آرایش

تونرها چه نوع محصولاتی هستند و چه کاربردی بر روی پوست دارند؟

تونرها چه نوع محصولاتی هستند و چه کاربردی بر روی پوست دارند؟ - بلاران
  • تونرها یک محصول آرایشی و مخصوص مراقبت از پوست هستند که بصورت روزانه می توانید از آن استفاده کنید.

    شاید تا به حال نام این محصول را نشنیده باشید و یا بطور کلی از آن استفاده نکرده باشید، به همین منظور در این پست می خواهیم کمی هم در مورد این محصول بسیار کاربردی برای پوست، صحبت کنیم.

    برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

    تونرها چه نوع محصولاتی هستند و چه کاربردی بر روی پوست دارند؟ - بلاران

    تونرها چه هستند؟

    پوست ما روزانه با انواع مختلفی از کرم ها و کلاً مواد آرایشی حاوی چربی و همین طور آلودگی های موجود در هوا و ناخالصی ها و آلودگی هایی که در اثر تماس دست به پوست منتقل می شوند، قرار دارد.

    عموماً همه ما برای پاک کردن و از بین بردن این همه ناخالصی و آلودگی که در طول روز بر روی پوست می نشیند، از شوینده هایی مانند، ژل و یا صابون استفاده می کنیم.

    این شوینده های معمولی هر چه که باشند و هر چقدر که قوی هم باشند، (که در نهایت سبب خشکی پوست هم می شوند) فقط می توانند سطح مشخصی از چربی ها و آلودگی ها را در خود حل کرده و آن ها را ازبین ببرند.

    پس در این صورت پوست نیاز به یک پاک کننده و مراقبت کننده ی خوب و مناسب نیاز خواهد داشت.

    تونرهای آرایشی محصولاتی هستند که بعد از پاک کردن آرایش و شستشو و همچنین تمیز کردن صورت، برای پاکسازی و مراقبت بیشتر از پوست و همینطور تنظیم کردن سطح قلیایی و PH پوست مورد استفاده قرار می گیرند.

    بهتر است بدانید که حتی شستشوی صورت با پاک کننده های مانند صابون هم نمی تواند بخوبی عمل کرده و تأثیری مثل تونر داشته باشند، زیرا صابون و یا شوینده ها قادر نیستند که به منافذ پوست نفوذ کنند.

    در حقیقت این مرطوب کننده های پوستی، به شادابی و طراوت و رطوبت رسانی پوست کمک کرده و ضمن پاک کردن پوست از آلودگی ها، باعث تقویت عمومی پوست خواهند شد و با استفاده از آن ها برخلاف شوینده های عمومی، پوست دچار خشکی نخواهد شد.

    تونرها چه نوع محصولاتی هستند و چه کاربردی بر روی پوست دارند؟ - بلاران

    چرا باید از تونر استفاده کنیم؟

    استفاده کردن از یک تونر متناسب با نوع پوست، بخش تعیین کننده و مهمی از مراقبت روزانه و دائمی پوست است که نقش مهمی در سلامت آن هم خواهد داشت.

    این محصولات سرشار از ترکیبات فوق العاده و مفیدی هستند که می توانند پس از پاک کردن آرایش و شستشوی صورت، پوست را تغذیه و احیا کنند و حس و حال خوبی را در پوست ایجاد نمایند.

    کمک گرفتن از یک تونر باکیفیت و مرغوب و متناسب با پوست، منافذ باز پوست را کاهش داده و به از بین بردن چربی اضافه و زائد پوست هم کمک خواهد کرد.

    استفاده از تونرها برای انواع پوست خشک، نرمال و حساس توصیه شده، که البته به جلوگیری از پوسته شدن و التهاب و قرمزی پوست هم کمک خواهد کرد.

    استفاده از تونر برای افرادی هم که پوست چرب و مستعد آکنه و جوش دارند و به دنبال یک پاک کننده ی خوب برای تمیزی بیشتر پوست هستند، می تواند بسیار مفید باشد.

    یک تونر مناسب و عالی ترکیبات احیا کننده و ترمیم کننده پوست را داراست که ضمن تغذیه کردن پوست، سرشار از آنتی اکسیدان برای حفظ سلامتی بیشتر پوست هم خواهد بود.

    تونرها چه نوع محصولاتی هستند و چه کاربردی بر روی پوست دارند؟ - بلاران

    استفاده از تونر متناسب با پوست، سبب تقویت ظاهر بافت سطحی پوست شده و به آبرسانی و نرمی آن هم کمک مضاعفی خواهد کرد.

    انتخاب یک تونر خوب با فرمولاسیون مناسب پوست شما، نه تنها آثرات و باقی مانده آرایش را از روی پوست شما خواهد زدود، بلکه مقدار بسیار زیادی از آنتی اکسیدان ها، ترکیبات آبرسان مورد نیاز پوست را هم برایتان فراهم خواهد کرد.

    برای اطلاعات بیشتر در مورد تونرها این محصول خوب و کاربردی آرایشی، در پست های بعدی هم با ما بمانید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *