لوازم آرایش

انتخاب ریمل ابرو و نکاتی برای خرید آن

انتخاب ریمل ابرو و نکاتی برای خرید آن - بلاران
  • انتخاب ریمل ابرو خود نقش مؤثری در حالت و فرم ابرو و پرپشت نشان دادن آن دارد، ولی برای خرید و گزینش انواع آن، باید اطلاعاتی هر چند مختصر در مورد هر یک بدست آورید تا بتوانید بهترین خرید با مناسب ترین قیمت را داشته باشید.

    این نکته را همیشه یاد آوری کرده و باز هم آن را گوشزد می کنیم، که لوازم آرایش خود را همیشه از مارک های خوب و مرغوب با برندهای معروف و از فروشگاه های معتبر تهیه نمائید و در این موارد صرفاً به ارزان بودن محصول توجه نکنید، چون مستقیماً با سلامت شما در رابطه است.

    انتخاب ریمل ابرو و نکاتی برای خرید آن - بلاران

    انتخاب ریمل ابرو

    مشخصات یک ریمل ابروی خوب و استاندارد که باید به آن توجه کنید عبارتند از:

    برای انتخاب و خرید یک ریمل خوب با برسی مناسب، بهتر است درب آن را باز کنید و برس و رنگ مواد درون آن را بررسی کنید.

    می دانید که برس نرم مناسب برای ریمل ابرو نیست و باید برای این کار از برس ( فرچه ) سفتی استفاده شود، پس در هنگام خرید به این نکته هم توجه کنید، علاوه بر اینکه این برس باید طوری ساخته شده باشد که در هر بار استفاده، قسمت بیشتری از ابرو را هم در بر بگیرد.

    مرغوب ترین ریمل ابرو ریملی است که مواد آن بر روی ابروها بیش از اندازه خشک نشود و اگر ریمل را از نوع رنگی آن انتخاب کرده اید؛ به مرور از کیفیت آن کاسته نشود و رنگ خود را از دست ندهد.

    یکی از ویژگی های مهم انواع ریمل ابرو، بعد از استفاده و هنگامی که می خواهید آن را از روی صورت پاک کنید، باید به راحتی و به سرعت با مواد ساده ی پاک کننده آرایشی، پاک شوند.

    هرگز از تستر مغازه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی، برای تست کردن مواد آرایشی استفاده نکنید، چون امکان آلوده بودن آن ها خیلی زیاد است و افراد دیگری که ممکن است به بیماری های پوستی هم مبتلا باشند، از آن استفاده کرده اند.

    برای انتخاب ریمل ابرو یکی از مشخصات بهترین ریمل این است که مواد آن بر روی ابروهایتان زیادی خشک نشود و بعد از استفاده هم بتوانید آن را به راحتی از روی ابرو، به وسیله پاک کننده های ساده آرایشی، پاک کنید.

    اگر بعد از استفاده از ریمل ابرو در مدت کوتاهی پوست ابرو دچار خارش، سوزش، التهاب و مواردی از این دست شد، ریمل را سریعاً از روی ابرو پاک کرده و دیگر از آن ریمل استفاده نکنید، چون صدمات جبران ناپذیری به پوست تان وارد خواهد کرد.

    انتخاب ریمل ابرو و نکاتی برای خرید آن - بلاران

    انتخاب رنگ ریمل ابرو متناسب با رنگ مو

    ریمل ابرو یک ابزار آرایشی است که بوسیله آن می توان فرمی یکدست و طبیعی به ابروها داد و یا در حالت آن ها تغییر ایجاد کرد و یا اینکه حتی بدون رنگ کردن ابرو، رنگ آن ها را تغییر داد، که البته تمام این روش ها آسان اما موقتی هستند.

    علاوه بر انتخاب ریمل ابرو به لحاظ نوع مناسب آن بر اساس نوع و فرم ابروهای شما، انتخاب رنگ ریمل هم دارای اهمیت می باشد، چون حتی رنگ ریمل هم تأثیر زیادی بر روی چهره ی شما خواهد داشت، مضافاً بر اینکه تنوع رنگی در این وسیله آرایشی بالاست.

    شما می توانید رنگ ریمل را متناسب با رنگ پوست، رنگ مو، رنگ لباس و یا با رنگ موهای اصلی ابرو ست کنید، اما در نهایت تلاش کنید که رنگی مشابه رنگ ابرو یا یک درجه روشن تر و یا تیره تر را انتخاب کنید و برای داشتن ابروهایی درخشان و زیبا و چهره ای جذاب، در هنگام انتخاب ریمل ابرو به رنگ آن بسیار دقت کنید.

    اگر موهای شما رنگی تیره دارد و یا مشکی هستند، بهتر است از ریمل هایی با رنگ های تیره استفاده کنید و ترجیحاً از رنگ های قهوه ای تیره و یا خاکستری تیره برای رنگ ابروی خود کمک بگیرید.

    اگر موهایی دارید که رنگ بسیار روشنی مثل بلوند دارند، برای اینکه به چهره خود زیبایی و جلوه بیشتری داده باشید، از ریمل ابرویی کمک بگیرید که تا دو درجه ابروها را تیره کند نه بیشتر.

    اما در صورتی که موهایی با تناژ قرمز و مشابه آن دارید بهتر است رنگ ریمل ابروی شما مسی و یا طلایی باشند تا هماهنگی بیشتری را با چهره شما ایجاد کرده و حالت چهره را جذاب تر کند.

    انتخاب ریمل ابرو و نکاتی برای خرید آن - بلاران

    عوارض استفاده از ریمل ابروی نامناسب

    انتخاب و خرید نامناسب ریمل ابرو ممکن است عوارض زیان باری را به همراه داشته باشد، مخصوصاً اگر از لوازم آرایشی نامرغوب و بدون استاندارد تهیه شود که در ساخت آن ها از مواد سرب دار استفاده شده است، پس در اثر استفاده های مکرر و ممتدد این مواد ممکن است این عوارض بروز کنند، پس مثل همیشه در انتخاب مراقب باشید.

    این عوارض عبارتند از:

    • ریزش موهای ابرو و خلوت شدن برخی از قسمت های ابرو
    • ایجاد حساسیت و بوجود آمدن التهابات مختلف پوستی
    • ایجاد خشکی، خارش و سوزش در ابروها
    • بد حالت شدن و تغییر رنگ ابروها
    • پوسته پوسته شدن پوست ابرو
    • بوجود آمدن بیماری های گوناگون پوستی

    با این اطلاعات دانستیم که انتخاب ریمل ابرو مانند دیگر لوازم آرایشی چقدر مهم است، پس بهترین ها را برای خودتان که بهترین هستید انتخاب و خریداری کنید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *