اضافه و آرایش از سطح پوست، پاکسازی صورت و مرطوب کردن پوست و…

    جالب است بدانید که میسلار واتر بدون نیاز به فشار زیاد به پوست صورت، غلیظ ترین آرایش ها را از پوست جدا کرده و بدون اینکه بر روی پوست ایجاد خشکی نماید، آن را تمیز و پاک کرده و پوست را آبرسانی هم خواهند کرد.

    به نظر می رسد با همین توضیحات ساده و ابتدایی در مورد این محصول آرایشی پاک کننده و مراقب پوست که تؤاماً چند کار را با هم انجام میدهد، دریافتید که چرا این محصول، جزو محصولات فوق العاده و شگفت انگیز است.!

    میسلار واتر چیست و بر روی چه پوست هایی باید از آن استفاده کنیم؟ - بلاران

    میسلارواتر را بر روی چه نوع پوست هایی می توان استفاده کرد؟

    مسیلار با خاصیت پاک کنندگی و همین طور مرطوب کنندگی و با ویژگی های منحصر به فردی که دارد، از معدود مواد آرایشی است که برای انواع پوست های، خشک، چرب، نرمال، حساس و مختلط مورد استفاده قرار گرفته و مفید است.

    حتی اگر میسلار واتر را در نواحی حساسی مانند، پوست زیر چشم استفاده کنید، به آن آسیب نخواهد رساند و حتی به سلامت پوست کمک هم خواهد کرد.

    افرادی که دارای پوستی حساس و لطیف هستند به راحتی می توانند از این محصول برای پاک کردن آرایش و ناخالصی های روی صورت استفاده کنند و نیاز نیست برای این کار، شدت عمل به خرج داده و با شدت آن را بر روی پوست بکشند.

    این محصول برای پوست های حساس و لطیف بسیار ملایم و مناسب است و ساختار پاک کنندگی آن به آبرسانی و تغذیه بخصوص پوست های حساس کمک مؤثری خواهد کرد.

    در پست های بعدی به فواید و خواص استفاده از میسلار واتر خواهیم پرداخت و به نحوه استفاده از آن هم اشاره ای خواهیم داشت.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *