لوازم آرایش

نحوه استفاده از میسلارواتر چگونه است؟

نحوه استفاده از میسلارواتر چگونه است؟ - بلاران
  • نحوه استفاده از میسلارواتر بسیار ساده و راحت است و بر خلاف دیگر شوینده های آرایشی، پس از استفاده از آن دیگر مجدداً نیازی به شستن صورت نیست.

    پس در هر زمانی که نیاز داشته باشید و بخصوص در مواقعی که دسترسی به آب ممکن نیست، به راحتی می توانید از این محصول مفید استفاده کرده و پوست را از آلودگی های روزانه نجات دهید.

    در این پست قرار است تا به شیوه استفاده از این محصول بپردازیم و با کمک آن مراقبت از پوست خود را افزایش دهیم، پس با ما همراه باشید.

    نحوه ی استفاده از میسلارواتر

    هنگامی که محصول را بر روی پوست خود قرار می دهید، در واقع مولکول های پاک کننده ای که در آب غوطه ور هستند، قادرند تا پوست را از انواع آلودگی ها و کثیفی ها نجات داده و پوستی عاری از هرگونه ناپاکی را، به شخص هدیه دهند.

    با اینکه میسلارواتر محلولی بسیار ملایم و لطیف است، اما برای زدودن کامل آلودگی ها، چربی ها و آرایش، بسیار قوی و مؤثر عمل کرده و پس از استفاده از آن نیاز به هیچ پاک کننده دیگری، حتی آب، نخواهید داشت.

    نحوه استفاده از میسلارواتر چگونه است؟ - بلاران

    روش استفاده از این محلول

    این پاک کننده ملایم، به همان اندازه که مناسب برای هر پوستی است، به همان اندازه هم به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

    برای استفاده از این محصول آرایشی کافیست تا دو بار در روز، یکی هنگام صبح و دیگری شب قبل از خواب، مقدار مناسبی از محلول را روی پنبه ریخته و آن را به آرامی بر سطح پوست بکشید.

    برای اینکه نتیجه بهتری ازاین محصول بگیرید کافیست تا از پدهای پنبه ای بزرگ استفاده کرده و پد را به این مواد آغشته کنید.

    حالا پد را بر روی تمامی نقاط پوست بکشید تا همه صورت بخوبی پاکیزه و ناخالصی ها و آلودگی ها و همچنین آرایش به جا مانده، از روی پوست صورت پاک شوند.

    نحوه استفاده از میسلارواتر چگونه است؟ - بلاران

    پاک کردن دور چشم

    پوست دور چشم بسیار حساس است و باید برای پاک کردن آن حتماً از پاک کننده های مناسب و مخصوص دور چشم استفاده کنید.

    اما در صورتی که میسلاری که خریده اید این ویژگی را دارا می باشد، می توانید از آن برای پاک کردن پوست دور چشم و لب هم کمک بگیرید.

    برای استفاده از میسلارواتر و پاک کردن آرایش چشم باید دقت خود را افزایش داده و پد را کاملاً به مواد میسلارواتر آغشته کنید و آن را به آرامی بر روی پلک گذاشته و برای چند لحظه آن را روی پلک چشم و مژه ها نگه دارید.

    در این موردِ بخصوص، میسلارها مانند یک آهنربای جاذب، تمامی مواد آرایشی را به خود جذب کرده و آن ها را از روی مژه و پلک چشم پاک خواهند کرد.

    این عمل را باید تا زمانی ادامه دهید تا هیچ رنگ و لکه ای را بر روی پد آغشته به میسلار، مشاهده نکنید، توجه داشته باشید که هنگام کاربرد این مواد از ضربه زدن و فشار آوردن بر روی پوست خودداری کنید.

    حالا دیگر پوست بدون ذره ای تخریب و خشکی، از تمام آلودگی ها پاک شده و نیاز به شستن مجدد هم نخواهید داشت.

    اما بهتر است تا پس از مصرف آن از یک مرطوب کننده ملایم کمک بگیرید تا پکیج کاملی از مراقبت را بر روی پوست انجام داده باشید.

    نحوه استفاده از میسلارواتر چگونه است؟ - بلاران

    البته برخی افراد معتقدند که استفاده از پدها (در صورتی که آلوده باشند) هم ممکن است سبب انتقال برخی آلودگی ها به پوست شوند، در این صورت می توانید از انگشتان تمیز و ضد عفونی شده خود کمک گرفته و کمی از محلول را کف دست بریزید و با انگشتان دست مقابل آن را بر روی پوست ماساژ دهید، تا از این بابت هم نگرانی نداشته باشید.

    با توضیحاتی که داده شد، شاید بتوان گفت استفاده از میسلارواتر بهترین پاک کننده و مراقبت کننده در زمان مسافرت های طولانی، بخصوص سفر با هواپیما خواهد بود که به سادگی می توانید با پاک کردن پوست صورت، خستگی سفر را از تن بیرون کرده و شادابی را به پوست باز گردانید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *