آرایش

چگونه با چند ترفند آرایشی جوان تر شویم؟

چگونه با چند ترفند آرایشی جوان تر شویم؟ - بلاران
  • با آموزش چند ترفند آرایشی می توانید به راحتی خود را از آنچه که هستید، جوان تر نشان دهید، البته قبل از هر چیز باید از پوست و موی خود به خوبی مراقبت کنید تا فرایند پیری را کند کرده و یا آن را به تأخیر بیندازید، تا نیازی نباشد که بدنبال راه های غیر طبیعی بگردید.

    اما به نظر می رسد که با رعایت تمام نکته های بهداشتی و مراقبتی باز هم در برخی موارد نیاز است تا روش هایی را برای جوان تر شدن! بلد باشیم، پس در این مطلب شما را با برخی از آن ها آشنا خواهیم کرد.

    آموزش چند ترفند آرایشی

    بیشتر خانم ها دوست دارند تا همیشه جوان تر از آنچه که هستند به نظر آیند، بخصوص اگر به میهمانی و یا مراسمی دعوت شوند این مسئله برای آن ها پر رنگ تر خواهد شد.

    برخی از ترفندهایی که شما را به این هدف نزدیک تر می کند عبارتند از:

    از لایه بردارها استفاده کنید

    می دانید که لایه برداری از پوست موجب می شود که صورت شما شفاف تر و درخشان تر از همیشه به نظر برسد و لازم است که در طول هفته یک تا دو بار این لایه برداری را انجام دهید.

    لایه برداری از پوست سبب حذف سلول های مرده روی پوست شده و مداومت به موقع در این کار، باعث محکم و سفت شدن پوست و از بین رفتن رنگدانه های مرده روی پوست شده و سبب تولید کلاژن خواهد شد، که برای پوست حیاتی است.

    هر چه به مدت طولانی تر و با فواصل زمانی مناسب تر این کار را انجام دهید، پوست صورت شما جوان تر و زیباتر جلوه خواهد کرد، اما دقت کنید که حتی الامکان لایه برداری را با مواد طبیعی و ارگانیک و حداکثر دو بار در هفته انجام دهید و در این کار به نوع پوست خود توجه داشته باشید، چون هر اسکرابی برای هر پوستی مناسب نیست.

    دقت کنید که بعد از بکاربردن این ترفند آرایشی ساده و استفاده از لایه بردارها، حتماً از یک مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید تا به باطراوت ماندن و شادابی پوست خود کمک کرده باشید.

    چگونه با چند ترفند آرایشی جوان تر شویم؟ - بلاران

    به پوست خود ویتامین A بزنید

    استفاده از یکی از مشتقات ویتامین A باعث تولید سلول های پوستی جوان شده و به بازگشت سلول های پوستی کمک خواهد کرد، همچنین رنگ بخشی از پوست را ترمیم کرده و موجب تمیز شدن منافذ پوستی خواهد شد.

    وجود کافی ویتامین A بر روی پوست، پوست را نرم تر و جوان تر خواهد کرد و از مهمترین عناصر ضد پیری پوست است که اگر هر شب آن را روی پوست بزنید، از فواید بیشمار آن به خوبی بهره خواهید برد.

    از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

    لازم نیست که حتماً به سن بالا و میانسالی برسید و بعد اقدام به زدن ضد آفتاب بر روی پوست نمائید، بلکه برای داشتن پوستی خوب و سالم لازم است تا همه افراد مخصوصاً کسانی که ساعات زیادی از روز را در زیر نور آفتاب قرار می گیرند، برای سلامت پوست خود از کرم های ضد آفتاب مناسب، کمک بگیرند.

    این نیاز در سن میانسالی و وقتی کمی سن بالاتر می رود، بیشتر حس می شود و شما با استفاده از این ترفند آرایشی و با کمک کرم ضد آفتاب می توانید پوست خود را جوان تر و زیباتر نشان دهید.

    به خاطر داشته باشید که این کرم را بر روی پوست گردن هم بکار برید تا پوست گردن هم از پیری زودرس نجات پیدا کرده و دیرتر چروک شود.

    چگونه با چند ترفند آرایشی جوان تر شویم؟ - بلاران

    هرگز از کرم پودر و پنکک های مات استفاده نکنید

    در سنین بالا بهتر است به جای استفاده از کرم پودر و پنکک با میزان پوشش دهی بالا، از یک کرم مرطوب کننده رنگی استفاده کنید تا چهره شما را جوان تر و شفاف تر نشان دهد، زیرا استفاده از کرم پودرهای مات سبب می گردد تا کرم ها در لا به لای چین و چروک پوست تجمع کرده و آن ها را بیشتر تشدید و مشخص کند.

    کلاً سعی کنید از کرم پودر در شرایط سنی بالا استفاده نکنید، ولی اگر اصرار به این کار دارید، حداقل از کرم پودرهایی با رنگ روشن و غیر مات کمک بگیرید تا مسن تر از آنچه که هستید به نظر نرسید.

    از هایلایتر پودری و یا استیکی کمک بگیرید

    بعد از استفاده از یک کرم مرطوب کننده رنگی و یا کمی کرم پودر رنگ روشن، بر روی قسمت های برجسته گونه و برآمدگی نوک بینی و گوشه چشم ها و پوست زیر ابرو از یک هایلایتر که بهتر است پودری و یا استیکی باشد استفاده کنید، تا صورت شما با کمک این ترفند آرایشی جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

    چگونه با چند ترفند آرایشی جوان تر شویم؟ - بلاران

    مصرف مواد غذایی سالم و طبیعی

    با بالا رفتن سن پوست ما نازک تر شده و تولید کلاژن در آن کاهش می یابد و طبیعتاً پوست مانند سابق عمل نکرده و در معرض انواع مشکلات و آسیب های پوستی خواهیم بود.

    برای اینکه این سرعت را کاهش دهیم و این روند را کند کنیم و جوان و شاداب به نظر آییم، بهتر است تا از مواد غذایی که دارای مقدار زیادی اسید آمینه هستند و کلاژن سازی در پوست را بیشتر می کنند کمک بگیریم و مصرف مواد غذایی مانند ماهی را افزایش دهیم.

    دوستان عزیز ما در سایت بلاران، بقیه را هکارها و ترفند آرایشی برای جوان نشان دادن پوست را می توانید در مطلب بعدی دنبال کنید.

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *