عمومی

درهنگام انتخاب بابلیس باید به چه ویژگی هایی توجه کنید؟

درهنگام انتخاب بابلیس باید به چه ویژگی هایی توجه کنید؟ - بلاران
  • در هنگام انتخاب بابلیس یا همان دستگاه فر کننده مو باید نکاتی را مورد توجه قرار داده و لحاظ کنید، تا بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع از این ابزار آرایشی را در خانه و یا آرایشگاه داشته باشید و با کمک آن حالت های متفاوتی را در موهای خود بوجود آورید.

    در این مطلب قرار است تا در مورد این ویژگی ها صحبت کنیم و شما را با مواردی آشنا کنیم تا بتوانید به کمک آن مناسب ترین نوع بابلیس را خریداری کرده و مدت های طولانی از آن بهره ببرید، پس برای دریافت اطلاعات بیشتر در سایت پُرمخاطب بلاران با ما همراه باشید.

    چگونگی انتخاب بابلیس مناسب

    دنیای عجیبی است، به نظر می رسد افرادی که دارای موهای فر هستند تمایل دارند تا با هر ترفندی آن ها را صاف کنند و برعکس کسانی که موهای صافی دارند می خواهند تا موهایشان را به کمک ابزارهای مختلف فر کرده و حالت دهند و هر کس دوست دارد تا دنیای دیگری و متفاوت از آنچه هست را تجربه کند.!

    برخی از خانم ها علاقه زیادی دارند که موهای خود را فر کنند و این کار را می بایست به کمک ابزارهای مخصوص آرایشی انجام دهند، که یکی از ساده ترین این ابزارها استفاده از بابلیس است.

    اما اگر می خواهید برای فر کردن موهای صاف و لخت خود مناسب ترین بابلیس را برای استفاده در منزل تهیه کنید، می بایست به ویژگی هایی که این وسیله ی آرایشی باید دارا باشد، توجه کنید تا بیشترین کاربرد را برای شما به ارمغان آورند.

    درهنگام انتخاب بابلیس باید به چه ویژگی هایی توجه کنید؟ - بلاران

    در مورد فر کننده های مو یک سری ویژگی ها در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود که عبارتند از:

    قابلیت تنظیم درجه حرارت دستگاه

    در هنگام انتخاب بابلیس یکی از مهم ترین مزایای این ابزار، قابلیت تنظیم دستگاه است، اگر دستگاه فر کننده و حالت دهنده مو قابلیت تنظیم دما داشته باشد، شما به راحتی می توانید از آن در شرایط مختلف و برای افراد متفاوت استفاده کنید.

    چرا که ضخامت مو در تمامی اشخاص، به یک اندازه نیست و باید برای افرادی که تارهای موی نازکی دارند از دمای پایین بابلیس و برای افرادی که تارهای موی ضخیمی دارند از درجه حرارت بالا استفاده کنید تا موها بخوبی و به زیبایی حالت بگیرند.

    عموماً این دستگاه ها طوری ساخته شده اند تا بتوانید درجه تنظیم دما را بر روی صفحه نمایشگر به راحتی مشاهده کرده و آن را با توجه به نوع موی خود و یا فردی که میخواهید موهایش را فر کنید، تنظیم نمایید تا موها هم دچار آسیب نشوند.

    درهنگام انتخاب بابلیس باید به چه ویژگی هایی توجه کنید؟ - بلاران

    سیستم اتوماتیک خاموشی دستگاه

    یکی از ویژگی هایی که انواع دستگاه های حالت دهنده مو را از یکدیگر متمایز می کند، خاموش شدن خودکار دستگاه است که عموماً بعد از داغ شدن زیاد دستگاه صورت می گیرد.

    بر روی برخی از ابزارهای حالت دهنده مو سیستم خاموشی اتومات نصب شده است و این دستگاه قابلیت این را دارد که بعد از گذشت مدت زمانی، که معمولاً 60 دقیقه است، بطور اتوماتیک خاموش شود.

    وجود یک چنین ویژگی در موقع انتخاب بابلیس و برای اینگونه دستگاه ها بسیار لازم و ضروریست و باعث بوجود آمدن افزایش و ضریب ایمنی بالاتر خواهد شد و چنانچه فراموش کنید که پس از استفاده از ابزار حالت دهنده مو آن را خاموش کنید، اینگونه دستگاه ها پس از مدتی بطور اتومات خاموش خواهند شد.

    درهنگام انتخاب بابلیس باید به چه ویژگی هایی توجه کنید؟ - بلاران

    خاصیت آیونیک بودن دستگاه

    بطور کلی استفاده مداوم از فر کننده های مو، سبب ایجاد آسیب هایی بر روی مو خواهند شد، اما وجود این خاصیت و ویژگی در دستگاه فر کننده مو سبب خواهد شد تا نه تنها موهای شما از آسیب های احتمالی که بر اثر گرمای شدید بابلیس ایجاد می شود و وز شدن زیاد مو در امان بماند، بلکه باعث حالت پذیری بهتر موها و ایجاد درخشندگی بر روی آن ها خواهد شد.

    جنس دستگاه فرکننده مو - بلاران

    جنس روکش دستگاه

    یکی از قسمت هایی که در انتخاب و خرید بابلیس مو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بخش روکش دستگاه و یا همان قسمتی است که موها به دور آن پیچیده می شوند، که به دو دسته روکش سرامیکی و فلزی تقسیم می شوند.

    انواع دیگری از دستگاه های فر کننده موهم وجود دارند که در آن ها علاوه بر پوشش سرامیکی از تیتانیوم و یا ابریشم استفاده شده است، که این مزیت سبب محافظت بیشتر موها خواهد شد، زیرا تیتانیوم سبک است و گرمای بیشتری نسبت به سرامیک تولید خواهد کرد.

    پس کاملاً مشخص است که انتخاب بابلیس مناسب و کاربرد بابلیس هایی با روکش سرامیکی همراه با موادی که گفته شد، باعث نگهداری و محافظت موها و ماندگاری بیشترِ حالت و فر موها خواهند شد.

    البته در تولید بعضی از بابلیس های سرامیکی، تورمالین هم بکار رفته است که پس از استفاده، مانع از وز شدن و بَد حالت شدن موها خواهد شد.

    پس با در نظر گرفتن این موارد و دقت در انتخاب بابلیس می توانید یکی از بهترین و مناسب ترین انواع آن را با بالاترین کیفیت خریداری کرده و از آن حداکثر بهره را ببرید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطالب مرتبط