عمومی

چگونه با برداشتن ابروها آن ها را زیباتر کنیم؟

چگونه با برداشتن ابروها آن ها را زیباتر کنیم؟ - بلاران
  • برداشتن ابروها اگر به شکل اصولی و حرفه ای آن صورت گیرد و فرم منظم تری به آن ها بدهد، می تواند در زیبایی ابروها و جذابیت صورت بسیار تأثیرگذار باشد، ولی اگر قرار است خودتان ابروها را بردارید، لازم است تا با تمام ترفندها و شگردهای این کار آشنا شوید.

    در نظر داشته باشید که اگر می خواهید برای اصلاح ابروهای خود به سالن های آرایشی مراجعه کنید، از یک آرایشگر مجرب و خبره کمک بگیرید و ابروهای خود را به دست هر کسی نسپارید، چون در صورتی که موهای ابرو به صورت اشتباه و زیادی برداشته شوند، مدت ها طول خواهد کشد تا دوباره به حالت اول بازگردند.

    برای اینکه ابروهای زیبایی داشته باشید، چند ترفند را به شما آموزش خواهیم داد.

    چگونه با برداشتن ابروها آن ها را زیباتر کنیم؟ - بلاران

    ترفندهایی برای برداشتن ابروها

    خانم هایی که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند، هیچگاه ابروهای بهم ریخته و شلوغی ندارند و مرتب بودن ابروها را یکی از اصول زیبایی می دانند و به این نکته کاملاً واقف اند که برای داشتن چشم هایی زیبا و نشان دادن جذابیت آن ها و همچنین برای یک میکاپ ایده آل، ابروها نقش مهمی را ایفا می کنند.

    در این رابطه نیاز به دانستن شگردهایی دارید که به برخی از آن ها اشاره ای خواهیم داشت.

    ابزار لازم

    یکی از نکات مؤثر برای انجام هر کاری استفاده از ابزار و لوازم مناسب برای آن است و یک نکته کلیدی در موفقیت کارها به استفاده درست از ابزار مناسب آن برمی گردد، اما وسایل لازم برای اصلاح ابرو عبارتند از: یک آینه ی بزرگ نما یا در اصطلاح آینه ذره بینی، شانه ابرو، قیچی ابرو، چند مدل موچین با کارکردهای مختلف

    اصلاح به موقع صورت

    برای اینکه همواره صورت آراسته و زیبایی داشته باشید، سعی کنید ابروهای خود را زود به زود تمیز کرده و به آن ها سامان دهید.

    هر قدر هم که چشمان شما زیبا باشند و یا تلاش کنید که صورت و چهره خود را جذاب و دلفریب نشان دهید، اما ابروهای به هم ریخته و آشفته ای داشته باشید، نمی توانید در این کار موفق شوید، پس موهای زائد ابرو را برداشته و با برداشتن ابروها به آن ها شکل و فرم منظم و مرتبی دهید.

    چگونه با برداشتن ابروها آن ها را زیباتر کنیم؟ - بلاران

    تعیین محدوده ابرو

    ابتدا کار را با شانه کردن ابروهایتان در جهت رشد شان شروع کنید و برای اینکه بدانید کدام موها اضافه هستند و باید آن ها را با موچین بردارید، محدوده ابروی خود را مشخص کنید.

    اگر اشتباه نمی کنید، خطی فرضی در ذهن خود برای این کار در نظر بگیرید و اگر امکان خطا وجود دارد، از یک مداد با رنگ تیره، که به سادگی بر روی ابرو دیده شود، مانند مداد چشم، کمک بگیرید و مدل ابرو را ترسیم کنید.

    از گوشه ی پایین داخلی ابروها شروع کرده و با دنبال کردن جهت رشد ابروها، موهایی را که زائد و اضافه و خارج از محدوده ابرو قرار می گیرند را با کمک موچین مناسبی، بردارید.

    ابروی دیگر را هم هماهنگ کنید

    برای برداشتن ابروها، بهتر است روی هر دو ابرو به صورت همزمان کار کنید، زیرا این کار به شما کمک می کند تا ابروهای هماهنگ تر و یکدست تری داشته باشید و هر دو ابرو را تا حدودی شبیه به هم بردارید، پس همین طور که پیش می روید، از یک سمت ابرو به سمت دیگر بروید و مرتب هر دو ابرو را در آینه ی مقابل خود چک کنید.

    چگونه با برداشتن ابروها آن ها را زیباتر کنیم؟ - بلاران

    ابروهای پیوست

    گاهی بین دو ابرو موهایی قرار گرفته که بصورت یکدست و منظم در آمده و به اصطلاح ابروها پیوسته و به هم متصل هستند، اگر این مدل از ابرو را می پسندید، می توانید با سامان دادن آن ها، فاصله بین دو ابرو را همانطور پر نگه دارید، اما اگر می خواهید بین ابروهایتان فاصله باشد، از گوشه ی داخلی چشم تان و با کمال دقت ابروهای اضافه بین دو ابرو را بردارید.

    گاهی اوقات ابروها اضافی و زائد نیستند، بلکه فقط مقداری بلند هستند و بلندی آن ها باعث می شود که نا منظم به نظر آیند، در این صورت باید با کمک قیچی و شانه مخصوص ابرو، آن ها را با احتیاط کامل و در حد لازم کوتاه کنید، چنان که به فرم اصلی ابرو آسیبی وارد نشود.

    برداشتن زیادی ابرو ممنوع

    برداشتن ابروها حد و اندازه ای دارد و نباید در برداشتن موهای ابرو افراط کنید، چون در این صورت ابروها کم پشت و خالی شده و مثل اول در نخواهند آمد، ضمن اینکه ابروهای بسیار باریک زیبا هم نخواهند بود.

    به هر حال اگر اشتباه کردید و ابروهای خود را زیادی برداشتید، باید صبر کنید تا موهای ابرو کاملاً در آمده و پر شود و دوباره شروع به برداشتن درست و کادربندی مناسب آن ها کنید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *