آرایش

داشتن چهره ای جوان تر با آرایش موی مناسب

داشتن چهره ای جوان تر با آرایش موی مناسب - بلاران
  • داشتن چهره ای جوان تر و شاداب تر به خیلی از موارد از جمله نوع آرایش ما و چگونگی مدل موی ما بستگی دارد و ما باید بدانیم که چگونه از موهایمان مراقبت کنیم تا حتی در سن پیری هم موهایی زیبا و پرپشت داشته باشیم.

    شرایط جوانی و آمادگی جسمی ما سبب می شود تا در سنین نوجوانی و جوانی پوست و موهای خوبی داشته باشیم، اما در سنین میانسالی باید خودمان، این شرایط را برای داشتن مو و پوستی خوب، ایجاد کنیم.

    در این مطلب قرار است تا ترفندهایی را برای آرایش و نگهداری از مو به شما یادآوری کنیم تا به کمک آن چهره خود را جوان تر و زیباتر از همیشه نشان دهید.

    داشتن چهره ای جوان تر با آرایش موی مناسب - بلاران

    چهره ای جوان تر با موی زیبا

    اگر بدانید چگونه در جوانی از موی خود مراقبت کنید و در سنین بالا چگونه موی خود را بیارایید، می توانید خود را جوان و شاداب نشان دهید.

    از موهایتان بخوبی مراقبت کنید

    مو هم مانند پوست نیاز به نگهداری درست و مراقبت دارد تا همیشه پرپشت، براق و زیبا به نظر آید، این کار را باید از دوران کودکی و جوانی انجام دهید و در میانسالی از اثرات خوب آن بهره مند شوید.

    استفاده از شامپوها و نرم کننده های مناسب مو و محصولات مراقبت از مو، به شما کمک می کند که موهای بهتری داشته باشید، اگر بتوانید از محصولات طبیعی و روغن های طبیعی و ارگانیک برای نگهداری و پرپشت شدن موهای خود استفاده کنید، به مراتب بهتر خواهد بود.

    موهای جلوی صورت خود را کوتاه نگه دارید

    اگر موهای جلو صورت را کوتاه نگه دارید و چتری های نسبتاً بلندی را بر روی موهای خود ایجاد کنید، عیوب پوست و صورت شما را تا حدودی پوشانده و زیبای های صورت را برجسته تر خواهد کرد.

    اگر چتری ها را به صورت لایه لایه کوتاه کنید، چشمان شما بیشتر جلب توجه کرده و چروک های صورت کمتر به نظر می آیند، ضمن اینکه با این مدل مو خطوط و چین و چروک روی صورت تقریباً محو خواهد شد، کلاً موهای کوتاه، شما را با چهره ای جوان تر نمایش خواهد داد.

    داشتن چهره ای جوان تر با آرایش موی مناسب - بلاران

    موهای بلند خود را دم اسبی کنید

    اگر تمایل دارید که موهای بلندی داشته باشید، برای اینکه سال ها جوان تر شوید، بهتر است تا موهای خود را به شکل دم اسبی جمع کنید.

    انواع موهای دم اسبی که برای موهای خود ایجاد می کنید، به چهره شما جذابیت و جوانی مضاعفی را هدیه خواهد کرد و حتماً خودتان هم به یاد سال های کودکی و نوجوانی خواهید افتاد و در روحیه شما نیز تأثیرگذار خواهد بود.

    برای رنگ کردن موها از تناژ گرم استفاده کنید

    همواره تلاش کنید که از رنگ موهایی با تناژ گرم استفاده کنید، چون این رنگ ها چهره شما را جوان تر نشان خواهند داد، رنگ موی خود را با یک رنگ، با تناژ طلایی و یا تناژهای مختلف رنگ های گرم ترکیب کنید، تا بهتر از همیشه بنظر آیید.

    تناژ رنگ های دودی و خاکستری با اینکه بشدت زیبا هستند، اما معمولاً چهره را از حالت معمولی هم بزرگتر و مسن تر نشان خواهند داد.

    از یک نرم کننده مو کمک بگیرید

    برای اینکه موهای جذاب و خوبی داشته باشید و فرایند پیر شدن موها را کندتر کنید و آن را به تأخیر بیندازید و چهره ای جوان تر داشته باشید، از یک نرم کننده خوب و مناسب و البته با کیفیت، بر روی موها استفاده کنید.

    چون نرم کننده ها می توانند باعث خوش حالت شدن و شفافیت موهای شما شوند و موها را از شکستن، خشک شدن، عدم درخشندگی، از بین رفتن قابلیت ارتجاعی و… نجات داده و ظاهر خوبی برای موها ایجاد کنند.

    داشتن چهره ای جوان تر با آرایش موی مناسب - بلاران

    ابروها را پهن بردارید

    می دانید که ابروهای نازک و کم پشت سن شما را بیشتر نشان خواهد داد، پس تا جایی که می توانید ابرو های خود را پر و ضخیم بردارید و در اصطلاح مدل دخترانه به آن دهید.

    برای اینکه ابروهای خود را تقویت کنید، از روغن های مختلفی مانند روغن بادام، زیتون و بخصوص کرچک کمک بگیرید و بطور مرتب ابروهایتان را با این روغن ها چرب کنید.

    اما بصورت موقتی برای پر نشان دادن ابروهای خود می توانید از یک مداد ابروی نرم و با کیفیت استفاده کرده و لای ابروهای خود را با کمک آن پر کنید، تا چهره ای جوان تر از همیشه داشته باشید.

    به هر حال دیر یا زود چین و چروک ها بر روی پوست ظاهر شده و چهره ما را تغییر خواهند داد، که همین تغییر هم در نوع خود زیبا و جذاب خواهد بود.

    اگر درست بیندیشیم، پیری هم برای خود دورانی از زندگی است که زیبایی های خود را دارد، پس آن را باور کنیم و خودمان را با همان چین و چروک های پوست، دوست بداریم.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *