آرایش

شناخت انواع ریمل مژه و استفاده صحیح از آن ها

شناخت انواع ریمل مژه و استفاده صحیح از آن ها - بلاران
  • شناخت انواع ریمل مژه و استفاده درست از آن سبب می شود تا آرایش چشم ها فوق العاده زیبا و جذاب تر شوند.

    می دانید که بیشترین زیبایی در آرایش صورت، مربوط به چشم هاست و مژه ها در این بین نقشی اساسی دارند و اغلب خانم ها برای پرپشت و برجسته نشان دادن مژه های خود از ریمل استفاده می کنند.

    پس باید در این رابطه ریمل ها را خوب بشناسیم و از کارکرد آن ها مطلع باشیم تا بتوانیم انتخاب درستی از آن ها داشته باشیم.

    در این مطلب شما را با مدل های مختلف این محصول آشنا خواهیم کرد، تا از این پس با گزینش درست آن، بتوانید زیبایی را بهتر معنا بخشید.

    معرفی انواع ریمل مژه

    حتماً برای شما هم پیش آمده که در هنگام دآرایش با وجود استفاده از ریملی گران قیمت، مژه هایتان همچنان نامنظم و یا بهم چسبیده بوده است.

    اما نکته اینجاست که برای یک آرایش خوب و بی عیب و نقص و داشتن چشمانی جذاب و مژه هایی برجسته، شناخت و انتخاب یک ریمل مناسب و متناسب با چشم ها و مژه ها بسیار مهم و تعیین کننده است.

    ریمل ها دارای انواع متفاوتی هستند و کاربرد هر یک با دیگری فرق دارد و شما متناسب با آنچه که از ریمل انتظار دارید، باید نوع آن را تهیه نمایید.

    که برخی از انواع آن عبارتند از:

    شناخت انواع ریمل مژه و استفاده صحیح از آن ها  - بلاران

    ریمل بلند کننده مژه

    شاید بهتر باشد برای این نوع از ریمل به جای ریمل بلند کننده، بگوییم ریمل بلند نشان دهنده، چون هیچ ریملی قادر نخواهد بود که مژه ها را بلند کند! بلکه فقط آن ها را در ظاهر بلندتر از اندازه واقعی خود نشان خواهد داد.

    به هر حال اگر جزو آن دسته از خانم هایی هستید که دوست دارید مژه های بلندی داشته باشید، با تهیه این گونه ریمل ها از بین انواع ریمل مژه می توانید مژه های کوتاه خود را بلندتر نشان دهید.

    به دلیل الیاف و بافتی که در ساخت این ریمل به کار رفته است، مواد استفاده شده در آن بر سر مژه ها چسبیده و ان ها را از آنچه که هستند بلندتر نمایش می دهد.

    این نمونه از ریمل بهترین نوع برای استفاده در مژه های کوتاه و کم پشت است و یکی از مزایای دیگر ریمل بلند کننده مژه این است که می توانید چند بار ان را بر روی مژه ها بکشید، بدون اینکه نگران جمع شدن حجم زیادی از ریمل بر روی مژه ها و بهم چسبیدن آن ها باشید.

    شناخت انواع ریمل مژه و استفاده صحیح از آن ها  - بلاران

    ریمل حجم دهنده

    ریمل حجم دهنده یکی از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین انواع ریمل است، زیرا که اغلب خانم ها برای پرپشت و حجیم نشان دادن مژه های خود اقدام به زدن ریمل می کنند، که این ریمل می تواند این منظور را برای شما برآورده کند.

    کسانی که فاصله هر تار مژه آنان از تار بعدی آن زیاد است و مژه های کم پشت، نازک و بی رمقی دارند می توانند با کمک این ریمل، مژه های فوق العاده حجیم و پُری داشته باشند.

    از بین انواع ریمل مژه با کمک گرفتن از نوع مرغوب این ریمل، با داشتن برسی پُر و ضخیم، این امکان برای شخص فراهم می شود، تا با یک حرکت برس، حجم زیادی از ریمل را در بین تمامی مژه ها پخش کرده و بیشتر حجم مژه ها را پوشش دهد.

    ریمل حجم دهنده بخاطر داشتن پلیمرهای سیلیکونی و موم و کلاً داشتن فرمولی با غلظت بالا، سبب می شود تا مژه ها بسیار حجیم و پرپشت به نظر آیند.

    شناخت انواع ریمل مژه و استفاده صحیح از آن ها  - بلاران

    ریمل فر کننده مژه

    نکته این جاست که هیچ ریملی به تنهایی نمی تواند چنین خاصیتی داشته باشد و مژه های شما را فر کند و برای اینکه مژه های خوش حالتی داشته باشید، قبل از زدن ریمل بهتر است تا از فر مژه برای حالت دادن به آن ها استفاده کنید.

    ریمل های فر کننده حاوی رزین و پلیمرهایی هستند که به حفظ فر مژه و حالت مژه ها کمک می کنند و برای این منظور باید بیشترین ریمل را به ریشه مژه ها بزنید، پس اگر مژه هایی صاف و بدون حالت دارید، می توانید از ریمل فر کننده بر روی مژه ها، استفاده کنید.

    حتی ریمل های ضد آب هم در مقایسه با ریمل های معمولی، بهتر می توانند مژه ها را فر کنند و یا حالت فر آن ها را حفظ کنند.

    صحبت از ریمل های ضد آب شد، در مطلب بعدی حتماً به توضیح بیشتری در مورد این ریمل و دیگر انواع ریمل مژه خواهیم پرداخت، با ما باشید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    8 نظر در “شناخت انواع ریمل مژه و استفاده صحیح از آن ها

    1. بازتاب: Trust Bet
    2. بازتاب: พอตไฟฟ้า
    3. بازتاب: mental health fairfax va
    4. بازتاب: Kimber Revolver
    5. بازتاب: สีกันไฟ
    6. بازتاب: emdr therapy orlando

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *