لوازم آرایش

دسته بندی انواع برس ریمل و کاربرد آن

دسته بندی انواع برس ریمل و کاربرد آن - بلاران
  • انواع برس ریمل به جهت شکل و فرم آن، مدل های مختلفی دارد که به مژه ها حالت های متفاوتی را هم خواهند داد و مانند خود ریمل ها، باید آن ها را با توجه به نیاز هر شخص و نوع مژه و حالتی که می خواهید در آن بوجود آورید، انتخاب و خریداری کنید.

    در این پست کاربرد هر یک از برس های ریمل را که متداول تر است، به صورت مختصر توضیح خواهیم داد تا شما بتوانید هنگام خرید، انتخاب مناسبی داشته باشید.

    پس لطفاً نکات گفته شده را مطالعه نمایید.

    معرفی انواع برس ریمل و شناخت آن ها

    این تنها نوع مایع ریمل و روش کاربرد آن نیست که در فرم مژه ها و حالت دادن به آن ها مؤثر است، بلکه شکل برس ریمل هم در حالت پذیری مژه ها و چگونگی آن تأثیر خواهد داشت.

    دسته بندی انواع برس ریمل و کاربرد آن - بلاران

    برس نازک و باریک ریمل

    استفاده از برس های نازک باعث می شود تا مژه ها کمی بلندتر از حالت طبیعی و معمولی شان به نظر برسند، ولی اینگونه برس ها، برای حجم بخشیدن به مژه ها کاری نمی توانند انجام دهند.

    پس اگر مژه های پرپشت و حجیمی دارید و فقط به دنبال ریملی برای بلند نشان دادن آن هستید، علاوه بر استفاده از ریمل مناسب و بلند کننده مژه، از برس های نازک برای کشیدن ریمل کمک بگیرید.

    در یک جمله برس های نازک و باریک ریمل، برای پوشاندن تمامی مژه ها و بلند کنندگی آن ها مناسب هستند، حتی برای کسانی که مژه های کوتاهی دارند، هم می توانند کاربردی باشند.

    برس ضخیم ریمل

    ریمل با برس های ضخیم و اصطلاحاً پر مو، نوع معمول و متداولی از برس های ریمل است که در اغلب مایع ریمل بکار برده می شود.

    اگر مژه های بلند اما کم پشتی دارید، ریمل با برس ضخیم می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد، اما این مدل که از انواع برس ریمل است، خاصیت بلند کنندگی مژه ها را ندارد.

    برس های ضخیم موهای بیشتر و زبرتری دارند و می توانند حجم بیشتری از مواد را روی مژه ها پخش کنند و همین ویژگی سبب حجیم تر شدن و تیره تر شدن مژه ها خواهد شد.

    در یک جمله برس های ضخیم برای کسانی که مژه های کم پشت اما بلندی دارند و می خواهند آن ها را پرپشت نشان دهند وعموماً برای حجم دهی به مژه ها، مناسب ترین گزینه هستند.

    دسته بندی انواع برس ریمل و کاربرد آن - بلاران

    برس های خمیده و یا منحنی ریمل

    اینگونه برس ها برای افرادی که دارای مژه های پرپشت و بلند هستند و تنها مشکل آنان صاف بودن مژه ها و حالت نداشتن آن است، کاربرد دارد.

    در واقع کار اینگونه از برس های ریمل علاوه بر اینکه مژه ها را مشکی تر و بلند تر نشان می دهند، به دلیل حالت خمید ه ای که دارند، حالت دادن به مژه ها و فر کردن بیشتر و بهتر آن هاست.

    در یک جمله برس منحنی شکل ریمل برای فر کردن و حالت دادن به مژه ها، مخصوصاً مژه های بلند، بهترین و مناسب ترین گزینه به شمار می آید.

    برس های مخروطی

    برس های مخروطی که از دیگر انواع برس ریمل به شمار می آیند، معمولاً نوک تیز و نازکی دارند که در قسمت پایینی پهن می شوند و شکل آن مانند درخت کاج به نظر می رسد. اما نوع دیگر آن هم موجود است که درست برعکس این مدل، در قسمت بالا پهن و بزرگ و در قسمت انتهایی آن باریک و کوچک می شود، مانند درخت کاجی که آن را وارونه کرده باشید.

    برس این ریمل پرمو و ضخیم است طوری که به سرعت تمام مژه ها را با ریمل پوشش داده و آرایش با اینگونه برس و ریمل متناسب آن، چشم ها را کشیده تر هم نشان خواهد داد.

    ریمل با برس مخروطی مناسب زمانی است که بخواهید مژه های انتهایی چشم، نسبت به مژه های وسطی بلندتر و حجیم تر شود، مانند آرایش چشم گربه ای و یا آرایش عربی که جزو آرایش های پر طرفدار هم هست.

    دسته بندی انواع برس ریمل و کاربرد آن - بلاران

    برس های مارپیچی

    برس های مارپیچی می توانند به خوبی هم عمل فرم دادن و هم حجم دهندگی به مژه ها را انجام دهند و اگر می خواهید مژه هایتان هم حجم گرفته و هم فرم و حالت مناسبی داشته باشند، می توانید از این برس ها کمک بگیرید.

    پس در یک جمله می توان گفت، برس های مارپیچی که از انواع برس ریمل هستند، را می توان برای حالت دهی بهتر و همچنین حجم دهندگی مژه ها بکار برد و با استفاده از یک برس، عملاً هر دو منظور را بر روی مژه ها فراهم کرد.

    خب عزیزان انواع دیگری هم از برس های ریمل وجود دارند که به سبب کاربرد کمتر آن ها، ناشناخته باقی مانده اند که در پست بعدی کاربرد و مدل های مختلف آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *