عمومی

انواع حالت دهنده مو یا بابلیس را بشناسیم

انواع حالت دهنده مو یا بابلیس را بشناسیم - بلاران
  • برای ایجاد تنوع و زیبایی در موها می توانید از انواع حالت دهنده مو استفاده کنید، که با کمک آن ها قادر خواهید بود حالت های متفاوتی را بر روی موها ایجاد کنید.

    امروزه به دلیل تنوع بالای لوازم آرایش مو و نحوه کار کردن راحت و ساده با آن ها، شماری از این ابزار را می توانید اغلب در منازل هم پیدا کنید تا بوسیله آن ها در سریع ترین زمان ممکن، به حالت های دیگری از مو دست پیدا کنید.

    در این پست و در ادامه پست قبلی تعداد دیگری از انواع بابلیس را به شما معرفی خواهیم کرد تا در هنگام انتخاب و خرید، بدانید که چه نوع از فر کننده مو را با توجه به سلیقه خود بر گزینید.

    بابلیس - بلاران

    معرفی انواع حالت دهنده مو

    یکی از ابزارهای پُرمصرف آرایش مو، فر کننده ها یا همان بابلیس های مو هستند که می توانند در کمترین زمان و صرف کمترین هزینه فرم موهای شما را تغییر داده و به بهترین و زیباترین فرمی که دلخواه شماست در آورند.

    اما این وسایل دارای مدل های گوناگون با کارکردهای متفاوتی هستند، که با توجه به اینکه چه نوع فری را می خواهید بر روی مو ایجاد کنید، می توانید یکی از آن ها را انتخاب و خریداری نمایید.

    برخی از این بابلیس ها شامل مدل های زیر هستند:

    بابلیس - بلاران

    بابلیس مدل دو قلو

    این دستگاه های فر کننده مو که از میله ای دو قسمتی تشکیل شده و در واقع دارای دو لوله است، هم بر روی موهای کوتاه و هم بر روی موهای بلند قابل استفاده هستند و به کمک آن ها می توانید فرهایی لوله ای مناسبی را بر روی مو پدید آورده و موهایی خوش حالت و زیبا را به نمایش بگذارید.

    بابلیس - بلاران

    بابلیس مدل مرواریدی

    این نمونه از بابلیس با انواع معمولی آن کمی تفاوت دارد و با داشتن برجستگی های توپی شکلی که بر روی میله آن تعبیه شده است، می تواند فرم های طبیعی و بسیارزیبایی را بر روی مو ایجاد کند.

    این ابزار که از انواع حالت دهنده مو بشمار می رود، بر روی موهای بلند کارایی بیشتری داشته و می تواند موهای خوش حالتی را برای شما بوجود آورند.

    بابلیس - بلاران

    بابلیس مدل اتوماتیک

    در این مدل از فر کننده های مو باید یک تکه از مو را داخل دستگاه قرار داد و با کشیدن مو به درون بابلیس، موها به شکل فر مارپیچی از آن خارج می شوند و در واقع حالت فرِ اینگونه از بابلیس ها شبیه فر با مدل های بابلیس میله ایست.

    انواع حالت دهنده مو یا بابلیس را بشناسیم - بلاران

    بابلیس مدل نانسی

    این نوع از بابلیس ها عملکردی مشابه فر کننده های میله ای دارند، با این تفاوت که سرعت عمل این دستگاه ها خیلی بیشتر است و برای استفاده از آن باید یک قسمت از مو را در بین صفحات بابلیس قرار دهید تا با چرخیدن موتور، موها به دور میله پیچیده و شکلی شبیه سیم تلفن را بر روی موها ایجاد کنند، به این مدل از بابلیس ها فر کننده های سیم تلفنی و چرخشی هم گفته می شود.

    انواع حالت دهنده مو یا بابلیس را بشناسیم - بلاران

    بابلیس مدل چرخشی

    این نوع از فر کننده ها دارای یک میله ی سرامیکی در وسط دستگاه و یک مخزن حرارتی هستند که برای حالت دادن، موها به دور میله ای که در وسط قرار دارد پیچیده می شوند و برای این کارلازم است تا یک قسمت از مو را در داخل مخزن حرارتی قرار داده و گیره آن را ببندید تا موتور شروع به کار کند، بابلیس چرخشی هم یکی از پُر طرفدارترین انواع حالت دهنده مو محسوب می شود.

    انواع حالت دهنده مو یا بابلیس را بشناسیم - بلاران

    بابلیس مدل چند کاره

    در نهایت اگر علاقه دارید تا مدل های گوناگونی از فر را بر روی موهای خود ایجاد کنید، باید از بابلیس های چند کاره، استفاده کنید که این نوع دستگاه های فر کننده مو بوسیله سَری های گوناگونی که دارند، قادرند تنوعی از مدل های مختلف فر را بر روی موی شما امکان پذیر سازند.

    فر کردن موها مخصوص موهای بلند نیست و شما می توانید با کمک بابلیس هایی که لوله هایی با قطر کم دارند، موهای کوتاه خود را هم فر کنید و به آن حالتی زیبا و مواج دهید.

    انتخاب مناسب ترین و بهترین نوع بابلیس بستگی به جنس موها و سلیقه شخصی شما و مدل فری که می خواهید بر روی موها داشته باشید دارد، بابلیس های با بخار یا بدون بخار با برس حرارتی هم جزو انواع دیگری از بابلیس هستند.

    اگر موهای شما خشک است و یا دارای موهای مجعد هستید و می خواهید مدل فرهای موی خود را تغییر دهید، می توانید از بابلیس بخار کمک بگیرید و یا براحتی می توانید بابلیس های چند کاره با برس پلاستیکی را برای استفاده شخصی و در منازل استفاده کنید.

    به هر صورت با انتخاب یکی از مناسب ترین انواع حالت دهنده مو می توانید به زیباترین شکلی موهای خود را فر کنید تا از حالت صاف و یا خسته کننده و یکنواختی موهای خود رهایی یابید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط