لوازم آرایش

شناخت بیشتر انواع ریمل و کاربرد درست آن ها

شناخت بیشتر انواع ریمل و کاربرد درست آن ها - بلاران
  • استفاده از انواع ریمل می تواند چشمان نافذ و زیبایی را در چهره شما ایجاد کند، اما آنچه که مهم است انتخاب درست ریمل و روش صحیح استفاده از آن است.

    متأسفانه اغلب خانم هایی که از ریمل برای زیبایی مژه های خود، استفاده می کنند، اطلاعات دقیقی از کاربرد انواع آن ندارند و با مدل های گوناگون آن آشنا نیستند.

    در این مطلب قرار است تا اطلاعات دقیق تری را در این رابطه در اختیار شما عزیزان در سایت پر مخاطب بلاران قرار دهیم.

    اگر نیاز به آگاهی بیشتر در این زمینه دارید، لطفاً تا پایان ما را همراهی کنید.

    معرفی انواع ریمل

    برای استفاده از هر محصول آرایشی، ابتدا باید کاربرد و انواع آن و حتی شیوه درست استفاده از آن را بیاموزیم، تا بهترین و بیشترین نتیجه را از مصرف آن ها داشته باشیم.

    برخی دیگر از ریمل ها شامل موارد زیر می شوند.

    شناخت بیشتر انواع ریمل و کاربرد درست آن ها - بلاران

    ریمل های ضد آب

    ریمل های ضد آب همانطور که از اسمشان پیداست، در اثر شست و شو و عرق کردن، استخر رفتن، اشک ریختن و… پاک نمی شوند و دوام و ماندگاری بسیار زیادی دارند.

    اگر مایلید که در طول روز آرایش چشم شما بی عیب و نقص باقی بماند و نگران سیاهی زیر چشم و پاک شدن ریمل تان نباشید، به راحتی می توانید از ریمل های ضد آب کمک بگیرید.

    حتی در روزهای گرم که زیاد عرق می کنید و یا در روزهای قشنگ بارانی که در زیر باران قرار می گیرید، می توانید بدون هیچگونه تشویش و نگرانی از پاک شدن ریمل چشمانتان، از ریمل ضد آب استفاده کنید.

    چون در اثر کاربرد این ریمل، مژه های شما مثل لحظه اولی که ریمل زدید، پرپشت و خوش حالت خواهد بود، بدون اینکه کمترین ذره آن در اطراف چشم و پلک نفوذ کرده و پخش شود.

    این ریمل ها بخاطر ترکیبات خاصی که در تهیه آن بکار رفته است مانند مواد روغنی و موم، می توانند بر روی مژه ها ثابت باقی بمانند و پایداری و ماندگاری زیادی خواهند داشت.

    تنها مشکلی که این نوع از انواع ریمل دارند، این است که به سادگی قابل شست و شو و پاک کردن نیستند و باید از آن ها کمتر استفاده کنید، تا در حین پاک کردن شان دچار ریزش مژه نشوید.

    پس اگر این نوع ریمل را برای آرایش چشم و مژه های خود انتخاب کردید، حتماً در کنار آن از پاک کننده های قوی ریمل خریداری کنید، تا هنگام پاک کردن آن ها از روی مژه دچار مشکل نشوید.

    البته برای این کار می توانید از مواد ساده تری مانند شامپوهای بچه و کرم های مرطوب کننده و روغن های طبیعی دیگر استفاده کنید و شکنندگی و آسیب به مژه ها را به حداقل ممکن برسانید.

    شناخت بیشتر انواع ریمل و کاربرد درست آن ها - بلاران

    ریمل تقویت کننده

    ریمل های تقویت کننده علاوه براینکه قادرند مژه ها را حجیم و بلند نشان دهند، می توانند با مواد مؤثری که درون خود دارند، به تقویت مژه های طبیعی، برای پرپشت شدن و بلند شدن آن ها کمک کنند.

    این ریمل مناسب برای خانم هایی است که مژه هایی شکننده و حساس دارند و با بافت کاملاً نرمی که در ریمل های تقویت کننده وجود دارد، از شکستگی و چسبندگی مژه ها جلوگیری کرده و به راحتی از روی مژه ها پاک خواهند شد.

    ریمل های جدا کننده

    از دیگر انواع ریمل چشم، ریمل های جدا کننده هستند که وقتی بر روی مژه ها استفاده می شوند، با ترکیب و بافت خاص و غلظت مناسبی که دارند ، بطور مساوی بر روی تک تک ان ها قرار می گیرند و از چسبندگی مژه ها جلوگیری می نمایند.

    این ریمل ها علاوه بر اینکه از بهم چسبیدن مژه ها جلوگیری می کنند، بصورت ضد آب، حجم دهنده و ضخیم کننده در دسترس مردم قرار دارند و به راحتی می توانید از برندهای مطمئن و معتبر این نوع از ریمل خریداری کنید.

    شناخت بیشتر انواع ریمل و کاربرد درست آن ها - بلاران

    ریمل دیفاینر

    ریمل های دیفاینر از پلیمرهای خاص و رنگدانه های متفاوتی تهیه و ساخته می شود و بطور مساوی بر روی مژه ها پخش می شود و همین مسئله سبب می شود تا ظاهری کاملاً طبیعی برای مژه ها فراهم کنند.

    ریمل دیفاینر به صورت ضد آب است و تقریباً همه کاره محسوب می شود و سبب حجم دادن به مژه ها و بلند کردن آن ها خواهد شد و ظاهری مرتب و منظمی به مژه ها می دهد و برای استفاده روزانه گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

    ریمل های فیبری

    این ریمل ها می توانند کل مژه ها را به راحتی پوشش دهند و از قدرت پوشانندگی فوق العاده ای برخوردار هستند، ریمل هایی که دارای خرده مژه هستند در این دسته قرار می گیرند.

    از میان انواع ریمل مژه، این ریمل ها می توانند کار مژه مصنوعی را بر روی چشمان شما انجام دهند و چون قدرت پوشانندگی بالایی هم دارند، از محبوبیت زیادی هم برخوردار هستند.

    خب عزیزان هنوز تمامی ریمل ها و انواع فرم های آن به شما معرفی نشده اند، همچنان در پست بعدی با ما باشید برای تکمیل اطلاعات خود در باره ریمل های چشم و مژه.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *