عمومی

علت تفاوت ژیلت های مردانه و زنانه در چیست؟

علت تفاوت ژیلت های مردانه و زنانه در چیست؟ - بلاران
  • خیلی از افراد هنوز هم نمی دانند که بین تیغ های اصلاح زنانه و مردانه تفاوت وجود دارد! تا چه رسد به اینکه علت تفاوت ژیلت های موجود در بازار را دانسته و در مورد آن کنجکاو باشند.!

    حتی برخی از افراد با اینکه علم به این موضوع دارند، باز هم از خودتراش های دیگری استفاده کرده و بین آن ها فرقی قائل نیستند.!

    در این مطلب با دادن اطلاعاتی در این زمینه به شما عزیزان خواهیم گفت که به چه دلایلی ژیلت های اصلاح آقایان از خانم ها متفاوت طراحی و تولید شده است و در پست بعدی تفاوت بین تیغه های اصلاح را بررسی خواهیم کرد.

    با مطالعه این پست و پست آینده که مطالبی را در این زمینه برای تان بازگو خواهیم کرد و در پایان، با بدست آوردن دانش حداقلی در این مورد، دیگر اختیار با خود شماست که هر نوع تیغی را که می خواهید برای شیو کردن، گزینش کنید.!

    علت تفاوت ژیلت های مردانه و زنانه در چیست؟  - بلاران

    علت تفاوت ژیلت های آقایان و خانم ها

    در واقع خود تراش ها و ژیلت ها در عملکرد و کارایی به یک شکل بوده و هستند، اما در گذشته هر کدام از آن ها، کمی با یکدیگر تفاوت داشتند و اختلاف اصلی ژیلت و خود تراش ها در تعداد دفعاتی بود که امکان استفاده از آن برای فرد وجود داشت.

    در گذشته از ژیلت ها صرفاً بعنوان تیغ ها و یا خودتراش های یکبار مصرف استفاده می شد، در حالی که از خود تراش ها، با تعویض سری آن ها و تعویض تیغه، می شد برای چندین و چند بار استفاده کرد.

    اما امروزه با پیشرفت این صنعت و تکنیک های بکار برده شده، با تعویض سری تیغ های ژیلت هم، می توان بارها و بارها از آن استفاده کرد، کاربرد کلمه خود تراش در این متن به معنی استفاده از ژیلت های امروزی است و نه صرفاً خود تراش های قدیمی.

    بهتر است که در ابتدا این نکته را بدانید که ژیلت های موجود در بازار به دو دسته کلی بین خانم ها و آقایان تفکیک می شود که این مسئله دلایل زیادی دارد.

    علت تفاوت ژیلت های مردانه و زنانه در چیست؟  - بلاران

    تفاوت در ساختار پوست

    مهمترین علت تفاوت ژیلت های زنانه و مردانه و تفکیک تیغ های اصلاح این دو گروه از یکدیگر، تفاوت و چگونگی نوع پوست آن هاست.

    شاید بتوان بیشترین و مهمترین دلیل را به ضخیم و نازک بودن پوست این دو جنس از یکدیگر نسبت داد، زیرا که پوست آقایان زمختی و مقاومت بیشتری در مقابل پوست خانم ها دارد.

    خانم ها پوست حساس تری دارند که در مقابل کمترین ضربه و یا تهاجم خارجی، دچار التهاب، قرمزی، سوزش و مواردی از این قبیل خواهند شد، در صورتی که پوست آقایان به مراتب ضخیم تر و مقاوم تر است و به سرعت دچار مشکلات پوستی نخواهد شد.

    پوست مردان در مقایسه با خانم ها کلاژن بیشتری تولید می کند و میزان تراکم کلاژن در پوست آقایان بالاتر است و در نتیجه ساختار خشن تری دارد.

    در صورتی که پوست خانم ها بسیار ظریف و لطیف است، از این رو با توجه به علت تفاوت ژیلت های خانم ها و آقایان، کلیه محصولات مردانه برای استفاده خانم ها قوی تر است و متناسب با پوست آن ها تهیه نشده است.

    علت تفاوت ژیلت های مردانه و زنانه در چیست؟  - بلاران

    تفاوت در ساختار مو

    علاوه بر این مورد، در اغلب موارد رویش موی آقایان، بخصوص در صورت، ضخیم تر و درشت تر از موی خانم هاست و برای از بین بردن و اصلاح صورت و بدن، همواره نیاز به تیغ های تیزتری دارند.

    برای همین شرکت های سازنده اقدام به ایجاد تفاوت ژیلت های مردانه و طراحی و ساخت تیغ های مخصوص برای خانم ها کرده اند که متناسب با پوست و شرایط بدنی آن ها در نظر گرفته شده تا کمترین آسیب ها را بر روی پوست داشته باشد.

    این شرکت ها با علم و تکنولوژی روز و به منظور حفظ و افزایش مشتریان خود و با تنوعی که در بازار جهان به سبب ایجاد طرح ها و تولیدات جدید وجود دارد، محصولات بسیار مدرن و کاربردی را به دنیا عرضه کرده اند.

    طوری که هر کدام از ژیلت های ساخته شده برای از بین بردن موهای زائد و اصلاح قسمتی از بدن طراحی و تولید شده اند که ویژه همان قسمت از بدن است و برای بخش های دیگر باید ژیلت های دیگری را خریداری کنید تا کارایی بهتر و مناسب تری را در هر یک از آن ها شاهد باشید.

    پس به خاطر دلایلی که گفته شد؛ استفاده خانم ها از تیغ ها و ژیلت های مردانه در اکثر مواقع ، سبب ایجاد زخم و جراحت و حتی در بعضی موارد خشکی پوست آنان خواهد شد.

    به هر حال با دانستن علت تفاوت ژیلت های مردان و زنان، در پست بعد با اختلاف هایی که بر روی این خود تراش ها وجود دارد، بیشتر آشنا خواهیم شد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    مطالب مرتبط

    2 نظر در “علت تفاوت ژیلت های مردانه و زنانه در چیست؟

    1. google گفت:

      sexuální panenka v životní velikosti https://cs.realsexdoll.com

    2. lovedolltorso گفت:

      The full name of TPE is a thermoplastic elastomer. This material is very soft. So TPE sex doll torso’s tits are very elastic.
      https://www.lovedolltorso.com/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *