عمومی

برداشتن حرفه ای ابرو و ترفندهایی برای آن

برداشتن حرفه ای ابرو و ترفندهایی برای آن - بلاران
  • برداشتن حرفه ای ابرو کار ساده ای نیست و اگر بخواهید خودتان اقدام به این کار نمائید، باید با دقت بسیار زیاد و آموختن رموز و شگردهای این کار، ابروهای مناسبی را در چهره خود ایجاد کنید.

    به جهت تأثیر زیادی که حالت ابروها در زیبایی و جذابیت فرد دارد، در این مطلب می خواهیم مواردی را در مورد برداشتن ابرو برایتان بازگو کنیم تا با تمرین و تکرار در این کار بتوانید حرفه ای شوید.

    برداشتن حرفه ای ابرو و ترفندهایی برای آن - بلاران

     برداشتن حرفه ای ابرو و چگونگی آن

    ابتدا ابزار کار را آماده کنید و سپس ابروها را به سمت بالا شانه کرده و موهایی را که زیادی بلند شده اند را کوتاه کنید.

    یک موچین خوب و مناسب را انتخاب کنید و در یک آینه ذره بینی و بزرگ نما ابروهای خود را ببینید.

    حالا می توانید حتی موهای بسیار ریز زیر ابرو را هم ببینید و با کمک موچین موهای اضافه و زائد را تا جایی که می توانید بردارید.

    اگر نمی دانید نقطه شروع ابرویتان کجاست، یک خط کش کوچک را از کنار پره بینی به حالت عمود و مستقیم به سمت سر ابرو بگیرید، این نقطه آغاز ابروی شماست، که معمولاً دو سانتیمتر بالاتر از گوشه ی چشم است، می توانید با کمک مداد این نقطه را علامت گذاری کنید.

    برای پیدا کردن قسمت انتهای ابرو هم می توانید خط کشی را به صورت اریب از کنار پره بینی، تا گوشه ی خارجی چشم بگذارید، این نقطه هم می تواند انتهای ابروی شما باشد، پس می توانید موهای اضافه از قسمت ابتدا و انتهای ابرو را با دقت کامل بردارید.

    برای یافتن کمان و یا همان قوس ابرو هم می توانید خط کش را طوری از کنار پره بینی بگذرانید که یک خط فرضی درست از وسط مردمک یا عنبیه چشم عبور کند، این قسمت هم نقطه ی بالای کمان ابروی شما را نشان می دهد.

    برای برداشتن حرفه ای ابرو موهای بالای ابرو را زیاد برندارید، چون فرم ابروهای شما تغییر یافته و کمان ابروی شما از بین می رود، حالا به ابرو شکل دهید و با دقت دنباله ابرو را درست کنید.

    بهتر است ابرو را به اندازه پهنای چشم بردارید و بعد از اصلاح کامل، پارچه ای نرم و سرد را بر روی ابروهای خود بگذارید.

    سعی کنید ابروهای خود را تقویت کنید و از تقویت کننده های طبیعی برای این کار کمک بگیرید.

    برداشتن حرفه ای ابرو و ترفندهایی برای آن - بلاران

    ترفندهایی برای برداشتن ابرو

    کسانی که فاصله بین چشم و ابرویشان کم است، ابروی پهن مناسب آن ها نیست و برای اینکه فاصله چشم و ابرو بیشتر نشان داده شود، باید از زاویه ابرو، موهای اضافه ابرو را با دقت کامل و به اندازه مناسب بردارند.

    افرادی که فاصله ی چشم ان ها زیاد است، بهتر است تا ابروهای خود را به صورت پیوسته یا ابروها را نزدیک به هم بردارند، تا چشم ها نزدیکتر به هم دیده شوند.

    همین طور کسانی که دارای بینی چاق و به اصطلاح گوشتی هستند، برای برداشتن حرفه ای ابرو بهتر است تا فاصله بین دو ابرو را زیاد نکنند و حتی الامکان پیوند بین دو ابرو را نگه دارند و یا زیادی آن را خلوت نکنند، تا بینی کوچکتر به نظر آید.

    برعکس کسانی که بینی لاغر و کشیده ای دارند، بهتر است تا فاصله بین دو ابرو را تا جایی که ممکن است بیشتر کنند و این بدین معنی نیست که به اصل ابرو آسیب وارد کنند، بلکه تا جایی که فرم و حالت ابرو از بین نرود موهای اضافه بین دو ابرو را بردارند، تا بینی آنان طبیعی تر به نظر آید.

    افرادی که پیشانی کوتاهی دارند، بهتر است تا قوس و کمان ابروی خود را کوتاه در نظر بگیرند و از زیاد کردن قوس ابرو بپرهیزند تا کوتاهی پیشانی به چشم نیاید.

    قابل توجه خانم هایی که دوست ندارند سن شان زیاد دیده شود! اگر قد ابرو را بلندتر از حد معمول و استاندارد آن بگیرید، سن شما را بیشتر نشان خواهد داد.

    اما برعکس اگر قد ابرو را خیلی کوتاه بگیرید، به حدی که استخوان ابرو بیرون

    زده و دیده شود، سن را کمتر نشان نخواهد داد! گول نخورید، فقط در این مورد زیبایی چشم ها تحت تأثیر قرار گرفته و کمتر به نظر خواهند آمد، پس قد ابرو را در حد و اندازه مناسب نگه داشته و معمولاً به اندازه چشم بگیرید.

    تلاش کنید هنگام برداشتن حرفه ای ابرو، به قسمت سر ابرو کمی حالت هلالی بدهید تا صورت شما را شاد و بشاش نشان دهد، چون ابروهایی که بیش از حد پهن و سر ابروها زاویه دار برداشته شود، صورت فرد را خشن نشان خواهد داد!

    برداشتن حرفه ای ابرو و ترفندهایی برای آن - بلاران

    یادتان باشد مدل ابرو به زیباتر شدن آرایش نیز کمک خواهد کرد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *