لوازم آرایش

انواع مختلف لاک ناخن و شناخت بیشتر آن ها

انواع مختلف لاک ناخن و شناخت بیشتر آن ها - بلاران
  • در دنیای امروز انواع مختلف لاک ناخن جزء جدایی ناپذیر میزهای آرایش است و یکی از جذاب ترین، رنگارنگ ترین، فریبنده ترین و وسوسه انگیزترین لوازم آرایشی محسوب می شود که با داشتن انواع رنگ آن،  انگار صفحه ای از مدادهای رنگی زیبا در جلوی ما گشوده می شود.

    این دلربایی و فریبندگی برای دختران و خانم های جوان بیشتر است و اغلب آنان در پی ست کردن رنگ لباس با انواع لاک و یا انتخاب رنگ های مختلف و یا مدل های گوناگون آن می باشند.

    از این رو بهتر است برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه و شناخت بیشتر لاک ها همراه ما باشید و با شناخت لاک های مختلف، یکی از بهترین ها را برای خود انتخاب کنید.

    انواع مختلف لاک ناخن و شناخت بیشتر آن ها - بلاران

    شناخت انواع مختلف لاک ناخن

    همانند انواع دیگر لوازم آرایشی، لاک ها هم در طیف های وسیع با طرح ها و مدل های گوناگونی به بازار عرضه شده اند که انتخاب را در این زمینه هم سخت و دشوار می کنند.

    اما اگر در انتخاب لاک هم مانند دیگر لوازم آرایشی دقت داشته باشید و به شکلی درست و حرفه ای عمل کنید، می توانید یکی از جذاب ترین و شیک ترین مدل ها را بر روی ناخن خود طراحی کرده و یکی از زیباترین استایل ها را برای خود ایجاد کنید.

    انواع مختلف لاک ناخن و شناخت بیشتر آن ها - بلاران

    لاک های اکلیلی

    لاک اکلیلی جزو لاک های براق است که در آن از قطعات بسیار ریز و کوچک استفاده شده و این ذرات ریز که همان اکلیل ها هستند، در شکل ها و اندازه های مختلف درون لاک وجود دارند.

    برخی از آن ها از اکلیل های تک رنگ و برخی هم از اکلیل های چند رنگ تشکیل شده اند که بر روی ناخن خودنمایی کرده و زیبایی چشمگیری را بر روی ناخن بوجود خواهند آورد.

    معمولاً در ترکیبات بکار رفته در ساخت این لاک از مواد قوی تری استفاده شده است تا قدرت جذب و ماندگاری اکلیل ها بر روی ناخن افزایش یابند.

    از این جهت پاک کردن لاک های اکلیلی که یکی از انواع مختلف لاک ناخن به شمار می روند، بسیار سخت خواهد بود و این مسئله نکته ای است که به نظر می رسد با تمام زیبایی، نقطه ضعف این محصول به شمار می آید.

    اما مهم ترین مسئله در استفاده از لاک اکلیلی این است که برای دوام و ماندگاری آن باید پس از استفاده از این لاک ها، برای پوشش بیشتر و بهتر، از برق ناخن استفاده شود و الا با کمترین ضربه آسیب دیده و کم کم از بین خواهند رفت.

    انواع مختلف لاک ناخن و شناخت بیشتر آن ها - بلاران

    لاک های متالیک یا کروم

    لاک های متالیک همان لاک های آینه ای هستند که سطحی کاملاً صاف، صیقلی و براق دارند و در برابر قرار گرفتن در مقابل نور، درخشش خاصی داشته و نور را بازتاب خواهند داد.

    این محصول با همه زیبایی و جلوه ای که بر روی ناخن ایجاد می کند، نیاز به مراقبت و نگهداری ویژه ای دارد که در اثر برخورد با وسایل و اشیاء دچار خط و خش می شود و زیبایی و جذابیت خود را از دست خواهد داد.

    این لاک با اکسسوری های مناسب و لباس های متناسب با آن بسیار جذاب و شیک خواهد بود، ولی برای زدن این نوع لاک بر روی ناخن و ایجاد حالتی صاف، درخشان و یکنواخت و یکدست، باید استفاده از آن را بخوبی بلد باشید، چون به سختی می توان انواع مختلف لاک ناخن آینه ای را بر روی ناخن بطور صاف و یکدست پخش کرد و بهتر است تا از فرد دیگری برای این کار کمک بگیرید.

    لاکِ خاص - بلاران

    لاک های نئون

    در فرمول و ساخت این لاک ها، ماده ای بکار گرفته شده است که در مکان های پُر نور، پرتوهای درخشان نور را جذب کرده و در تاریکی ها همان نور را بازتاب خواهند داد.

    اگر می خواهید جزو افراد خاص و با پرستیژ باشید و از تیپ های فشن و اسپرت استفاده کنید و شیک پسند هستید، می توانید از طیف رنگ های شادِ لاک های نئون استفاده کنید، چرا که این لاک باعث می شود در مکان های کم نور و یا در تاریکی، انگشتان و ناخن های شما به زیبایی بدرخشند.

    اگر این خاصیت و ویژگی یعنی درخشندگی لاک نئون را با آرایش و لباس های متناسب و مناسب استفاده کنید، می توانید از شیک ترین و خاص ترین ها در مجالس و میهمانی ها باشید.

    لاکِ خاص - بلاران

    لاک های مغناطیسی و مگنتیک

    در این نوع لاک که بسیار براق هم هست موادی استفاده شده که خاصیت ربایش در آن ها وجود دارد و پس از اینکه بر روی ناخن زده شد، از یک قطعه آهنربا استفاده می شود که می توان در این حالت به لاک ناخن شکل داد.

    معمولاً بر روی درب انواع مختلف لاک ناخن مگنتیک یک قطعه آهنربا قرار داده شده که با کمک آن فرایند حالت دادن لاک، انجام می شود که این کار نیاز به مهارت زیادی دارد.

    اگر کمی حرفه ای عمل کنید و خلاقیت داشته باشید، می توانید با کمک این نمونه از لاک ها، طرح های بسیار زیبای سه بعدی بر روی ناخن ایجاد کنید.

    اما بهتر است در دفعاتِ اولِ انجام لاک مغناطیسی بر روی ناخن، به سالن های زیبایی مراجعه کنید تا لاک به بهترین شکل و مناسب ترین فُرمی بر روی ناخن قرار گیرد.

    لاکِ خاص - بلاران

    لاک های ژلی

    برای زدن لاک های ژلیش باید مراحلی را طی کرد که پس از زدن آن، باید به مدت زمان معین دست ها و ناخن ها در معرض نور و اشعه ی UV قرار بگیرد، به حدی که لاک از حالت مایع به حال جامد در آید، البته یک مدل لاک ژلی در بازار موجود است که زدنش نیازی به دستگاه UV ندارد و دوامش نسبت به لاک ژلیش اصلی کمتر است.

    این لاک در سه مرحله و با کمک سه نوع مختلف ژل بر روی ناخن زده می شود، که طبعاً ضخامت ناخن را افزایش خواهد داد و برای استفاده از این نوع لاک قطعاً باید به سالن های آرایشی که تجهیزات لازم و مهارت کافی دارند، مراجعه کنید، تا در نهایت ناخن های زیبا و لاک با دوامی داشته باشید.

    اکنون با شناخت بیشتر انواع مختلف لاک ناخن می توانید یکی از مناسب ترین و بهترین آن ها را، با توجه به پوشش و استایل خود انتخاب کنید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *