آرایش

شیوه های آرایشی که باعث می شوند جوان تر به نظر برسیم

شیوه های آرایشی که باعث می شوند جوان تر به نظر برسیم - بلاران
  • شیوه های آرایشی که آن را دانسته و یا ندانسته بکار می گیریم، باعث می شوند که شاداب تر و جوان تر و یا مسن تر و پیرتر به نظر آییم و برای یک خانم این نکته بسیار مهم است، تا بداند انجام چه نوع آرایشی چهره اش را شاداب تر نشان خواهد داد.

    برخی از نکته ها و طرز استفاده از کرم های مختلف را در پست قبلی عنوان کردیم ولی اگر علاقه مند هستید تا این شگردها را بهتر بشناسید، این مطلب را مطالعه کنید تا به دانش خود در این زمینه بیفزایید.

    شیوه های آرایشی که باعث می شوند جوان تر به نظر برسیم - بلاران

    شیوه های آرایشی برای جوانی بیشتر

    برای اینکه جوان و زیبا به نظر آیید، باید آرایش مناسب با چهره و سن خود را بلد باشید و بدانید که با چه راهکارهایی می توانید سن خود را کمتر نشان دهید، این مسئله مخصوصاً وقتی سن افزایش یافته و بالا می رود، برای مان اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

    بعد از استفاده از کرم های مناسب با توجه به سن و نوع پوست، آرایش خود را اینگونه ادامه دهید:

    از یک رژگونه مناسب کمک بگیرید

    اگر می خواهید چهره شما جوان تر به نظر آید، از یک رژگونه هلویی و یا صورتی و یا رژ گونه ای که شاین داشته باشد، استفاده کنید تا باعث شود گونه های شما برجسته تر و باطراوت دیده شود.

    برای درخشش طبیعی و شادابی بیشتر پوست و گونه خود می توانید از رژگونه شاین طلایی هم کمک بگیرید که بسیار مناسب چهره شما خواهد بود.

    برای اینکه خط رژ گونه شما طبیعی تر به نظر برسد، با کمک یک برس مخصوص رژگونه، با ضربات آرام و یکنواخت، رژگونه را به سمت بالا و خارج از صورت محو کنید.

    خط لب و رژلب مناسب بزنید

    برای اینکه لب های خود را برجسته و زیبا نشان دهید، باید لب های براق و روشنی داشته باشید، پس سعی کنید تا یک خط لب، نزدیک به رنگ لب خود پیدا کرده و به آرامی آن را بر روی خط لب پایین و بالا بکشید.

    از شیوه های آرایشی دیگر در این زمینه این است که از زدن رژ لب های جیغ و پررنگ بپرهیزید، چون چروک های صورت شما را بیشتر نمایان می کنند، پس با کمک یک رنگ رژ ملایم و زیبا و برای اینکه لب هایتان برجسته و پر حجم دیده شود و بر جوانی شما بیفزاید، کمی هم برق لب بر روی رژ بزنید، حتی می توانید به تنهایی و فقط از برق لب برای جلوه لب های خود استفاده کنید.

    شیوه های آرایشی که باعث می شوند جوان تر به نظر برسیم - بلاران

    مراقب پوست دور چشم خود باشید

    برای اینکه پوست دور چشم شما پف نکند و رنگ ان بر اثر بالا رفتن سن و مرور زمان تیره نشود، بهتر است تا از محصولات مراقبتی مانند ماسک های دور چشم کمک بگیرید، مخصوصاً استفاده از کرم های دور چشم را فراموش نکنید.

    می دانید که پوست اطراف چشم با بالا رفتن سن بسیار حساس و نازک خواهد شد، اما اگر درست از آن مراقبت کرده و از کرم های دور چشم و یا از یک کانسیلر ضد پیری دور چشم، در هنگام ارایش کردن استفاده کنید، چهره شما به مراتب جوان تر دیده خواهد شد.

    خط چشم مناسب بکشید

    از دیگر شیوه های آرایشی باید به این نکته اشاره کنیم که در سنین بالا به هیچ عنوان از خط چشم های مایع که دارای رنگ مشکی تندی می باشند استفاده نکنید، چون در این صورت چین و چروک های روی پوست و زیر چشم را بیشتر به رخ کشیده و بیشتر نمایان خواهد کرد، ضمن اینکه چشم های شما را از حد معمول ریزتر و کوچکتر هم نشان خواهند داد.

    به جای این خط چشم ها، از خط چشم هایی با رنگ خاکستری و یا در نهایت ذغالی استفاده کرده و هنگام کشیدن خط چشم، انتهای آن را به سمت بیرون محو کنید و از کشیدن خط های دنباله دار هم بپرهیزید.

    از یک مداد نرم برای چشم بهره بگیرید

    اگر مژه های شما کم پشت است و چشم ها را بی حال و خسته نشان می دهد، می توانید از یک مداد نرم استفاده کرده و بر روی پلک بالا و پایین خود، از کمی مداد استفاده کنید و پس از بکار بردن آن، با کمک یک قلم موی کوچک و تمیز آن را بر روی پوست زیر چشم کمی محو کنید که مثل سایه بنظر رسیده و کم رنگ شود.

    نکته مهم دیگر این است که برای خط پلک پایین چشم بهتر است از مدادهای سفید استفاده کنید، چون کشیدن این خط سفید باعث می شود تا اطراف چشم بازتر و شفاف تر به نظر رسیده و جوان تر از آنچه که هستید جلوه گر شوید و این نکته خود یکی از شیوه های آرایشی در این زمینه است.

    شیوه های آرایشی که باعث می شوند جوان تر به نظر برسیم - بلاران

    از سایه های روشن استفاده کنید

    وقتی می خواهید سن خود را کمتر نشان داده و جوان به نظر آیید، زدن سایه های تیره و پر رنگ کار را برعکس می کند، پس بهتر است برای اینکه به منظور خود نزدیک تر شوید، از سایه هایی با تناژ کرمی و یا از رنگ های خنثی و یا رنگ های روشن با درخشش طبیعی استفاده کنید تا چشمان شما هم زیباتر و هم درشت تر از اندازه طبیعی به نظر برسند.

    از یک ریمل حجم دهنده کمک بگیرید

    با وارد شدن به میانسالی، مژه ها هم کم پشت شده و حجم آن ها کاهش خواهد یافت، پس لازم است تا برای زیباتر و درشت تر نشان دادن چشم ها و همین طور پرپشت و مخملی نشان دادن مژه ها، از یک مژه حجم دهنده استفاده کنید.

    بر روی مژه های پایینی و بالایی خود ریمل حجم دهنده زده و در آخر هم برای مژه های بیرونی و انتهایی چشم، از یک ریمل بلند کننده مژه استفاده کنید تا چشمانی جذاب و چهره ای جوان تر داشته باشید.

    تمامی مواردی که گفته شد، جزو نکات و شیوه های آرایشی است که می توانید با آن خود را جوان تر و زیباتر نشان دهید.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *