لوازم آرایش

از ویژگی ها و مزایای پرایمرهای آرایشی چه می دانید؟

از ویژگی ها و مزایای پرایمرهای آرایشی چه می دانید؟ - بلاران
  • ویژگی ها و مزایای پرایمرهای آرایشی علاوه بر آنچه که گفتیم بخصوص به سبب مراقبت از پوست، بسیار زیاد هستند.

    پرایمر یا زیرساز آرایش، بسته به نوعی که از آن استفاده می کنیم؛ علاوه بر ماندگاری بیشتر آرایش و شفافیت و درخشش پوست، می تواند باعث نرمی پوست شود؛ ضمن اینکه از خواص مراقبتی پوست هم با کمک این محصول می توانید بهره مند شوید.

    معرفی مزایای پرایمرهای آرایشی

    خواص و مزایای پرایمرهای آرایشی بستگی به نوع و برندی دارد که از آن استفاده می کنید.

    از ویژگی ها و مزایای پرایمرهای آرایشی چه می دانید؟ - بلاران

    خاصیت مرطوب کنندگی

    معمولاً بیشتر افراد با هر نوع پوستی که دارند؛ نیاز به مرطوب کننده برای مراقبت از پوست خود دارند که پرایمرها علاوه بر خواص دیگر خود این نیاز پوست را هم برطرف می کنند.

    پرایمرها کار یک کرم مرطوب کننده را بر روی پوست انجام داده و ساعت های طولانی را که پوست صورت در زیر آرایش ها و یا گریم های سنگین قرار دارد؛ با مرطوب نگه داشتن پوست از آن مراقبت کرده و پوست را شاداب نگه می دارند.

    خاصیت نرم کنندگی

    نرم بودن پوست، خود سبب می شود تا مواد آرایشی به راحتی و بطور یکدست و یکنواخت بر روی پوست قرار گرفته و ظاهر زیباتری به آرایش شما بدهد.

    چون باید قبل از کرم پودر از پرایمر استفاده کنید؛ پس در ساخت این محصول از نوعی نرم کننده کمک گرفته شده است تا بتواند بر روی پوست، سطحی صاف و یکدست را ایجاد کند و آرایش شما را مدت طولانی تری نیز دوام بخشد.

    از ویژگی ها و مزایای پرایمرهای آرایشی چه می دانید؟ - بلاران

    خاصیت روشن کنندگی پوست

    پوست ما به علت های مختلفی از جمله بالا رفتن سن در برخی نقاط صورت، دچار لکه های کدر و تیرگی پوست می گردد و ما برای داشتن یک میکاپ اصولی و زیبا، نیاز به داشتن محصولی برای روشن تر کردن و درخشان کردن پوستمان داریم.

    ویژگی روشن کنندگی پوست از مزایای پرایمرهای آرایشی است که در محصولات و برندهای مختلف درصد آن نیز متفاوت می باشد.

    زیرساز یا همان پرایمر محصول بسیار خوبی است که قادر است پوست ما را روشن و درخشان و با طراوت نشان دهد؛ حتی اگر این ماده آرایشی را به تنهایی استفاده کنیم؛ می توانیم از این مزیت فوق العاده ی این محصول بهره مند شویم.

    یکدست کردن رنگ پوست

    می دانید که همه قسمت های پوست صورت، رنگ یکسانی ندارند و در برخی نواحی دچار قرمزی یا تیرگی و یا حتی سفیدی بیشتر آن خواهیم بود.

    پرایمرها به ما کمک می کنند تا این نقص را از بین برده و این ناهماهنگی ها در رنگ پوست را توسط آن بپوشانیم.

    پرایمر با تصحیح رنگ پوست و زیرسازی بی نظیر در آرایش این کار را بخوبی و بدرستی به انجام می رساند و به وسیله آن می شود پوستی یکنواخت، یکدست، صاف و شفاف داشته باشید و جذابیت در آرایش را به حداکثر برسانید.

    از ویژگی ها و مزایای پرایمرهای آرایشی چه می دانید؟ - بلاران

    خاصیت ضد چروک بودن و ضد پیری پوست

    از دیگر مزایای پرایمرهای آرایشی اینست که در تهیه آن ها از مواد و محصولات ضد چروک یا ضد پیری پوست استفاده شده که با کمک آن، به پوست تازگی و طراوت جوانی داده شده تا پوست صورت بعد از استفاده از پرایمر شاداب تر و جوان تر به نظر آید.

    پرایمرها به شرطی که درست انتخاب شوند؛ می توانند یک انتخاب عالی برای یک آرایش بی عیب ونقص باشند و ضمن آماده سازی پوست برای آرایش، می توانند از پوست مراقبت کرده و فواید زیادی هم برای آن داشته باشند.

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *