لوازم آرایش

با انواع مختلف ریمل های چشم آشنا شویم

با انواع مختلف ریمل های چشم آشنا شویم - بلاران
  • در پست های قبلی با برخی از انواع ریمل های چشم آشنا شدید، اما فرم های دیگری هم از این محصول آرایشی وجود دارند که در این مطلب آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

    برای اینکه اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید و با تمامی انواع ریمل آشنایی داشته باشید، لطفاً این مطالب را هم مطالعه نمایید.

    انواع دیگری از ریمل های چشم

    مدل های دیگری از ریمل های مژه هستند که شامل موارد زیر خواهند بود.

    ریمل های ژله ای

    ریمل های ژله ای ریمل های فوق العاده ای هستند که حالتی طبیعی را برای مژه ها فراهم کرده و به راحتی هم پاک می شوند و از این رو برای مصارف روزانه کاملاً مناسبند.

    این ریمل دارای انعطاف پذیری بالایی است و این خاصیت باعث تأثیرپذیری بالای مژه ها در حالت دادن و فرم دادن به آن ها خواهد شد.

    ریمل های ژله ای به خاطر کارایی بالا و حالت دادن به مژه ها، فر کردن و بلند کردن آن ها و استفاده راحت و پاک کردن ساده آن، گزینه ای عالی برای همگان است و پیشنهاد ما به شما، استفاده از اینگونه ریمل هاست که شامل ویژگی های متفاوتی نیز هستند.

    با انواع مختلف ریمل های چشم آشنا شویم - بلاران

    ریمل های رنگی

    ریمل های رنگی در رنگ های متنوع و متفاوتی بکار گرفته می شوند و شامل طیف رنگ های سبز، سرمه ای، آبی، خاکستری، صورتی و…است، که امروزه از طرفداران زیادی هم برخوردار است.

    این ریمل ها رنگ چشم را شفاف تر و برجسته تر نشان داده و آرایش چشمی متفاوت برای شما بوجود خواهند آورد، اما به یاد داشته باشید که ریمل های تیره، اغلب چشم ها را کوچک تر نشان خواهند داد، پس اگر می خواهید چشم ها را بزرگ نمایی کنید، بهتر است تا از ریمل هایی با رنگ های روشن استفاده کنید.

    این ریمل های چشم را باید بر روی مژه های پلک پایین هم استفاده کنید و برای زیبایی بیشتر میکاپ، بهتر است که آن را با یک خط چشم و سایه پر رنگ بکار ببرید.

    ریمل های اکلیلی

    ریمل های اکلیلی ریمل های خاصی هستند که در مناسبت ها و میهمانی های خاص از آنها استفاده می شود و اغلب خانم های جوان از آن استفاده می کنند و برای سنین بالا مصرف آن ها توصیه نمی شود.

    ریمل های اکلیلی می توانند آرایش متفاوتی را در صورت بوجود آورند و آرایش را درخشان تر نشان دهند و با لباس هایی همرنگ و یا متناسب با آن بخوبی ست خواهند شد.

    این ریمل ها به دو صورت مایع و پودری موجود هستند و شیوه زدن آن ها کاملاً همانند ریمل های معمولی است و باید بصورت مساوی و یکسان بر روی مژه ها پخش شوند.

    دقت کنید که این ریمل را هم مانند ریمل های رنگی حتماً در پلک پایین هم استفاده کنید،تا مژه ها منظم تر و یکدست تر بنظر آیند.

    ریمل های دو منظوره یا دو سر

    این ریمل های چشم به ریمل های دو در یک هم مشهورند و با داشتن دو برس در یک ریمل، دو کاربرد متفاوت را بطور همزمان ارائه می کنند! یعنی خاصیت حجم دهندگی و بلندی طول مژه را بصورت همزمان برای شما فراهم خواهند کرد.

    یک برس یا یک سر این ریمل، دارای مایعی سفید رنگ است که علاوه بر حجم دادن به مژه ها، وظیفه محافظت از مژه ها را در برابر خشک شدن و شکننده شدن ان ها برعهده دارد.

    اما سر دیگر این ریمل یا همان برس دیگر، برای بلند کردن مژه ها به شما کمک خواهد کرد و به راحتی می توانید با یک ریمل دو منظور را بر روی مژه، فراهم آورید.

    با انواع مختلف ریمل های چشم آشنا شویم - بلاران

    دسته بندی ریمل ها به سبب شکل آن ها

    ریمل ها بخاطر شکل و فرم هم قابل تقسیم بندی هستند و به چند دسته مایع، کرمی و پودری تقسیم می شوند.

    ریمل های مایع

    این نوع ریمل شناخته شده ترین نوع ریمل است و جزو پرمصرف ترین انواع ریمل به شمار می رود و اغلب ریمل های که در بازار لوازم آرایشی به فروش می رسند، جزو همین گروه می باشند.

    این ریمل ها برای خانم هایی که دارای مژه هایی حالت دار اما کم پشت و کم حجم هستند مناسب ترین گزینه است، ریمل های چشم مایع در دو نوع معمولی و ضد آب به فروش می رسند.

    ریمل های کرمی

    ریمل های کرمی برای مژه های کم پشت، نازک و بی حالت مناسب است، این ریمل ها با حجم و عمقی که برای مژه ها بوجود می آورند، بهترین انتخاب برای این گروه بشمار می آیند.

    عیبی که در ریمل های کرمی وجود دارد این است که پس از استفاده، به سرعت بر روی پوست پخش شده و پوست زیر چشم را سیاه می کنند و باید در استفاده از آن محتاط باشید.

    با انواع مختلف ریمل های چشم آشنا شویم - بلاران

    ریمل های پودری

    ریمل های پودری کمترین مصرف را در بین ریمل ها دارند و با دیگر ریمل ها متفاوت هستند و برای استفاده از آن باید از آب استفاده کنید.

    در هنگام استفاده از آن ها باید به این ترتیب عمل کنید که چند قطره آب روی برس می ریزیم و برس را به پودر آغشته می کنیم و برس را بر روی مژه ها می کشیم.

    ریمل پودری با قرار گرفتن بر روی مژه ها، آن ها را زیبا و شبیه به مژه های مصنوعی نشان خواهد داد و به مژه ها حالتی پر و بلند می دهند.

    این ریمل های چشم علاوه بر اینکه کاربرد سختی دارند، برای استفاده در میهمانی های طولانی و در دراز مدت قابل استفاده نیستند.

    امیدواریم از اطلاعات داده شده در زمینه انواع ریمل ها، حداکثر استفاده را ببرید و بهترین نوع آن را برای خود انتخاب کنید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *