عمومی

چگونگی زدن رژلب به روش صحیح آن

چگونگی زدن رژلب به روش صحیح آن - بلاران
  • چطوری رژلب بزنیم؟ چگونگی زدن رژلب سوالی است که بعضی از خانم ها برای ماندگار شدن و شاید هم خوشرنگ تر شدن رنگ رژلب و همچنین زیبایی بیشتر آرایش خود می پرسند.

    اما برای اینکه بتوانید از پاک شدن رژلب جلوگیری کنید و چهره خود را زیباتر و درخشان تر از همیشه نشان دهید، حتماً این پست را که در مورد زدن صحیح رژلب است مطالعه نمایید.

    از این که با ما هستید سپاسگزاریم.

    روش صحیح زدن رژلب

    داشتن لب های زیبا و خوش رنگ چهره شما را شاداب تر و جوان تر نشان خواهد داد، اما باید بدانید که با زدن رژلب چگونه می توانید این کار را انجام دهید، ابتدا نیاز به لوازمی دارید که عبارتند از:

    رژلب، کانسیلر، پنکیک، مداد دور لب، نرم کننده لب، در صورت نیاز برق لب.

    اما برای اینکه رژ زدن را درست و اصولی انجام داده باشید، باید این مراحل را طی کنید.

    چگونگی زدن رژلب به روش صحیح آن - بلاران

    لایه برداری از لب ها

    حتماً تعجب می کنید که چگونه باید لب ها را لایه برداری کرد؟ ولی برای این کار می توانید از مسواک نرمی که آن را مرطوب کرده اید کمک بگیرید و مسواک را به آرامی بر روی پوست لب بکشید تا اگر پوسته هایی بر روی لب وجود دارد، برطرف شوند.

    همچنین کمک گرفتن از یک نرم کننده مخصوص لب، سبب می شود تا به لب ها آبرسانی بیشتری صورت گیرد و لب ها مرطوب مانده و پوسته پوسته نشده و بهتر بمانند.

    زدن کانسیلر

    یکی از دلایلی که بعضی بر روی لبشان رژ ماندگاری دارند، استفاده از کانسیلر است، زدن کانسیلر سبب می شود تا علاوه بر دوام بیشتر رژلب، رژشما بر روی لب بصورت یکدست و یکنواخت قرار بگیرد.

    اگر بتوانید از کانسیلر همرنگ با لب تان استفاده کنید، بهتر است و می توانید به کمک یک براش مخصوص این کار، کانسیلر را بر روی لب زده و سپس از کرم پودر و پنکک برای دوام بهتر رژلب استفاده کنید.

    چگونگی زدن رژلب به روش صحیح آن - بلاران

    خط لب یا مداد دور لب

    برای زدن رژلب ابتدا با کمک مداد دور لب یا همان خط لب باید محدوده لب را مشخص کنید، این کار به شما کمک می کند تا آراستگی و مرتب بودن لب هایتان بیشتر به چشم بیاید و لب های آنکادر و جذابی داشته باشید.

    خط لب های نرم برای این کار بهتر هستند و می توانید خط لب را پیش از رژ زدن یا پس از آن بکشید ولی برخی معتقد هستند که برای خوش رنگ شدن لب ها، بهتر است هم قبل از رژ زدن و هم بعد از رژ زدن، خط لب بزنید.

    رنگ مداد دور لب

    رنگی را که برای مداد دور لب در نظر می گیرید، باید با رنگ رژلبی که استفاده کرده اید هماهنگ و موزون باشد که در این مورد می توانید از مدادهای هم رنگ با پوست تان هم کمک بگیرید.

    هرگز از یک خط لب تیره در کنار یک رژلب روشن استفاده نکنید، چون صورت شما را رنگ پریده و خسته نشان خواهد داد.

    برای اینکه لب بالایی خود را بزرگ تر و حجیم تر از آنچه که هست نشان دهید، قسمت وسط و میانه لب بالایی را با مداد به شکل ضربدر ترسیم کنید.

    چگونگی زدن رژلب به روش صحیح آن - بلاران

    زدن رژلب

    بعد از طی این مراحل نوبت آن رسیده تا رژلب بزنیم، پس رژلب را با دقت روی لب بزنید و با حرکت دادن لب ها به آرامی و بر روی یکدیگر، رنگ رژ را یکدست کنید.

    نکاتی که برای زدن رژلب باید به آن توجه بیشتری داشته باشید این است که رژلب های تیره برای لب های حجیم و بزرگ مناسب ترند و برای لب های باریک، بهتر است تا از رژهایی با تناژ روشن استفاده کنید.

    رژ لب های مات برای لب هایی که خشک هستند اصلاً مناسب نیستند، چون سبب خشکی بیش از حد آن ها خواهند شد.

    در پایان برای اینکه لب ها را براق تر و زیباتر نشان دهید از برق لب کمک بگیرید و مانند زدن رژلب آن را بر روی همه قسمت های لب بزنید، ضمن اینکه برق لب هم لبان شما را حجیم تر نمایش خواهد داد.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *