عمومی

زیبایی رژلب و نکاتی که پیرامون آن باید بدانید

زیبایی رژلب و نکاتی که پیرامون آن باید بدانید - بلاران
  • زیبایی رژلب وقتی چند برابر خواهد شد که شما نکات کلیدی یا به اصطلاح نکات طلایی آن را بدانید و در عمل هم این ظرایف را بکار بندید.

    در این مطلب هم مانند پست قبلی چندین نکته از استفاده صحیح و درست رژلب را عنوان خواهیم کرد و امیدواریم شما هم با بکار بستن آن ها، میکاپ خود را کامل تر و بی نقص تر از همیشه، بخصوص در مورد لب ها انجام دهید.

    زیبایی رژلب با کمک این ترفندها

    اگر برای سایه چشم خود از رنگ های پر رنگی استفاده کرده اید، برای انتخاب رژلب حتماً از یک رژ بی رنگِ براق استفاده کنید و یا از رنگ های خیلی روشن رژتان را انتخاب کنید.

    راه دیگری که برای برجسته سازی لب وجود دارد اینست که اول از مداد یا خط لب استفاده کرده و دور لب را خط بگیرید، بعد وسط لب پایینی را کمی رژ و یا برق لب بزنید و سپس با مالیدن لب پایینی به بالایی هر دو را رنگ کنید و به یاد داشته باشید، اگر از رنگ های روشن رژتان را انتخاب می کنید، برای دور لب از خطی کم رنگ و یا بی رنگ استفاده کنید.

    شاید بتوان گفت که بهترین رنگ رژلب، رنگی است که از رنگ طبیعی لب شما دو درجه تیره تر باشد.

    زیبایی رژلب و نکاتی که پیرامون آن باید بدانید - بلاران

    اگر می خواهید از رنگ رژ قرمز روشن استفاده کنید، بهتر است برای ماندگاری بیشتر رژتان، ابتدا لب را با خط لب قهوه ای رنگ کنید و بعد رژ قرمز را بر روی لب بکشید تا دوام رژ بیشتر شود.

    هرگز از رژهای کهنه و تاریخ مصرف گذشته استفاده نکنید، زیرا به لب های شما آسیب وارد کرده و موجب پوسته پوسته شدن آن ها خواهند شد و زیبایی رژلب بر روی لب ها را از بین خواهند برد.

    بهتر است تا رژلب ها را در جای سرد یا درون یخچال نگهداری کنید تا بافت آن ها تغییر نکرده و بسرعت خراب نشوند.

    هرگز از تستر مغازه ها برای تست رنگ رژلب استفاده نکنید، چون کاملاً غیر بهداشتی است و سبب انتقال برخی از بیماری ها خواهند شد.

    اگر از رژلب قرمز استفاده می کنید، بهتر است تا برای بقیه صورت خود از آرایش روشن استفاده کنید.

    اگر می خواهید از براش برای زدن رژلب کمک بگیرید بهتر است تا از براش های نوک تیز استفاده کنید تا بتواند تمام زوایا را پوشش دهد و کارتان حرفه ای تر و دقیق تر بنظر آید.

    زیبایی رژلب و نکاتی که پیرامون آن باید بدانید - بلاران

    کار دیگری که برای برجسته نشان دادن لب می توانید انجام دهید، اینست که کمی هایلایتر کرمی بر روی کمان مرکزی، در لب بالایی بزنید.

    اگر می خواهید که رژلب براق خود را مات نشان دهید، کمی پودر تثبیت کننده برروی لب ها بزنید و صبر کنید تا چند ثانیه این پودر بر روی لب ها باقی بماند و بعد با کمک براش لب، ضرباتی آهسته بر روی آن بزنید تا رژتان یکدست شود.

    برای داشتن یک رژلب طبیعی، بهتر است تا از کانسیلر، کرم پودر یا پنکیک، ابتدا پوشش نازکی را بر روی لب ایجاد کنید، این کار به فیکس شدن و خوش رنگ تر شدن و زیبایی رژلب شما کمک خواهد کرد.

    به هیچ عنوان خط لب را برای حجیم نشان دادن و یا قلوه ای نشان دادن لب، از خط طبیعی لب های خود بالاتر نزنید، این کار نه تنها شما را زیباتر نشان نخواهد داد بلکه چهره ای مصنوعی و غیر طبیعی از شما و لب های شما به نمایش خواهد گذاشت.

    قبل از زدن رژلب باید لب هایی صاف و یکدست داشته باشید، برای این کار و برای مرطوب نگه داشتن لب ها می توانید، از بالم لب استفاده کنید و اگر بالم در اختیار ندارید، از مرطوب کننده هایی که در خانه دارید کمک بگیرید.

    زیبایی رژلب و نکاتی که پیرامون آن باید بدانید - بلاران

    استفاده از رژ قرمز برای همه میسر است فقط باید رنگ درستی از طیف های رنگی قرمز را انتخاب کنید که با بقیه آرایش شما هماهنگی لازم را داشته باشد.

    پس اگر پوست تان روشن است، توصیه می کنیم تا از رنگ قرمز روشن با زمینه صورتی و یا قرمز خالص استفاده کنید، اگر پوستی تیره دارید، از رژ قرمز با زمینه صورتی استفاده کنید، اما از رنگ قرمز با ته زمینه نارنجی بپرهیزید.

    برای هر رنگ پوستی که دارید، می توانید از قرمزی استفاده کنید که ته زمینه ای قهوه ای دارد، زیرا قرمزی که زمینه قهوه ای دارد تقریباً با هر پوستی سازگار است و زیبایی رژلب شما را بیشتر نشان خواهد داد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *