لوازم آرایش

یک آرایش زمستانه جذاب و ویژگی های مربوط به آن

یک آرایش زمستانه جذاب و ویژگی های مربوط به آن - بلاران
  • آرایش زمستانه اصولاً آرایشی غلیظ با رنگ های گرم و جذاب است که تآکید بیشتر بر روی کنتراستی بین رنگ رژلب با سایه چشم دارد و با رعایت نکات دیگر در آن می تواند یک آرایش دلفریب و گیرا در میان برف های سرد و سفید باشد.

    در پست قبلی مطالبی را در باره انتخاب رنگ رژ گونه و رژلب عنوان کردیم، اما در این مطلب می خواهیم درباره آرایش چشم در فصل زمستان بیشتر صحبت کنیم، پس برای تکمیل آرایش خود در این فصل همچنان با ما همراه باشید.

    تکمیل آرایش زمستانه با آرایش چشم

    آرایش در فصل زمستان دارای ویژگی هایی مخصوص به خود و ترکیبی از رژگونه، رژلب، سایه چشم، خط چشم، لاک ناخن و آرایش مو و لباسی که رنگ آن با رنگ آرایش، متناسب و هماهنگ است، خواهد بود.

    در این بخش قرار است تا بدانیم برای یک آرایش چشم جذاب و گرم در فصل سرد زمستان، چگونه باید عمل کنیم.

    یک آرایش زمستانه جذاب و ویژگی های مربوط به آن - بلاران

    آرایش چشم زمستانه

    با اینکه قرار است در زمستان از رنگ های گرم استفاده شود، اما آرایش چشم ها در این مورد و بخصوص سایه ها، استثنا هستند و شما می توانید با انتخاب رنگ های سرد تیره مات و یا براق یک آرایش فوق العاده داشته باشید.

    سایه چشم تیره با پوست روشن شما هارمونی بسیار جذابی را بوجود خواهد آورد و استفاده از سایه نقره ای، سفید، صدفی، آبی  و یا سبز و حتی سایه های اکلیلی و یا براق مانند برنزی، طلایی، متالیک می توانند بهترین انتخاب رنگ برای سایه چشم در این فصل باشند، بخصوص اگر رنگ پوست شما سفید و روشن است با انتخاب رنگ های تیره در آرایش چشم، صورت شما را از همیشه جذاب تر و شاداب تر نشان خواهد داد.

    برای انتخاب سایه چشم می توانید با توجه به پوششی که دارید از رنگ های  قهوه ای، خاکستری، بنفش تیره و… هم کمک بگیرید و رنگ های طلایی و مسی با طیف تیرگی و درخششی که دارند، هم جزو رنگ های برگزیده این فصل و آرایش زمستانه هستند که می توانید در طول شب و یا حتی روز از آن ها استفاده کنید.

    اگر پوستی روشن دارید، انتخاب رنگ سیاه و ذغالی در آرایش چشم، ترکیب بسیار گیرا و فوق العاده ای را برایتان ایجاد خواهد کرد.

    برای گزینش خط چشم می توانید از رنگ هایی مانند دودی و ذغالی با بافت مخملی و گیرایش استفاده کنید، زیرا این خط ها در برجسته و دلفریب نشان دادن چشم ها تأثیر زیادی خواهند داشت و خط چشم طلایی هم جزو بهترین ها خواهند بود، اما تلاش کنید که از خط چشم سبز و آبی در این فصل اصلاً استفاده نکنید، چون به شدت از زیبایی شما خواهد کاست.

    عموماً خط چشم های مایع در این فصل از کاربرد بیشتری برای آرایش چشم ها برخوردار هستند، چون این نوع خط چشم قرار است تا تیرگی بیشتری را در چشم ایجاد کرده و خط بادوام تر و دقیق تری را بر روی چشمان شما ایجاد کند.

    هر چه چشم بازتر و درشت تر باشد می توانید خط چشم بلندتر و پهن تری را بر پشت چشم خود ترسیم کنید و برای یک آرایش زمستانه شیک و جذاب شما مجازید تا خط چشم کلفت تری بکشید تا زیبای شما تکمیل تر گردد.

    یک آرایش زمستانه جذاب و ویژگی های مربوط به آن - بلاران

    کمک گرفتن از ریمل مناسب

    می دانید که انواع ریمل های رنگی هم امروزه در بازار لوازم آرایشی موجود هستند، اما برای یک آرایش به سبک زمستانه آن هرگز از ریمل های رنگی استفاده نکنید و سعی کنید که فقط از رنگ مشکی یا رنگ های بسیار تیره و هم ردیف مشکی استفاده کنید تا در درخشان بودن چهره و یک آرایش چشم گیرا به شما کمک کند.

    آرایش مناسب ابرو

    در این فصل باید ابروان پهن و تیره ای داشته باشید و به ضخامت و پهنای ابروی خود توجه ویژه ای داشته باشید و از نازک کردن آن ها پرهیز کنید، ابروها را برای زیبایی و نظم بیشتر با کمک برس مخصوص آن به سمت بالا و بیرون شانه کنید.

    اگر در نظر دارید که از رنگ ابرو استفاده کنید، بهتر است که آن ها را نسبت به رنگ موهایتان دو تا سه درجه روشن تر کنید.

    یک آرایش زمستانه جذاب و ویژگی های مربوط به آن - بلاران

    استفاده از لاک مناسب

    از تزئینات و مکمل آرایشی که در این فصل می توان به صورت مکمل آرایش از آن استفاده کرد کمک گرفتن از لاک ناخن است، که با هماهنگ کردن و ست کردن آن با آرایش، لباس و دیگر زیورآلات می توان زیبایی را چندین برابر کرده و آن را به کمک لاک مناسب افزایش داد.

    سعی کنید در فصل زمستان از لاک های جیغ مانند صورتی و یا قرمز روشن و… استفاده نکنید، این رنگ ها می توانند بزرگترین اشتباه در یک آرایش زمستانه جذاب و عالی باشند، به جای این رنگ ها از رنگ هایی مانند آلبالویی،عنابی، زرشکی، بنفش و کلاً رنگ های تیره تر کمک بگیرید.

    پس برای لاک زدن، ابتدا ناخن های خود را مرتب کنید و سپس با توجه به آکسسوری هایی که دارید و با توجه به فصل، بیشتر از رنگ های کرمی، دودی، خاکستری، آبی تیره و حتی لاک های طلایی و یا نقره ای استفاده کنید و در میان برف زمستانی مانند نگین انگشتر بدرخشید.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *