لوازم آرایش

انواع فیکساتور را بشناسیم

انواع فیکساتور را بشناسیم - بلاران
  • با شناخت انواع فیکساتور می توانیم به سلامت پوست خودمان کمک کنیم ضمن اینکه استفاده از محصول متناسب با پوست و انتخاب درست، به ماندگاری آرایش و بهتر ماندن آن حتماً کمک خواهد کرد.

    با مطالعه این مطلب می توانید فیکساتور مناسب پوست خود را شناخته و از آن برای نگه داشتن و پایداری یک میکاپ زیبا و جذاب کمک بگیرید.

    شناخت انواع فیکساتور

    انواع فیکساتور صورت به دو شکل اسپری و پودری عرضه می شود که به علت استفاده ساده تر و آسان تر مدل اسپری آن، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

    انواع فیکساتور را بشناسیم  - بلاران

    اسپری فیکساتور

    انواع این محصول برای همه شرایط آب و هوایی در نظر گرفته شده و مناسب هستند

    این محصول از پخش شدن آرایش بر روی صورت جلوگیری کرده و در هر شرایطی آرایش را به خوبی بر روی پوست برای ساعت ها ماندگار نگه می دارد.

    با خرید یکی از برندهای استاندارد و قابل قبول، می توانید حتی از چرب شدن پوست بخصوص در رو و اطراف بینی و پیشانی جلوگیری کنید.

    این نوع از فیکساتور به خاطر داشتن بافتی سبک و بدون رنگ، آرایش شما را بخوبی ثابت نگه داشته و دچار تغییر نخواهد کرد.

    طرز استفاده از فیکساتور اسپری

    بعد از اینکه آرایش خود را به اتمام رسانده و کامل کردید؛ اسپری فیکساتور آخرین محصولی است که از آن برای فیکس کردن و پایان یک زیبایی نسبتاً ماندگار، باید کمک بگیرید.

    پس قوطی اسپری را بخوبی تکان دهید و فاصله آن را با صورت خود تنظیم کنید؛ این فاصله چیزی در حدود 25 تا 30 سانتیمتر باید باشد.

    حالا چشمان خود را کاملاً ببندید و مراقب باشید تا ذرات اسپری وارد چشم هایتان نشود؛ چون برای بینایی و چشم بسیار خطرناک است.

    لازم است تا برای پوشش کامل، فیکساتور را در جهت نوشتن حروف انگلیسی X و T بر روی پوست صورت اسپری کنید.

    بعد از اینکه همه صورت را اسپری کردید چند دقیقه زمان لازم است تا اسپری کاملاً بر روی پوست صورت و آرایش قرار گرفته و بطور طبیعی خشک شود و نیازی به انجام ماساژ بر روی پوست صورت نیست.

    انواع فیکساتور را بشناسیم  - بلاران

    ویژگی ها و کاربردهای دیگر اسپری فیکس کننده

    تثبیت سایه چشم با فیکساتور

    برای اینکه سایه چشم شما ظاهر بهتری داشته باشد و به جذابیت آن بیفزایید؛ کافیست که بعد از اینکه براش مخصوص آن را به سایه مورد نظر آغشته کردید بر روی آن قدری اسپری فیکس کننده بزنید و بعد سایه بکشید تا علاوه بر زیبایی و جذابیت، دوام سایه چشم هم، بیشتر شود.

    با این اسپری می توانید سایه چشم را تثبیت کرده و نیاز به تجدید آن حتی بعد از ساعت های طولانی ندارید.

    در ابتدا و پس از استفاده از اسپری، سایه چشم مرطوب به نظر می آید ولی پس از مدتی خشک شده و ظاهر سایه، بسیار زیباتر از همیشه نمایان می گردد.

    زدن راحت تر و یکنواخت کردن کرم پودر با کمک فیکساتور

    تعجب نکنید! بله واقعیت دارد؛ اگر قبل از زدن کرم پودر پد و یا اسفنج مخصوص آن را به جای اینکه با آب خیس کنید (که همیشه به شما توصیه می شده است) با اسپری فیکساتور مرطوب کنید؛ ترکیب کردن کرم پودر بر روی پوست به شکل یکنواخت تر و راحت تر صورت خواهد گرفت.

    انواع فیکساتور را بشناسیم  - بلاران

    فیکساتور یا ضد آفتاب

    برخی از انواع فیکساتور ویژگی و خاصیت ضد آفتاب بودن را دارا می باشند که استفاده از این نوع اسپری شما را از زدن کرم ضد آفتاب مخصوصاً در زیر نور خورشید و هوای گرم بی نیاز می کند.

    حتی برخی از این اسپری های فیکس کننده که دارای ضد آفتاب هم هستند، SPF در حدود 50 درصد دارند.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *