لوازم آرایش

تفاوت تونرها و میسلارواتر در چیست؟

تفاوت تونرها و میسلارواتر در چیست؟ - بلاران
  • تونرها و میسلارواتر دو نوع محصول آرایشی برای پوست هستند، که می توانند از پوست بخوبی مراقبت کنند.

    اینکه از کدام محصول و در چه مواقعی باید استفاده کنیم و یا اینکه این دو چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند، موضوعی است که قرار است در این مطلب به آن بپردازیم.

    امیدواریم با خواندن این مطالب، بتوانید محصول مناسب با پوست خود را با توجه به آنچه که در نظر دارید، بیابید و به کمک آن همواره پوستی زیبا، جوان و شاداب داشته باشید.

    شناخت بیشتر تونرها و میسلارواتر

    برای اینکه تفاوت تونر و میسلارواتر را بهتر متوجه شوید و بدانید از کدام محصول و چه زمانی باید استفاده کنید باید هر دو را تا اندازه ای بشناسید.

    تفاوت تونرها و میسلارواتر در چیست؟ - بلاران

    تونر را چه موقع باید بکار بریم؟

    زمان مناسب برای استفاده از تونرها، پس از شستشوی صورت با شوینده های پوست و پاک کردن آرایش است.

    این محصول می تواند به پاکسازی بخش هایی از پوست که سایر شوینده ها و پاک کننده های آرایشی موفق به پاک کردن آن نشده اند، کمک کند.

    تونر با ترکیباتی مانند آب و گلیسرین، آنتی اکسیدان ها، اسیدها و… می تواند با حفظ PH سطح پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست و از بین بردن چربی های اضافه پوست و آبرسانی به آن، سبب نرمی و لطافت پوست شود.

    همچنین تونرها با جمع کردن و کاهش منافذ پوست و پاکسازی آن، پوست را برای استفاده از محصولات آرایشی که می خواهید از آن استفاده کنید، آماده خواهند کرد.

    برای اینکه حداکثر استفاده را از این محصول داشته باشید، بهتر است آن را بلافاصله بعد از شستشوی صورت و پاک کردن مواد آرایشی و با کمک یک پد پنبه ای به آرامی بر روی پوست بکشید.

    تفاوت تونرها و میسلارواتر در چیست؟ - بلاران

    میسلارواتر را باید چه موقع استفاده کنیم؟

    مانند تونرها و میسلارواتر هم نوعی از پاک کننده های آرایشی و محصول مراقبت از پوست است که برای تمیز کردن و پاک کردن پوست از آلودگی ها، چربی ها و باقی مانده آرایش های غلیظی است که با شوینده های معمولی پاک نشده اند.

    میسلار واتر می تواند کوچک ترین ذرات باقی مانده از آرایش قبلی را که سرسختانه بر روی پوست مقاومت می کنند،، مانند مواد آرایشی ضد آب و ریمل های ضد آب را هم، پاک و تمیز کند.

    میسلارواتر که در واقع ترکیبی از آب و روغن و سایر پاک کننده های آرایشی است، می تواند بدون ایجاد خشکی بر روی پوست، چربی ها و آلودگی های روزانه را از سطح پوست پاک کند.

    میسلار در واقع ترکیبی از  خصوصیات و ویژگی های شوینده های صورت، پاک کننده های آرایشی و مرطوب کننده ها را یک جا در خود دارد.

    شما می توانید از میسلار به عنوان یک پاک کننده صبحگاهی و در هنگام صبح و در طول روز استفاده کنید و یا اینکه در پایان روز برای مراقبت از پوست آن را بکار گیرید.

    تفاوت تونرها و میسلارواتر در چیست؟ - بلاران

    تفاوت میسلارواتر و تونر

    پس دانستیم که ساختار تونرها و میسلار واتر با یکدیگر کاملاً متفاوت است، میسلارواتر یک پاک کننده آرایش صورت است که ساختاری روغنی دارد، که همین ویژگی باعث پاک کنندگی در این محصول است و می تواند برای همه نوع پوستی مورد استفاده باشد و حتی در صورت لزوم، جایگزین مناسبی برای پاک کردن آرایش چشم شود.

    این در حالی است که تونرها اصلاً چرب نیستد و در ساخت آن ها از روغن استفاده نشده است و شما می توانید پس از پاک کردن آرایش از روی پوست، برای تمیز کردن بیشتر پوست صورت از آن ها استفاده کنید.

    این نکته را هم در نظر داشته باشید، که انواع مختلفی از تونرها تهیه و تولید شده اند که برای انواع پوست ها مناسب هستند و شما باید با توجه به نوع پوست آن ها را خریداری کنید.

    میسلارواتر را می توانید قبل از شستن صورت و برای پاک کردن آرایش از روی پوست استفاده کنید، اما تونر محلولی است که باید بعد از شستن صورت و قبل از زدن مرطوب کننده ها مورد استفاده قرار گیرد.

    برای استفاده از هر کدام از این محصولات مراقبت از پوست، می توانید هر دو را 2 بار در روز استفاده کنید، یک بار در ابتدای روز و یکی هم در هنگام شب و قبل از اینکه بخواب روید.

    در مورد اینکه آیا بعد از زدن تونرها و میسلارواتر نیاز به شستن صورت وجود دارد و یا خیر، کماکان اختلاف نظر وجود دارد و برخی از متخصصین معتقدند که پس از بکار بردن هر دوی این محصولات، نیاز به شستن مجدد صورت وجود دارد و بعضی هم می گویند فقط پس از استفاده از تونرها باید صورت شسته شود.

    به هر حال آنچه که مسلم است مواد سازنده و ساختار میسلار واتر و تونرها با یکدیگر متفاوت بوده و انتخاب شما بستگی به این دارد که به چه منظوری می خواهید از آن ها بهره ببرید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *