لوازم آرایش

معرفی برق لب های درخشان و چگونگی استفاده از آن

معرفی برق لب های درخشان و چگونگی استفاده از آن - بلاران
  • می دانید که در میان انبوهی از لوازم آرایشی، برق لب های درخشان مانند رژلب ها جزو پر کاربرد ترین آن ها است و یکی از دلایل آن این است که استفاده از برق لب باعث برجسته شدن و پر نشان دادن لب ها خواهد شد، مسئله ای که امروزه بیش از پیش بدان توجه می شود.

    اگر با ما بمانید در این باره با هم بیشتر صحبت خواهیم کرد.

    معرفی برق لب های درخشان و چگونگی استفاده از آن - بلاران

    برق لب های درخشان و تولید آن ها

    برق لب اولین بار به وسیله شرکت مکس فاکتور به سال 1930 تولید و معرفی شد و علت تولید آن استفاده در فیلم های سیاه و سفید بود تا بتوانند لب ها را در این فیلم ها درخشان و براق نشان دهند.

    ولی اولین برق لب تجاری، توسط همین شرکت در سال 1932 تولید و تکمیل شد، اما فرمول اصلی آن تا سال 2003 طول کشید و بعدها شرکت های دیگری هم برای تولید این محصول به این شرکت اضافه شدند.

    این شرکت ها تلاش کردند تا این محصول و انواع آن را گسترش داده و برای تولید آن از مواد طبیعی و ارگانیک استفاده کنند و می بینید که امروزه استفاده و مصرف آن تا چه حد گسترده پیدا کرده است.

    معرفی برق لب های درخشان و چگونگی استفاده از آن - بلاران

    شناخت بیشتر برق لب درخشان

    برق لب از روغن، نوعی ماده واکس مانند و رنگدانه تشکیل شده است و آن دسته از برق لب هایی هم که رنگی هستند از چند درصد بسیار کم رنگ، تشکیل شده اند.

    این محصول مانند رژلب انواع گوناگونی دارد که از هر کدام به روش خاص خود می توان استفاده کرد، مثلاً برخی از آن ها تیوپی هستند و مایع برق لب در درون آن ها قرار گرفته و در رنگ های مختلفی هم عرضه می شوند.

    بعضی از برق لب های درخشان در بطری های کوچک استوانه ای و به شکل غلتکی هستند و برخی دیگر از آن ها به صورت جامد و مانند رژلب های جامد ارائه می شوند.

    نوع دیگری از برق لب، مانند رژلب های مایع دارای برس مخصوص است که با کمک آن باید برق لب را بر روی لب ها بکشید.

    برخی از برق لب ها کاملاً بی رنگ هستند و از آن ها می توان برای از بین رفتن پوسته لب و جلوگیری از خشکی لب ها استفاده کرد، چرا که بافت چرب برق لب ها، باعث ترمیم آسیب های لب خواهد شد.

    جدیدترین نوع برق لب هم که حاوی حجم دهنده ها هستند و از موادی تشکیل شده اند که به لب ها حجم بیشتری می دهند، ولی اثرات آن دائمی نیست بلکه بطور موقت می توان از آن برای حجم دهندگی لب کمک گرفت و شاید بتوان از آن ها به جای تزریق کلاژن هم استفاده کرد.

    برای استفاده از این نوع کافیست تا کمی برق لب را در وسط لب پایینی خود بزنید و آن را به ارامی به اطراف پخش کنید و دقت کنید که از خط لب خارج نشوید.

    اگر از برق لب های درخشان رنگی استفاده کردید و حس کردید که برق لب تان بیش از اندازه تیره است و یا اینکه به رنگ پوست تان نمی آید؛ کافیست تا کمی برق لب شفاف و بی رنگ و یا کمی وازلین به آن اضافه کنید و سپس مجدداً برق لب بزنید.

    معرفی برق لب های درخشان و چگونگی استفاده از آن - بلاران

    یکی از مشکلاتی که بعد از استفاده از این برق لب ها بوجود می آید، حالت چسبناکی است که در لب ها ایجاد می شود که اغلب خانم ها از آن شکایت دارند، برای رفع این مشکل، ابتدا سعی کنید که از برق لب های مرغوب با برندهای معتبر تهیه کنید که معمولاً این معضل را ندارند.

    راه حل دیگر این است که برای پیش گیری از چنین مسئله ای، باید لب ها را بطور مرتب و منظم اسکراب کنید، برای این کار می توانید از کمی وازلین به همراه لیف خود که با آب داغ آن را شسته اید کمک بگیرید، چون لبی که بدون پوسته و صاف باشد بعد از زدن رژلب و برق لب زیباتر از لبی است که پوسته شده و یا ترک دارد.

    اگر برق لب و رژلب را همزمان با هم استفاده کنید، جلوه ی رژلب و لب هایتان خیلی بیشتر خواهد شد، یعنی ابتدا رژلب مناسب خود را بزنید و بعد از برق لب بر روی آن کمک بگیرید.

    در پست بعدی به معرفی انواع این برق لب های درخشان خواهیم پرداخت، ممنون که همراه ما هستید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *