عمومی

آشنایی با ماشین ریش تراش چرخشی و اطلاعاتی در مورد آن

آشنایی با ماشین ریش تراش چرخشی و اطلاعاتی در مورد آن - بلاران
  • ریش تراش چرخشی یکی از انواع ماشین های اصلاح برقی است که برای اصلاح صورت بطور روزانه عملکرد بسیار خوب و مناسبی دارد.

    یکی از دغدغه های آقایان همواره، داشتن یک اصلاح تمیز، صاف، یکدست و صیقلی بوده است، نکته ای که برای برخی از آنان بسیار مهم جلوه می کند.

    استفاده از اغلب روش های قدیمی دارای معایبی مانند ایجاد بریدگی های ریز بر روی پوست، سوزش، التهاب و… است که باعث می شود تا بیشترِ آن ها به سمت خرید یکی از انواع ریش تراش های برقی روی آورند.

    به هر حال باید با شناخت کافی از ویژگی های ماشین های ریش تراش و انواع برندهای آن، اقدام به خرید مناسب ترین نوع با توجه به آنچه که نیاز داریم، نماییم.

    در مطلب قبلی در باره یک نمونه از ریش تراش برقی که به ریش تراش های فویلی معروف هستند، صحبت کردیم و در این پست هم قرار است در باره یک نوع دیگر از ماشین های اصلاح که به ماشین های اصلاح چرخشی مشهور هستند صحبت کنیم.

    امیدواریم اطلاعات داده شده شما را در یک خرید خوب و موفق کمک کند و با بدست آوردن اطلاعات کافی، بتوانید بهترین ها را برای خود، که جزو بهترین ها هستید، انتخاب کنید.

    آشنایی با ماشین ریش تراش چرخشی و اطلاعاتی در مورد آن  - بلاران

    شناخت ریش تراش چرخشی و ویژگی های آن

    خیلی از افراد ترجیح می دهند تا با پرداخت هزینه نسبتاً سنگین، یکبار برای سال ها یا حتی برای همیشه،! از مزیت و ویژگی های متعدد ریش تراش های برقی استفاده کنند.

    اما باید ببینیم که آیا این نوع از ریش تراش برای شما و انتظاراتی که از یک ماشین اصلاح دارید، مناسب است یا خیر.

    ریش تراش های دوار یا چرخشی

    در حالت ایده آل هر شخصی تمایل دارد تا محصولی را از انواع ریش تراش خریداری کند که منعطف بوده و بتواند به تمام قسمت ها و حتی گوشه های صورت دسترسی داشته و موها را بخوبی اصلاح کند، که ماشین های اصلاح چرخشی به سبب طراحی خاص خود این مزیت را داراست.

    ریش تراش های چرخشی دارای سه سر تیغه گرد با دیسک های پرسرعت چرخشی در داخل آن ها است و عموماً دارای 3 یا 4 تیغه چرخان می باشند، که انتهای تیز و صاف تیغه ها باعث یکنواختی در انجام اصلاح خواهد شد.

    خاصیت این تیغه ها این است که بسیار منعطف بوده و قادر است که در همه جهات، حتی به سمت داخل نیز خم شود، که این ویژگی برای اصلاح قسمت هایی مانند چانه، بینی و فک بسیار مهم و کاربردی است.

    آشنایی با ماشین ریش تراش چرخشی و اطلاعاتی در مورد آن  - بلاران

    تیغه های دایره ای و یا بیضی شکل این دستگاه در ریش تراش چرخشی به راحتی بر روی پوست حرکت کرده و می تواند موهای صورت را در تمامی جهات بخوبی اصلاح کند.

    حتی در جاهایی که دسترسی به آن ها سخت و مشکل است، استفاده از اینگونه ریش تراش ها، نتایج بسیار خوبی را حاصل کرده است و این مسئله به دلیل این است که تیغه های برش مو در این ریش تراش بگونه ای طراحی شده اند که می توانند مطابق با خطوط صورت شما باشند.

    بدین وسیله و با وجود تیغه های چرخشی امکان یک اصلاح خوب و تمیز و ایمن بسادگی فراهم می شود و از مهمترین مزایای آن می توان به امکان اصلاح موهای ضخیم اشاره کرد.

    این مدل ریش تراش موهای خیلی بلند را هم بخوبی می تواند اصلاح کند و صدای بسیار کمی هم دارد.

    ریش تراش های چرخشی معمولاً بر روی صورت های لاغر عملکرد بهتری دارند، و به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند براحتی در میان اجزاء صورت حرکت کنند.

    در مجموع اگر ریش صورت شما رشد سریعی دارد و در همه جهات رشد می کند، برای اصلاح بهتر صورت خود نیاز به یکی از انواع ریش تراش چرخشی دارید.

    تنها مشکل در استفاده از اینگونه ریش تراش ها در این است که به علت تماس نزدیک تیغه ها با پوست، در پوست های حساس می تواند کمی التهاب و سوزش ایجاد کنند.

    امروزه انواع بسیار مختلفی از ماشین های اصلاح چرخشی وجود دارند که تفاوت آن ها صرفاً در تعداد سری هایشان است.

    آشنایی با ماشین ریش تراش چرخشی و اطلاعاتی در مورد آن  - بلاران

    اما برای این ریش تراش با همه مزایایی که دارد می توان معایبی را هم عنوان کرد:

    این ریش تراش برای آقایانی که می خواهند اصلاح بسیار دقیق و بی عیب و نقصی را ارائه دهند خیلی مناسب نیست.

    اگر دارای پوست حساسی هستید ممکن است بعد از اصلاح با این وسیله، بر روی صورت احساس سوزش کنید، چون تیغه ها تقریباً در تماس مستقیم با پوست قرار دارند .

    پس در عبارتی خلاصه می توان گفت که این نوع از ماشین های اصلاح صورت، بسیار محکم و کارامد هستند و می توانند در تمام قسمت های صورت حرکت کرده و اصلاح یکدستی را انجام دهند و مناسب برای موهای ضخیم و با سرعت رشد بالا هستند.

    بهتر است این نکته را هم بدانید که معتبرترین شرکت تولید کننده ی ریش تراش های چرخشی شرکت فیلیپس است، نامی معتبر، آشنا و قدیمی که کماکان پیشتاز تولید کنندگان بهترین ها در این عرصه، یعنی ریش تراش چرخشی است.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *