عمومی

ژل اصلاح صورت و بدن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ژل اصلاح صورت و بدن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ - بلاران
  • ژل اصلاح هم جزو موادی است که شیو کردن را بسیار راحت و لذتبخش خواهد کرد و به کمک آن می توانید اصلاح  و از بین بردن موهای زائد را سریع تر و آسان تر و با کیفیت بهتر انجام دهید.

    در این مطلب به توضیحاتی در زمینه استفاده از ژل و مزایای آن خواهیم پرداخت، تا با آگاهی بیشتری به انتخاب یکی از مواد، برای اصلاح صورت بپردازید.

    ژل اصلاح صورت و بدن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ - بلاران

    ژلِ اصلاح چیست؟

    بطور کلی هدف از ساخت ژل ها، فوم ها و یا کرم های اصلاح این است که بدون هیچ گونه کشیدگی، تیغ بر روی پوست سُر خورده و عمل اصلاح و از بین بردن موها را، براحتی و با سرعت بیشتری انجام دهد.

    ژلِ اصلاح هم مانند فوم و خمیر ریش یا کرم اصلاح، وسیله ای برای ایجاد یک شیوینگ نرم، راحت و بی دردسر است و همانطور که از اسم آن پیداست این محصول حالتی ژله ای دارد، که باید گفت این ژل ها بین خمیر ریش و فوم قرار می گیرد.

    با کمک گرفتن از ژل ها، شما به راحتی می توانید بببنید که تیغ در کدام مسیر حرکت می کند و چه مقدار از موها را و با چه کیفیتی، تراشیده اید، اما این محصول با تیغ های صاف سازگاری چندانی ندارد و استفاده از آن به همراه اینگونه تیغ ها، ایمن نخواهد بود.

    ژل های اصلاح، حاوی مواد ضد التهابی و ضد خارش هستند و تحریکات پوستی و سوزش ناشی از کشیدگی تیغ بر روی پوست را به حداقل ممکن کاهش خواهند داد.

    محصولاتی مانند ژل اصلاح،  و فوم اصلاح به حرکت و سرعت بخشیدن به تیغ بر روی پوست کمک می کنند و فرایند شیو کردن را آسان تر و لذت بخش تر خواهند کرد.

    ژل اصلاح صورت و بدن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ - بلاران

    مزایای ژل های اصلاح

    *در تهیه اغلب ژل ها از انواع روغن های گیاهی مانند روغن درخت چای و روغن اسطوخودوس به منظور سلامتی و زیبایی پوست کمک گرفته شده است.

    *ترکیبات مناسب و بی ضرری که ژل ها دارند، علاوه بر مزیتی که برای اینگونه محصولات محسوب می شوند، سبب مراقبت از پوست هم خواهد شد.

    *میزان غلظت ژل ها بسیار بالاست و با توجه به غلظتی که پس از مصرف روی پوست ایجاد می کنند، یکی از بهترین مواد برای حرکتی نرم و یکنواخت بر روی پوست صورت و بدن هستند.

    *با مقدار کفی که ژل ها بر روی پوست بوجود می آورند،کمترین اصطکاک را بین پوست و تیغ، ایجاد خواهند کرد.

    *با افزایش لغزندگی مناسب، دیگر جایی برای ایجاد بریدگی و خراش بر روی پوست باقی نخواهد ماند.

    *شفافیت ژل سبب خواهد شد تا در هنگام اصلاح نسبت به استفاده از فوم ها و یا خمیر ریش، دید بهتری به چگونگی شیو کردن صورت خود داشته و به کیفیت کار خود اشراف بیشتری داشته باشید.

    *استفاده از ژل اصلاح احتمال بریده شدن پوست را کاهش داده، که در این صورت دچار عفونت ها و یا آسیب های پوستی نخواهید شد.

    *با کمک گرفتن از ژل، سرعت در اصلاح افزایش یافته و زمان کمتری را صرف این کار خواهید کرد.

    *برای مصرف این نوع محصول، لازم نیست به آن آب یا مواد دیگری را اضافه کنید.

    *انواع مختلفی از ژل هایِ اصلاح با برندها و مارک های گوناگون در بازار موجود است که برخی از آن ها عبارتند از، ژل هایِ اصلاح نیوآ مدل دیپ، ژل های اصلاح آرکو، ژل های اصلاح کامان و… که با توجه به نوع پوست خود باید آن ها را خریداری کرده و تست کنید.

    ژل اصلاح صورت و بدن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ - بلاران

    ژل های اصلاح ویژه بانوان

    این نکته هم قابل توجه است که انواع ژل های اصلاح مخصوص صورت و بدن بانوان که حاوی مرطوب کننده ها و محرک برای کلاژن سازی است، هم در بازار موجود هستند و بکار خانم هایی می آیند که روش شیو کردن را برای از بین بردن موهای زائد برگزیده اند.

    ژل های ویژه بانوان سبب افزایش نرمی و لطافت پوست شده و از بوجود آمدن بریدگی و زخم بر روی پوست مخصوصاً پوست حساس خانم ها جلوگیری می کنند.

    بهترین مزیت ژل صورت برای بانوان این است که سرشار از ویتامین های A  و E است که در مرطوب نگه داشتن پوست و جوانسازی بسیار مؤثر است و هیچگونه مواد شیمیایی و مصنوعی در ساخت آن بکار برده نشده است.

    با استفاده از این ژل اصلاح، دیگر هیچگونه خارش، التهاب و حساسیت پوستی بعد از اصلاح بروز نخواهد کرد و اصلاحی صاف، درخشان و بدون نقص خواهید داشت.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *