عمومی

ماشین های اصلاح برقی و معرفی قابلیت های مختلف آن و کاربری راحت تر

ماشین های اصلاح برقی و معرفی قابلیت های مختلف آن و کاربری راحت تر - بلاران
  • برای خرید ماشین های اصلاح برقی باید تمامی امکانات و قابلیت هایی را که هر یک از این دستگاه ها دارند، بشناسید و بدانید داشتن کدامیک برای شما ضروری تر و مهم تر است.

    برخی از این مزایا و ویژگی ها در همه ماشین های ریش تراش لحاظ شده اند و برخی اختصاص به مدل و یا برند خاصی دارند، که فقط باید آن را در همان برند جستجو کنید.

    هر کدام از شرکت های سازنده در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر تلاش دارند تا امکان جدیدی را به این ابزار کاربردی بیفزایند، تا هم استفاده از آن را راحت تر کرده باشند و هم از این طریق بتوانند به قیمت محصول خود بیفزایند.!

    به هر حال در این مطلب قابلیت های گوناگونی را که ممکن است هر یک از ریش تراش های برقی داشته و یا فاقد آن باشند را با هم بررسی خواهیم کرد و علاوه بر آگاهی بیشتر، انتخاب بهتری از این ابزار خواهیم داشت.

    قابلیت های مختلف ماشین های اصلاح برقی

    یک ماشین اصلاح با توجه به تکنولوژی که در آن بکار رفته است می تواند دارای قابلیت های گوناگونی باشد، پس در هنگام خرید دقت کنید که دستگاهی که می خرید، دارای کدامیک از این ویژگی ها است و با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنید.

    ماشین های اصلاح برقی و معرفی قابلیت های مختلف آن و کاربری راحت تر  - بلاران

    قابلیت زدن خط ریش

    یکی از امکانات قابل توجه برای ماشین های اصلاح داشتن قسمت اصلاح خط ریش با خط زن یا همان تریمر است، که در این صورت نیازی به خرید یک ماشین بصورت جداگانه برای زدن خط ریش، نخواهید داشت.

    البته اغلب ریش تراش ها امروزه از امکان اصلاح خط ریش برخوردارند که با کمک آن می توانید موهای روی گوش و دیگر موهای بلند را بخوبی خط گرفته و کوتاه کنید.

    اگر طول تیغه خط ریش کوتاه باشد، نمی توانید به سادگی خط ریش را اصلاح کنید و اگر تیغه اصلاح خط ریش بلند باشد، سبب کاهش ظرافت کار خواهد شد، پس باید طول تیغه خط ریش متوسط باشد.

    حتی برخی از ماشین های اصلاح که در بازار وجود دارند، قادرند که موهای داخل گوش و یا بینی را هم که در برخی مواقع بیش از اندازه بلند می شوند را کوتاه کنند.

    داشتن نوار سرد

    یکی از ویژگی های ماشین های اصلاح برقی داشتن نوار سرد است، داشتن این نوار بر روی دستگاه، بخصوص برای آن هایی که پوست حساسی دارند، می تواند بسیار قابل توجه باشد.

    چون نوار سرد مانع از بروز جوش صورت و التهاب پوست شده و با داشتن مواد مؤثره در خود، باعث شفافیت، شادابی و طراوت پوست خواهد شد.

    ماشین های اصلاح برقی و معرفی قابلیت های مختلف آن و کاربری راحت تر  - بلاران

    داشتن پایه ی شارژ

    شاید بتوان گفت که پایه های شارژ در ریش تراش های شارژی یکی از کاربردی ترین وسایل جانبی این دستگاه ها هستند، که به همراه یک ماشین اصلاح به خریدار ارائه می شوند.

    پایه ها هم دارای انواع و اقسام فراوانی هستند که از پایه های معمولی تا پایه های مجهز به سیستم شستشو را شامل می شوند.

    وجود پایه شارژر با شستشوی اتوماتیک قیمت ریش تراش را افزایش خواهد داد، از این رو در مدل های بالا، ریش تراش ها در دو حالت بدون پایه و با پایه به مشتریان عرضه می شوند.

    نشان دادن میزان شارژ دستگاه

    این نکته برای تمامی دستگاه های الکتریکی، نکته بسیار مهمی است که مصرف کننده بداند چقدر از شارژ دستگاه باقی مانده است، که در شرایط حساس و دور از امکانات، گرفتار مشکل نشود.

    در بعضی از ماشین های اصلاح برقی این ویژگی از طریق روشن شدن چراغ سبز یا قرمز نمایش داده می شود.

    یعنی روشن بودن لامپ سبز به معنی شارژ کامل دستگاه و روشن شدن لامپ قرمز به معنی تمام شدن شارژ دستگاه است.

    ماشین های اصلاح برقی و معرفی قابلیت های مختلف آن و کاربری راحت تر  - بلاران

    وسایلی برای تمیز کردن دستگاه

    یکی از امکانات بسیار عالی و ویژه در برخی از ماشین های اصلاح برقی داشتن نظافت کننده خودکار دستگاه است، که مشکل شما را براحتی در این زمینه مرتفع خواهد کرد.

    تعدادی از شرکت های معتبر همراه ریش تراش های مدرن خود یک پایه قابل شستشو ارائه می دهند که علاوه بر شارژ کردن باتری، به کمک محلول شستشوی خود تیغه های ماشین اصلاح را بطور خودکار و اتومات شست و شو خواهند داد.

    در برخی از انواع آن هم وسایل ضروری مانند، برس های کوچک و در اندازه های متفاوت برای پاک کردن و تمیز کردن دستگاه وجود دارد، که بسیار کاربردی هم هستند.

    به هر حال بودن امکانات جانبی در ماشین های اصلاح برقی تأثیر زیادی هم در کارایی و هم در قیمت تمام شده دستگاه خواهد داشت، اما هر کس باید با توجه به بودجه خود و امکاناتی که در نظر دارد، ریش تراش مناسبی را خریداری کرده و به شکل بهینه ای از آن استفاده کند.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *