لوازم آرایش

انواع برق لب و روش استفاده از آن

انواع برق لب و روش استفاده از آن - بلاران
  • انواع برق لب هم مانند رژلب ها، برای هر چه زیباتر کردن لب و درخشش آن بکار می روند و آرایش لب ها فقط در استفاده از رژلب خلاصه نمی شود.

    هدف اصلی در آرایش لب ها همواره جلوه و جذابیت بیشتر آن ها بوده است که برای رسیدن به این منظور، علاوه بر زدن رژلب مناسب، استفاده از برق لب هم یکی از گزینه های عالی خواهد بود.

    در این پست با معرفی بیشتر برق لب ها شما را با انواع آن آشنا خواهیم کرد.

    انواع برق لب و روش استفاده از آن - بلاران

    معرفی انواع مختلف برق لب

    انواع برق لب با ترکیبات مختلف و در شکل های متفاوتی در بازار موجود هستند، این محصولات آرایشی اغلب ترکیباتی مایع دارند و بهتر است با برسی که در شیشه آن برای همین منظور قرار داده شده، به لب ها مالیده شوند.

    برق لب، به سادگی لب های شما را براق و درخشان خواهد کرد که البته حالت براق آن بعد از گذشت چند ساعت از بین خواهد رفت و شما برای براق کردن مجدد لب ها ناگزیر هستید تا برق لب را دوباره بر روی لب بکشید.

    برق لب های شفاف

    این نوع از برق لب به لب های شما حالتی درخشان و شفاف خواهد داد و شما بعد از زدن یک رژلب ساده با زدن برق لب شفاف بر روی آن می توانید نما و درخشندگی بیشتری را بر روی لب تان ایجاد کنید.

    برق لب شفاف را به تنهایی هم می توانید بر روی لب بمالید و جلوه ای درخشان و زیبا به لبان خود بدهید، اما سعی کنید که هم برای انتخاب رژلب و هم برق لب، از بهترین مارک ها و برند معتبر این محصولات را خریداری نمائید تا  علاوه بر دوام رژلب و ماندگاری بیشتر انواع برق لب از سلامت آن هم کاملاً مطمئن باشید.

    برق لب های شفاف، درخششی طبیعی بر روی لب ایجاد خواهند کرد ولی فاقد ذرات درخشنده در درون خود هستند.

    تمامی برق لب ها معمولاً دارای ترکیبات آبرسان برای لب هستند و از این رو پوست لب را نرم و لطیف خواهند کرد.

    انواع برق لب و روش استفاده از آن - بلاران

    برق لب های رنگی

    برق لب های رنگی در واقع می توانند به جای رژلب های رنگی و به  تنهایی استفاده شوند و کار رژلب را هم انجام خواهند داد و حتی بعد از رنگ دادن به لبان شما آن ها را درخشان و براق هم خواهند کرد.

    اما آیا می دانستید که برق لب های رنگی را می توانید همراه با رژلب هم استفاده کنید؟

    برای این کار کافیست تا ابتدا رژلب انتخابی خود را برروی لب بزنید و سپس برق لب رنگی را استفاده کنید تا لب های شما جذاب تر و خوش رنگ تر از همیشه به نظر آیند.

    اگر از برق لب های استاندارد و برندهای به نام و معتبر استفاده کنید، حالت چسبندگی را بر روی لب احساس نخواهید کرد و اثر براقی و شفافیت آن هم تا ساعت ها ماندگار خواهند بود، علاوه بر اینکه برق لب های رنگی، در تنوع رنگی زیادی نیز ارائه می شوند و پوششی مخملی و زیبا بر روی لب های شما باقی خواهند گذاشت.

    برق لب با رنگدانه های درخشان

    از این نوع محصول آرایشی که از انواع برق لب بشمار می رود، می توان در میهمانی ها و مجالس عروسی استفاده کرد و برای بانوانی که به آرایش کلاسیک علاقه مند می باشند بسیار جالب توجه خواهد بود.

    در داخل این برق لب ها، رنگدانه های رنگی و شفافی وجود دارد که بعد از اینکه بر روی لب قرار می گیرند، خصوصاً در برابر تابش نور می درخشند و حالتی جذاب را برای لبان شما ایجاد می کنند.

    انواع رنگ های مختلف از این نوع برق لب در بازار و فروشگاه های لوازم آرایشی وجود دارد که در برخی از آن ها انواع رنگدانه های مختلف رنگی در یک برق لب قرار داده شده تا جلوه و درخشش لبان شما را دو چندان کند.

    انواع برق لب و روش استفاده از آن - بلاران

    برق لب های ساتنی

    این نوع برق لب، به نسبت برق لب های معمولی دوام و ماندگاری بیشتری داشته و خشک نمی شوند و دارای ترکیباتی ژل مانند هستند که حالتی نرم و ملایم را بر روی لب ها ایجاد می کنند و رنگ و درخشندگی آن بر روی لب مثل ساتن یکرنگ و یکدست خواهد بود.

    آنقدر تنوع رنگ در انواع برق لب ساتنی وجود دارد که به راحتی می توانید با توجه به آرایشی که انجام داده اید، رنگ مورد نظر و متناسب با میکاپ خود را با آن سِت کنید.

    برق لب های حجم دهنده

    گروهی از برق لب ها هم هستند که موادی در آن ها وجود دارد که ضمن براق کردن لب ها، سبب حجم دادن به لب ها هم خواهد شد.

    این محصولات که از انواع برق لب هستند در گروه حجم دهنده ها قرار می گیرند و برای استفاده کسانی که لب های نازک و کوچکی دارند، پیشنهاد می شود.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *