آرایش

برخی از رموز آرایشی را بدانیم تا زیباتر شویم

برخی از رموز آرایشی را بدانیم تا زیباتر شویم - بلاران
  • آموزش برخی از رموز آرایشی به ما کمک می کند تا بهتر آرایش کرده و زیباتر به نظر برسیم، شاید برخی از این رازها را خودمان با آزمون و خطا بدست آورده باشیم، اما قطعاً بعضی از آن ها آموختنی هستند.

    در این مطلب قرار است تا چند مورد از شگرد های آرایشی را که احتمالاً تا به حال نمی دانسته ایم، یاد بگیریم واز این پس در هنگام میکاپ صورت آن ها را بکار ببندیم.

    اگر با ما باشید، می توانید این رمزها را آموخته و به دیگران هم یاد بدهید.

    رموز آرایشی و زیبایی بیشتر

    شاید بگویید که امروزه دیگر هر خانمی بلد است که چگونه آرایش کند، آن هم با این همه لوازم آرایشی که در مدل های مختلف و برای انواع پوست های گوناگون ساخته شده است، اما اشتباه می کنید، چون باز هم به فوت کوزه گری نیاز داریم که برخی از فوت های کوزه گری این موارد هستند.

    مژه های زیباتر

    همیشه بعد از استحمام از فرمژه استفاده کنید، وقتی مژه ها با آب گرم خیس و نم دار می شوند راحت تر فر شده و نمی شکنند، برعکس که مژه های خشک در هنگام فرمژه زدن ممکن است آسیب دیده و بشکنند.

    برخی از رموز آرایشی را بدانیم تا زیباتر شویم - بلاران

    جذب بهتر کرم پودر

    بعد از اینکه از کرم پودر مناسب پوست خود استفاده کردید، کف دست های خود را به هم بمالید تا گرم شوند و سپس آن را به آرامی بر روی تمامی قسمت های صورت بکشید، می دانید که این کار چه فایده ای دارد؟

    گرمای دست شما باعث می شود که کرم پودر، به راحتی روی پوست بنشیند و جذب شود و در این صورت آرایش شما طبیعی تر جلوه خواهد کرد و کرم پودرها بر روی پوست ماسیده نخواهد شد.

    از بین بردن سایه زیر چشم

    برای اینکه پوست تان باطراوت و شاداب به نظر برسد، باید سایه سیاه زیر چشم را هنگام آرایش محو کنید، پس با کمک یک پنکیک که از کرم پودرتان یک درجه روشن تراست، از قسمت خط مژه تا انتهای گودی چشم و همین طور گوشه های بینی را پوشش دهید.

    برخی از رموز آرایشی را بدانیم تا زیباتر شویم - بلاران

    مژه های خوش حالت و بلند

    برای اینکه بعد از ریمل زدن مژه ها به هم نچسبند و بلندتر به نظر برسند از ریمل هایی که دو سر دارد استفاده کنید، به این طریق که ابتدا از سر حجم دهنده که مژه ها را پر می کند کمک بگیرید و بعد از خشک شدن ریمل، از سر دیگر که مخصوص بلند کردن مژه هاست استفاده کنید.

    استفاده به جا از مداد ابرو

    یکی از لوازم آرایشی که برای ابرو استفاده می شود پودر ابروست که متأسفانه بعد از گذشت چند ساعت از بین می رود، برای اینکه این پودر را بیشتر بر روی ابرو دوام داشته باشد، بهتر است تا اول با مداد ابرو جاهای خالی ابرو را پر کنید و بعد روی آن پودر ابرو بزنید، تا ماندگاری بیشتری بر روی ابرو داشته باشد.

    خستگی چشم های خود را پنهان کنید

    گاهی اوقات چشم ها با دلیل و یا بی دلیل، قرمز و خسته به نظر می رسند، اینگونه مواقع استفاده از سایه هایی مانندارغوانی، بنفش، صورتی و حتی قهوه ای و کلاً رنگ هایی که تناژی از رنگ قرمز در خود دارند، کاملاً اشتباه است و بر خستگی چشمان شما خواهد افزود.

    در این شرایط برای اینکه قرمزی و خستگی چشم را نشان ندهید، باید از سایه چشم آبی کمک بگیرید تا چشمان شفاف تر و درخشان تری داشته باشید.

    برخی از رموز آرایشی را بدانیم تا زیباتر شویم - بلاران

    کشیدن درست خط چشم

    بیشتر خانم ها برای کشیدن خط چشم مشکل دارند و نمی توانند یک خط چشم مرتب و صاف را روی چشم ایجاد کنند، از این جهت به شما توصیه می کنیم هنگام کشیدن خط چشم و یا حتی خط لب، آرنج خود را روی یک وسیکه ثابت مثل میز بگذارید که دست تان تکان نخورد، این کار باعث می شود که بتوانید این خطوط را بدون حرکت دست و خیلی راحت تر بکشید.

    زدن رژلب بدون رژلب!

    اگر روزی دسترسی به رژلب نداشته باشید و بخواهید به لب های خود رژ بزنید چه می کنید؟ حتماً هر کدام از شما راه هایی را برای این مسئله بلد هستید، اما ما هم راه حلی برایتان داریم.

    در این مواقع می توانید ابتدا انگشت تمیز خود را کمی چرب کنید، با کرم یا با رغن های طبیعی هر کدام که در اختیار شما قرار دارد و سپس انگشت چرب خود را درون پودر سایه چشم بزنید، هر رنگی را که دوست دارید و آن را بر روی لب بمالید، خواهید دید که لب های شما از هر دفعه خوش رنگ تر شده است.

    همه موارد گفته شده رموز آرایشی هستند که به شما کمک میکند تا زیباتر به نظر برسید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *