لوازم آرایش

شناخت دیگر برس های ریمل و آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد آن ها

شناخت دیگر برس های ریمل و آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد آن ها - بلاران
  • برخی از برس های ریمل را که بیشتر مورد مصرف است، در پست قبلی معرفی کردیم و کاربرد هر یک را توضیح دادیم، اما انواع دیگری هم از این ابزار آرایشی وجود دارند که کمتر معرفی شده و کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

    شاید استفاده نکردن از این برس ها، به دلیل عدم آگاهی از کاربرد درست و بجای آن ها باشد و شاید هم اصلاً هیچ شناختی از وجود این برس ها نداشته باشید و تا به حال حتی آن ها را ندیده باشید.!

    به هر حال در این پست تلاش خواهیم کرد تا با معرفی مختصری از آن ها، کاربرد هر یک را برایتان توضیح داده و همچنین شما را با شکل های بیشتری از این وسیله آرایشی آشنا کنیم.

    پس همچنان با ما باشید.

    برس های ریمل و شناخت انواع دیگر آن

    به غیر از شکل ها و فرم های متداولی که تا به حال از برس ریمل دیده اید، مدل های دیگری هم وجود دارند که شاید کمی برای تان ناآشنا باشند، اما این برس ها هم در جای خود بسیار کاربردی و مؤثر هستند و فقط باید نسبت به انواع آن، شناخت کافی پیدا کنید.

    شناخت دیگر برس های ریمل و آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد آن ها - بلاران

    برس S شکل ریمل

    برس های S شکل در ریمل ها می توانند هم حجم و هم طول مژه ها را افزایش داده و هر دو ویژگی را بر روی مژه ها، با وجود همین یک برس، ایجاد کرده و تقویت بخشید.

    نوکِ تیز این برس برای بلند کردن مژه های ریز در قسمت داخلی گوشه های چشم کاربرد دارد، جایی که دسترسی به آن برای سایر برس ها بسیار مشکل و یا غیر ممکن است.

    فاصله لبه های برس S شکل طوری طراحی شده است که برای بلندکردن ریزترین مژه ها هم مناسب خواهد بود و این کار را به راحتی با این برس می توانید انجام دهید.

    در یک جمله این برس ها هم حالت بلند کنندگی و هم حجم دهندگی به مژه ها را به آسانی فراهم خواهند کرد.

    برس های توپی

    برس های توپی که به واقع شکلی شبیه توپ دارند و یا در نوک آن ها زائده ای توپی شکل وجود دارد، برای زمانی کاربرد دارند که بخواهید بر روی قسمت های خاصی از مژه، تمرکز کرده و آن ها را ریمل بزنید، به صورتی که ریمل و برس آن با مژه های دیگر در تماس نباشد.

    این مدل از برس های ریمل، برای ریمل زدن های نقطه ای مناسب است و می توانید با کمک آن، مژه های کم پشت و کوچک، در قسمت های مختلف را پوشش داده و روی قسمت های خاص چشم تمرکز کنید.

    در یک جمله برس های توپی برای ریمل زدن های نقطه ای و جاهایی که برس های دیگر نمی توانند مژه ها را ریمل بزنند، کاربرد دارد.

    شناخت دیگر برس های ریمل و آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد آن ها - بلاران

    برس های حبابی

    شکل این ریمل طوری طراحی شده که انگار از سه توپ هم اندازه تشکیل شده است، که در برخی قسمت های آن موهای برس بلند و پرمواست و در برخی قسمت های آن کم مو و باریک است.

    این برس به دلیل ناهماهنگی که در قسمت های آن وجود دارد، نمی تواند به مژه ها حجم مناسبی بدهد و یا آن ها را بلند نشان دهد و فقط می تواند کاری کند که مژه ها با ریمل زدن به هم نچسبند و حالتی طبیعی داشته باشند.

    برس های ساعت شنی

    این برس های ریمل، با شکل خاصی که دارند و قوس هایی که در دو طرف این برس وجود دارد، مژه ها را در گوشه های بیرونی چشم بلندتر نشان داده و چشمان شما را زیباتر و جذاب تر از همیشه نمایش خواهند داد.

    برس های شنی با شکل یکسان و منظمی که بر روی مژه ها ایجاد می کنند، در مجموع به آن ها ظاهر هماهنگ تر و منظم تری خواهند داد.

    در یک جمله برس ریمل با طرح ساعت شنی، برای بلند کنندگی و فرم دهی به مژه های گوشه بیرونی چشم بهترین کاربرد را دارند.

    شناخت دیگر برس های ریمل و آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد آن ها - بلاران

    برس ریمل مثلثی یا سه گوش

    این مدل از برس شکلی عجیب و غریب دارد و کمک می کند تا بتوانید مژه های قسمت میانی چشم را به صورت منظم تر و یکدست تری به سمت بالا حالت داده و فرم دلخواه را بدست آورید.

    با استفاده از این برس چشم ها حالت کشیده تری پیدا کرده و به نشان دادن شکل گربه ای در چشم کمک خواهند کرد.

    امیدواریم که با آشنایی که از انواع برس های ریمل مژه حاصل کردید، برای انجام یک میکاپ زیبا و جذاب، انتخاب درست تری از آن داشته باشید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *