پوست

معرفی چند افترشیو مردانه و ویژگی های آن ها

معرفی چند افترشیو مردانه و ویژگی های آن ها - بلاران
  • شناخت ویژگی های چند افترشیو مردانه و استفاده از آن ها، برای آقایانی که اصلاح صورت جزو جدایی ناپذیری از زندگی روزانه آن هاست، باعث خواهد شد تا بعد از شیو کردن صورت، احساس لذتبخشی را تجربه کنند.

    قبلاً در مورد انواع افترشیو و مزایای آن صحبت کردیم و دانستیم که وقتی که این مواد بعد از اصلاح، بر روی صورت قرار می گیرند از خشکی، قرمزی، خارش، سوزش و التهابات ناشی از تماس تیغ با پوست، جلوگیری خواهند کرد.

    پس برای شناخت این افترشیوها در این مطلب با ما همراه باشید، تا اطلاعات بیشتری را در مورد آن ها بدست آورید.

    شناخت چند افترشیو مردانه

    افترشیوها که پس از اصلاح و از بین بردن موهای زائد، عموماً بر روی صورت و در برخی موارد هم بر روی بدن قرار می گیرند، بسته به اینکه بر پایه آب، شیر و یا الکل ساخته شوند به اشکال مختلفی مانند اسپری، ژل، لوسیون و… ساخته می شوند و هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند.

    افترشیو کول کیک نیوآی مردانه Nivea Cool Kick Men After Shave

    به نظر می رسد که برند نیوآ و محصولات آن نیاز به معرفی نداشته باشند، زیرا که این برند با محصولات بسیار باکیفیت و مرغوبی که در همه زمینه های آرایشی و بهداشتی تولید می کند، جزو بهترین و شناخته شده ترین برندهاست.

    اما در مورد افترشیوهای ساخت این شرکت، انتخاب رنگ آبی و سفید و ترکیب آن در طراحی محصولات این شرکت خود حس آرامش و لطافت را در انسان القا خواهد کرد و این افترشیو هم در بطری هایی با ترکیب رنگ آبی و سفید تهیه شده است.

    ویتامین B5 و ویتامین Eموجود در این محصول سبب تغذیه بیشتر پوست شده و وجود عصاره ی نعنا در آن باعث خنک شدن پوست، بعد از اصلاح صورت و تسکین سوزش و التهابات بوجود آمده ناشی از شیو موهای صورت خواهد شد.

    این افترشیو مردانه می تواند با ضدعفونی کردن پوست آن را از آلودگی های پوستی نجات داده و در برابر تحریکات و واکنش های پوستی هم محافظت کند.

    معرفی چند افترشیو مردانه و ویژگی های آن ها - بلاران

    افترشیو فلوئید کول کیک نیوآ Nivea Fluid Cool Kick After Shave

    این افترشیو برای پوست های حساس بسیار کارا خواهد بود، چون معمولاً پوست های خشک و حساس پس از اصلاح خشک تر خواهند شد و این افترشیو با موادی که در خود دارد پوست را در برابر التهابات و خشکی و آلودگی با سرعت جذب بالایی که دارد، محافظت خواهد کرد.

    با این افترشیو خنکی پس از اصلاح را بر روی پوست، احساس خواهید کرد و استفاده از آن پوست را نرم و لطیف کرده و از بروز جوش پس از اصلاح، که بر روی برخی از پوست ها اتفاق می افتد، نجات خواهد داد.

    افترشیو نیوآ با رایحه و بوی خوشی که در خود دارد، علاوه بر ضدعفونی کردن پوست آن را معطر و خوشبو کرده و تا ساعت ها بوی خوش آن ماندگار خواهد بود.

    معرفی چند افترشیو مردانه و ویژگی های آن ها - بلاران

    افترشیو ایوروشه مردانه Yves Roche Cooling Effect Shave Balm

    این افترشیو مردانه با مارک و برند معروف ایوروشه فرانسوی محصولی مناسب برای پوست های نرمال و خشک است و با ترکیبات گیاهی که در خود دارد پوست را نرم و مرطوب نگه می دارد.

    احساس خنک شدن پوست بهترین حسی است که پس از اصلاح با استفاه از این افترشیو تجربه خواهید کرد، چون گیاه بسیار سودمندی مانند آلوئه ورا در ترکیب این افترشیو بکار رفته است که آبرسانی به پوست را هم به بهترین نحو انجام خواهد داد.

    این افترشیو بسرعت توسط پوست جذب خواهد شد، بدون اینکه بر روی پوست حس ناخوشایندی از چربی را ایجاد کند و حجم قابل توجه آن هم یکی از مزایای این محصول است که شما را از خرید زود هنگام افترشیو بی نیاز خواهد کرد.

    معرفی چند افترشیو مردانه و ویژگی های آن ها - بلاران

    افترشیو بالم بوم اپزانت لیراک مردانه Lierac Baume Apaisant

    این افترشیو که بصورت بالم عرضه می شود، توسط شرکت فرانسوی لیراک ساخته شده که در آن از عصاره نعنا که پوست را خنک کرده و به ان طراوت خواهد بخشید و همچنین گیاه پالماتین که علاوه بر خنک کردن، پوست را مرطوب و نرم می کند، تهیه می شود.

    ویژگی دیگری که گیاه پالماتین دارد این است که گفته می شود، رشد موهای صورت را کند خواهد کرد و شاید با استفاده از این افترشیو نیاز کمتری به اصلاح پیدا کنید.

    در افتر شیو مردانه لیراک علاوه بر موادی که گفته شد، از کمپلکس استفاده شده است که حاوی مواد مغذی چون روی، مس، منگنز، منیزیم و آهن است که پوست را علاوه بر محافظت، تغذیه هم خواهد کرد.

    البته تعداد بسیار زیادی از افترشیوهای مردانه با برندهای خوب و با کیفیت، به جز مواردی که برشمردیم، وجود دارند که با کمک آن ها می توانید نرمی و شادابی بیشتری را برروی پوست خود بوجود آورید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *