عمومی

خریدن رژلب و نکاتی که باید به آن دقت بیشتری داشته باشیم

خریدن رژلب و نکاتی که باید به آن دقت بیشتری داشته باشیم - بلاران
  • خریدن رژلب و انتخاب آن یکی از نکات مهمی است که باید همواره به آن توجه داشته باشیم، چون علاوه بر بوجود آوردن زیبای در چهره، با سلامت ما هم در رابطه است.

    بنابراین چون نقش این وسیله آرایشی را در آرایش چهره و زیبایی آن، نمی توان نادیده گرفت، از این رو باید در خرید انواع رژلب بیش از پیش دقت و توجه داشته باشیم.

    در این مطلب هم می خواهیم در ادامه مطلب قبلی در مورد نکاتی که به هنگام خرید رژلب باید در نظر بگیریم صحبت کنیم، برای تکمیل دانسته های خود با ما بمانید.

    خریدن رژلب و نکاتی که باید به آن دقت بیشتری داشته باشیم - بلاران

    خریدن رژلب و موارد قابل توجه

    فرم و شکل لب ها

    فرم لب ها نیز در انتخاب رنگ و خریدن رژلب تأثیر دارد، پس اگر دارای لب هایی بزرگ و حجیم هستید، از رژهایی با رنگ تیره و مات استفاده کنید ولی اگر فرم لبان شما نازک و باریک است بهتر است از رنگ های روشن و براق رژ، خریداری نمائید.

    آشنایی با عملکرد انواع رژها

    باید با کارکرد انواع رژلب ها آشنا باشید تا نوعی را که مد نظر شماست بتوانید به راحتی انتخاب کنید، بعنوان مثال رژلب های مایع شامل سه نوع هستند، مات کننده، براق کننده و حجم دهنده که با توجه به نوع آن رژلب های مایع مات کننده، سبب مات نشان دادن لب ها خواهند شد و براق کننده ها هم علاوه بر شفاف نشان دادن رژ، مانع از خشک شدن و ایجاد ترک در لبان شما می شوند و حجم دهنده ها هم لب های شما را از آنچه که هست، بزرگتر و حجیم تر نشان خواهند داد، پس انتخاب و خریدن رژلب خود را با توجه با آنچه که می خواهید انجام دهید.

    رژلب های مات هم در انواع و اقسام آن وجود دارند که ضمن ماندگاری بیشتر بر روی لب، پوشش دهی بیشتری هم بر روی لبان شما ایجاد خواهند کرد، دقت کنید که اگر از مارک معتبری در این مورد استفاده نکنید، باعث خشکی و به مرور ایجاد ترک بر روی لبان شما خواهد شد.

    خریدن رژلب و نکاتی که باید به آن دقت بیشتری داشته باشیم - بلاران

    پاک کننده های رژلب

    برای پاک کردن رژلب از روی لب های خود می توانید، از پاک کننده های مخصوصی که برای پاک کردن رژلب وجود دارند و یا شیر پاک کن و یا پاک کننده های دیگر آرایشی استفاده کرده و اگر آن ها را در اختیار ندارید، می توانید از انواع روغن هایی مانند، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن بادام، روغن کنجد و یا حتی وازلین کمک بگیرید.

    مزایای استفاده از رژلب

    از مزایای استفاده مناسب از رژلب، افزایش زیبایی و ایجاد جذابیت در چهره است بصورتی که اگر تمام آرایش های چهره را انجام دهید ولی رژلب نزده باشید، صورت شما بیحال و خسته به نظر می رسد و بر عکس اگر هیچ آرایشی نداشته باشید، ولی از مقداری رژ متناسب با رنگ پوست تان کمک بگیرید، سرحال تر و شاداب تر به نظر خواهید آمد.

    مزیت دیگر استفاده از رژلب، پوشاندن نواقصی است که ممکن است در لب ها وجود داشته باشند و شما به راحتی و با انتخاب درست و خریدن رژلب متناسب با لب های خود، می توانید لب های زیبا و خوش فرمی را در چهره خود ایجاد کنید.

    اما این نکته را همواره بخاطر داشته باشید که رژلب یا سایر لوازم آرایشی، به همان اندازه که می توانند در زیبایی چهره شما تأثیر گذار باشند و جذابیت صورت شما را دو چندان کنند، اگر درست و بجا مصرف نشده و یا از مارک های نامرغوب و غیر استاندارد تهیه شوند، نه تنها چهره شما را زیباتر و بهتر نمی کنند، بلکه زیبایی، جذابیت و ظرافت طبیعی چهره شما را هم از بین خواهند برد.

    خریدن رژلب و نکاتی که باید به آن دقت بیشتری داشته باشیم - بلاران

    پس متوجه شدید که خریدن رژلب و دیگر لوازم آرایشی بخاطر حساسیتی که ممکن است بر روی پوست ایجاد کنند، مهمتر از آن چیزی است که تا به حال به آن فکر می کردید.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *