پوست

روش استفاده از لوسیون بدن و بهترین زمان برای انجام آن را بدانیم

روش استفاده از لوسیون بدن و بهترین زمان برای انجام آن را بدانیم - بلاران
  • برای اینکه بتوانید حداکثر استفاده از لوسیون بدن را بر روی پوست داشته باشید، لازم است تا زمان مناسب استفاده از آن و چگونگی آن را بدانید و به درستی آن را بکار بندید.

    در این پست می خواهیم شیوه درست بکار بردن انواع لوسیون بدن را برایتان توضیح دهیم، تا بهترین و بیشترین استفاده را از این محصول بهداشتی و آرایشی داشته باشید و از اثرات بی نظیر آن بر روی پوست، بهره مند شویم.

    روش استفاده از لوسیون بدن و بهترین زمان برای انجام آن را بدانیم - بلاران

    بهترین زمان استفاده از لوسیون بدن

    پوست بزرگترین و وسیع ترین عضو بدن ماست، سایر اندام ها و اعضاء بدن، توسط لایه هایی از چربی، عضلات و پوست محافظت می شوند، اما پوست بدن مرتب در برابر انواع آلاینده ها، اشعه خورشید، سرما و… قرار دارد و بدون محافظ است.

    این عضو بدن تحت تأثیر تغییرات دیگری مانند، انواع رژیم های غذایی، تغذیه نامناسب، استرس ها و تغییرات هورمونی، انواع بیماری ها و… قرار می گیرد و به سرعت دچار خشکی، ترک، چین و چروک و پیری زودرس خواهد شد.

    اما برای کم کردن این خطرات و تغییرات بر روی پوست، لوازم بهداشتی و آرایشی گوناگونی طراحی و ساخته شده اند که از بهترین انواع آن می توان لوسیون ها را نام برد، که قادرند تا این اثرات مخرب را بر روی پوست کاهش دهند.

    برای اینکه حداکثر استفاده از لوسیون های بدن را کرده باشیم باید به موارد زیر دقت بیشتری داشته باشیم.

    بهترین زمان استفاده از لوسیون بدن بر روی پوست بعد از استحمام، لایه برداری پوست و اصلاح بدن است، اما برای کسانی که پوست کاملاً خشکی دارند، توصیه می کنیم هر زمان که نیاز به استفاده از لوسیون داشتید، از آن کمک بگیرید.

    استفاده ی مرتب از لوسیون های بدن راه حل بسیار ساده و مناسبی برای از بین بردن خشکی پوست و حفظ و نگهداری رطوبت پوست و مراقبت درست از پوست بدن است.

    این محصول نه تنها برای پوست ضرری ندارد، بلکه با تأثیری که بر روی پوست بر جای می گذارد، سبب نرمی، لطافت، شفافیت و درخشندگی پوست می شود و حس خوب شادابی و جوانی را در شما ایجاد خواهد کرد.

    روش استفاده از لوسیون بدن و بهترین زمان برای انجام آن را بدانیم - بلاران

    روش صحیح استفاده از لوسیون بدن

    بهترین و مناسب ترین زمان استفاده از لوسیون ها برای بدن، بعد از استحمام و زمانی است که بدن هم مرطوب و هم تمیز است.

    پس اگر بخواهید بیشترین و بهترین نتیجه را از این محصول آرایشی دریافت کنید، بهتر است بعد از استحمام که چربی و رطوبت پوست از سطح آن خارج شده است، از لوسیون استفاده کنید.

    شما به این طریق به آسانی می توانید به آبرسانی، رطوبت، چربی و…پوست کمک کرده و از همه مهمتر لطافت را به پوست بدن باز گردانید.

    برای استفاده بهینه از این محصول، ابتدا پوست خود را با شوینده ای که مناسب پوست شما باشد، شست و شو داده و استحمام را حداقل به مدت 10 دقیقه ادامه دهید، تا پوست تان نرم و لطیف شود.

    در مدت استحمام از آب ولرم استفاده کنید و به یاد داشته باشید، برای اینکه خشکی پوست را از بین ببرید، هیچگاه هنگام استحمام از آب داغ و خیلی گرم استفاده نکنید، چون چربی های طبیعی و مورد نیاز بدن را در سطح پوست از بین برده و نابود خواهد کرد.

    برای استفاده از لوسیون بدن و اینکه لایه برداری ملایمی را از سطح پوست انجام داده باشید، در حین استحمام می توانید از لیف یا کیسه بر روی پوست کمک بگیرید و بعد از آبکشی بدن، پوست را با حوله ای نرم و لطیف کمی خشک کنید، زیرا وجود کمی رطوبت بر روی پوست، سبب می شود تا منافذ پوست باز باشد و لوسیون بهتر بتواند پوست را آبرسانی کرده و جذب بهتری صورت گیرد.

    لوسیون را مطابق دستور راهنمایی که بر روی آن وجود دارد، استفاده کنید، پس ابتدا مقدار مناسبی از لوسیون را کف دست ریخته و دست ها را حداقل به مدت 10 ثانیه به هم بمالید تا لوسیون در میان دست شما کمی گرم شود.

    حالا آن را به تمامی پوست بدن بمالید و کمی آن را ماساژ دهید این حرکت را به صورت دایره ای و به آرامی بر روی پوست ادامه دهید، تا لوسیون کاملاً جذب پوست شود.

    روش استفاده از لوسیون بدن و بهترین زمان برای انجام آن را بدانیم - بلاران

    هنگام کار با لوسیون بر روی قسمت هایی از پوست که حالت ضخیم تری دارد، مانند زانوها، آرنج، پاشنه پا و… بیشتر تمرکز کرده و دقت بیشتری داشته باشید.

    بعد از اینکه تمام بدن و یا قسمت های مورد نظر را لوسیون زدید، حداقل مدت 5 دقیقه صبر کنید و پس از اینکه احساس کردید لوسیون کاملاً جذب پوست شده است، می توانید لباس بپوشید.

    استفاده از لوسیون بدن و کاربرد آن در طول هفته و تعداد دفعات استفاده از این محصول، به پوست بدن شما بستگی دارد، پس بهتر است که هر زمان که احساس کردید پوست تان نیاز به یک نرم کننده و مرطوب کننده دارد، از این محصول استفاده کنید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *