عمومی

انتخاب سایه چشم مناسب و هماهنگ با رنگ پوست

انتخاب سایه چشم مناسب و هماهنگ با رنگ پوست - بلاران
  • انتخاب سایه چشم مناسب و هماهنگ با آرایش، که جذابیت چهره مان را چندین برابر کند، نیازمند دانستن یک سری نکاتی است که باید آن ها در موقع لزوم بکار بندیم.

    هنگام استفاده از انواع سایه ها، باید سعی کنیم تا هماهنگ با رنگ پوست و یا چشمان، سایه مناسب را انتخاب کنیم ومتدهای مختلف و گوناگون استفاده از این محصول را بدانیم و با کمک ابزارهای خاص آن، آرایشی زیبا از چشم را ارائه کنیم.

    در این پست در مورد انتخاب درست سایه صحبت خواهیم کرد، اگر حس می کنید که نیازمند دانستن اینگونه مطالب هستید با ما همراه شوید.

    انتخاب سایه چشم بر اساس رنگ پوست صورت

    انتخاب سایه چشم بهتر است هماهنگ با رنگ پوست صورت و سازگار با آن انجام شود؛ با اینکه ممکن است رنگ پوست دست تان با رنگ پوست صورت شما تفاوت داشته باشد، اما این تفاوت آنقدر نیست که شما را در انتخاب سایه دچار مشکل کند.

    پس بهتر است که مقداری از سایه انتخابی خود را بر روی پوست دست خود تست کنید و بعد که آن را مناسب تشخیص دادید اقدام به خرید آن نمایید.

    انتخاب سایه چشم مناسب و هماهنگ با رنگ پوست - بلاران

    سایه مناسب پوست های تیره

    برای پوست های تیره بهتر است تا از سایه هایی استفاده کنید که نسبت به پوست شما روشن تر است و انتخاب رنگ های نقره ای و طلایی نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد.

    اما برای زیباتر و عمیق تر نشان دادن چشمان این دسته از افراد، می توانید از رنگ های آبی سیر، مرجانی و بنفش هم کمک بگیرید که در ترکیب با رنگ پوست آن ها، بسیار جذاب به نظر خواهد آمد.

    سایه مناسب پوست های روشن

    معمولاً اینگونه افراد می توانند از هر گونه رنگی برای سایه چشم خود استفاده کنند، اما قطعاً یک سری از فاکتورها البته با توجه به مسائلی مانند رنگ چشم و یا رنگ مو و دیگر موارد می تواند در این انتخاب دخیل باشد، اما رنگ های گرمی مانند سبز، صورتی روشن، بنفش و… جذابیت و گرمی بیشتری  به چهره آنان خواهد داد.

    در مجموع این افراد بهتر است از رنگ های روشن برای گوشه داخلی چشم و روی پلک استفاده کرده و از رنگ های تیره در گوشه خارجی پلک کمک بگیرند.

    رنگ منحصر به فردی از سایه که می توانیم به روشن پوستان پیشنهاد کنیم که بسیار شیک و به روز هم می تواند باشد، استفاده از انواع رنگ های طوسی روشن است که به آرایش آنان حالتی دودی خواهد داد.

    انتخاب سایه چشم مناسب و هماهنگ با رنگ پوست - بلاران

    سایه مناسب پوست های معمولی

    رنگ پوست معمولی یعنی اینکه پوست این افراد نه خیلی روشن است و نه خیلی تیره، که در این صورت اکثر رنگ های سایه چشم برای این اشخاص مناسب خواهد بود.

    ولی به طور کلی می توان به آن ها استفاده از رنگ های بنفش تیره، قهوه ای تیره، صورتی تیره و طیف رنگ های طوسی و دودی را پیشنهاد داد که البته انتخاب سایه چشم در اینگونه افراد به رنگ چشم آن ها نیز بستگی خواهد داشت.

    سایه مناسب پوست های سبزه و زیتونی

    برخی از افرادی که دارای پوست به اصطلاح سبزه هستند، انتخاب سایه چشم متناسب با رنگ پوست شان را، کار دشواری می دانند و معمولاً سایه را متناسب با رنگ چشم و یا متناسب با رنگ مو انتخاب می کنند.

    اما ما به اینگونه افراد استفاده از رنگ های طلایی، قهوه ای، کهربایی را توصیه می کنیم که بر جذابیت چشمان و چهره آن ها خواهد افزود.

    انتخاب سایه چشم مناسب و هماهنگ با رنگ پوست - بلاران

    سایه مناسب پوست های مایل به زرد

    برای کسانی که دارای پوست زردی هستند و در گروه زردپوستان قرار می گیرند بهتر است تا از رنگ های ارغوانی روشن، صورتی، خاکستری و رنگ هایی که تناژ آبی دارند برای سایه استفاده کنند و از تنالیته تیره تر همان رنگ، در کناره های چشم کمک بگیرند.

    برای جذابیت بیشتر چشمان خود، بالای استخوان چشم را هم می توانید با رنگ کرمی براق بپوشانید تا حالت برجسته تری به چشمان شما دهد.

    به هر حال انتخاب سایه چشم با توجه به رنگ پوست افراد تنها گزینه نیست و موارد دیگری هم برای این گزینش وجود دارد که در پست های بعدی به آن ها خواهیم پرداخت.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *