عمومی

نکات کلیدی استفاده از رژلب را بدانیم

نکات کلیدی استفاده از رژلب را بدانیم - بلاران
  • استفاده از رژلب نکات کلیدی و ظریفی دارد که با دقت و توجه در آن می توانید رژلبی بدون نقص و خطا بر روی لبان خود بکشید و لبانی زیبا، شفاف و درخشان داشته باشید.

    در این مطلب مواردی را عنوان خواهیم کرد که لازم است شما هم آن ها را بدانید و اگر لازم شد، این نکات را بکار بندید با ما همراه باشید.

    استفاده از رژلب

    قبل از زدن رژلب، بهتر است از ویتامین E برای تقویت و مرطوب کردن لب های تان استفاده کنید، این کار علاوه بر نرم نگه داشتن لب ها، سبب تغذیه آن شده و از ترک و خشکی بر روی لب جلوگیری می کند.

    برای خوش رنگ تر شدن رژلبی که استفاده می کنید، ابتدا دور لب را خط لب بکشید و با همان خط هم لب خود را رنگ کنید، حالا از رژلبی که در نظر گرفته اید و یا حتی برق لب استفاده کنید، با این ترفند رنگ رژ دوام بیشتری خواهد داشت.

    برای اینکه خط لب بهتری را بر روی لب ترسیم کنید، بهتر است تا ابتدا نوک مداد خود را به کمک تراش، تیز کنید و با سر انگشت خود ضربه ای آرام بر روی آن بزنید تا از تیزی آن کمی کاسته شود، حالا می توانید خط لب اندازه ای را، دور لب های خود بکشید.

    نکات کلیدی استفاده از رژلب را بدانیم  - بلاران

    اگر موقع استفاده از رژلب متوجه شدید که رژلب تان از آنچه که در نظر دارید روشن تر است و شما به یک رژ تیره تر نیاز دارید، می توانید قبل از زدن رژ، از یک خط لب چند درجه تیره تر کمک بگیرید و لب های خود را ابتدا با خط لب رنگ کرده و سپس بر روی آن رژ بزنید یا اینکه در اینگونه مواقع از یک برق لب تیره تر بر روی رژ استفاده کنید.

    آنوقت خواهید دید که رنگ رژ شما، دلخواه تان خواهد بود.

    برای زدن رژ سعی کنید تا از تیوپ خودِ رژ استفاده کنید و از زدن رژ بر روی انگشت و سپس مالیدن آن به لب خود داری کنید، چون علاوه برغیر بهداشتی بودن این کار، رژ بطور یکنواخت بر روی لب پخش نخواهد شد.

    بصورت همزمان چشم و لب تان را تیره نکنید و از آرایش سنگین هر دو بطور همزمان بپرهیزید، چون این کار چهره شما را نه تنها زیبا نخواهد کرد بلکه نتیجه ای عکس از آن خواهید گرفت.

    به یاد داشته باشید که هر گاه آرایش چشمی غلیظ داشتید، برای استفاده از رژلب باید از رژ لبی روشن و سبک استفاده کنید و یا اگر آرایش لب را غلیظ و پر رنگ انتخاب کردید، آرایش چشمان خود را سبک و کم کنید تا تناسبی بین این دو مرکز آرایش صورت، بوجود آورده باشید.

    برای اینکه بتوانید رژ را به مدت طولانی تر بر روی لب داشته باشید، پس از اینکه رژ زدید، یک لایه از دستمال کاغذی را بر روی لب بگذارید و بردارید، دوباره رژ بزنید و مجدداً دستمال را روی لب بگذارید تا رنگ رژ لب تثبیت شود و رژ لب به این ترتیب ماندگاری بیشتری داشته باشد.

    نکات کلیدی استفاده از رژلب را بدانیم  - بلاران

    اگر لب های حجیم و برجسته ای ندارید، برای استفاده رژلب و برجسته نشان دادن لب تان، از رنگ های خیلی روشن استفاده کنید تا لب ها آنطور که می خواهید بنظر آیند.

    اگر در میانسالی به سر می برید برای استفاده از رژ مناسب، به شما پیشنهاد می کنیم که از رژهای مات استفاده نکنید و بجای آن بر روی رژتان، از کمی برق لب کمک بگیرید، چون لبان شما با کمی درخشش، بهتر و زیباتر جلوه خواهند کرد.

    برق لب را همواره بر روی رژ، یا حتی به تنهایی استفاده کنید، چون سبب درخشش لب ها و جلوه بیشتر آن خواهند شد، اما اگر لبان برجسته و پهنی دارید، از رژهای مات استفاده کنید و یا از برق لب استفاده نکنید.

    هیچگاه از رژلب و خط لب با رنگ های متضاد هم، استفاده نکنید.

    استفاده از رنگ های تیره و یا مات، لب ها را باریکتر و نازکتر نشان می دهد.

    برای دوام بیشتر رژلب و همچنین خوش فرم تر شدن لب ها، قبل و بعد از استفاده از رژلب، بر روی آن از خط لب استفاده کنید.

    برای تست کردن و انتخاب رژ، آن را بر پشت دست و یا مچ دست امتحان نکنید بلکه هنگام خرید، رژ را بر روی نوک انگشتان تست کنید، چون رنگ و بافت آن به لب، نزدیک تر است.

    نکات کلیدی استفاده از رژلب را بدانیم  - بلاران

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *