عمومی

چگونه با استفاده از ریش تراش برقی صورت خود را برق بیندازید؟!(قسمت اول)

چگونه با استفاده از ریش تراش برقی صورت خود را برق بیندازید؟!(قسمت اول) - بلاران
  • امروزه استفاده از ریش تراش برقی بیشتر از هر ابزار دیگری برای شیو کردن ، رایج است و بیشتر افراد از یکی از انواع این محصول برای اصلاح موهای صورت خود بهره می برند.

    علت این استفاده ی گسترده و تقریباً همگانی بخاطر ویژگی های زیادی است که این ابزار آرایشی دارد و می تواند آنچه که مورد نظر کاربران است را بسادگی بوجود آورد.

    اما برای اینکه بیشترین و بهترین استفاده را از این وسیله پر کاربرد انجام دهید باید روش استفاده صحیح از آن را بدانید، که در این پست تلاش خواهیم کرد تا شیوه درست کار با این ابزار را یادآوری کنیم.

    چگونه با استفاده از ریش تراش برقی صورت خود را برق بیندازید؟!(قسمت اول) - بلاران

    استفاده از ریش تراش برقی به شیوه صحیح آن

    کمک گرفتن از ریش تراش های برقی نسبت به تیغ اصلاح برای تمامی پوست ها روش مناسب تر و بهتری است، ضمن اینکه کار کردن با آن بسیار راحت تر است.

    چرا که هنگام استفاده از تیغ ممکن است که پوست شما دچار بریدگی شده و یا در اثر تماس مستقیم با آن، بر روی پوست سوزش و یا خارش را حس کنید.

    حتی برخی افراد بعد از اصلاح صورت با تیغ، دچار حساسیت شده و جوش های بسیار ناخوشایندی را بر روی پوست خود تجربه می کنند، که آثار این جوش ها ممکن است بر روی پوست تا مدت ها باقی بماند.

    در حالی که استفاده از ماشین های اصلاح برقی این خطرات را به دنبال نداشته و چنین مشکلاتی را ایجاد نخواهند کرد و یکی از دلایل آن نداشتن ارتباط مستقیم تیغه ها با پوست صورت در هنگام اصلاح است.

    اما قبل از اینکه به اصلاح صورت بپردازید تذکر این نکته لازم است که هر چه ابزار شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، مسلماً کیفیت و راحتی کار را هم افزایش خواهد داد و رضایت شما در استفاده از این وسیله بیشتر خواهد بود.

    پس قبل از استفاده از ریش تراش و هنگام خرید ماشین های اصلاح برقی به نکاتی که باید در خرید این وسیله پر مصرف لحاظ کنید، دقت کرده و با توجه به بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اید، تلاش کنید که بهترین و مناسب ترین نمونه را انتخاب کنید.

    از مواردی که در هنگام خرید به آن دقت ویژه ای باید داشته باشید،خرید ریش تراش های شارژی است، بسیاری از ریش تراش های برقی بدون نیاز به برق و به صورت شارژ کار می کنند، که در این صورت نیازی به وصل به پریز برق در هنگام استفاده نخواهند داشت.

    اما همین وسیله باید دارای امکان شارژ شدن با سیم برق هم باشد، چرا که اگر در میانه کار شارژ دستگاه تمام شود، قادر باشید با زدن دستگاه به برق، همزمان بقیه صورت خود را اصلاح کنید و ناچار نباشید تا شارژ مجدد دستگاه صبر کنید، این مسئله یکی از نکات مهم در انتخاب این وسیله آرایشی است.

    چگونه با استفاده از ریش تراش برقی صورت خود را برق بیندازید؟!(قسمت اول) - بلاران

    چند نکته در انجام اصلاح مهم است:

    • اصلاحی تمیز و یکدست
    • اصلاحی راحت و آسان
    • اصلاحی بدون بریدگی و خراشیدگی
    • اصلاح موها در کمترین زمان به بهترین نحو

    که استفاده از ریش تراش برقی در صورت داشتن کیفیت می تواند همه این موارد را شامل شود.

    اقدامات قبل از اصلاح صورت

    اگر قبلاً از ریش تراش خود استفاده کرده اید، اطمینان حاصل کنید که تیغه و صفحه ریش تراش کاملاً تمیز و عاری از هرگونه آلودگی است.

    تیغه ها را کاملاً بررسی کرده و اگر احیاناً کُند شده اند قبل از کار آنها را تعویض نمایید، معمولاً توصیه می شود که سالی یکبار آن ها را عوض کرده و از تیغه های نو استفاده کنید.

    می دانید که در صورت استفاده از تیغه های کهنه و کُند، ممکن است پوست دچار قرمزی، التهاب، تحریک و یا حساسیت شده ضمن اینکه اصلاحی تمیز و یکدست نخواهید داشت.

    چنانچه عادت دارید که ریش خود را صبح ها پس از اینکه از خواب برخاستید اصلاح کنید، حداقل نیم ساعت صبر کنید تا پُف صورت تان کم شده و بخوابد و سپس اقدام به اصلاح نمایید.

    چگونه با استفاده از ریش تراش برقی صورت خود را برق بیندازید؟!(قسمت اول) - بلاران

    دوش گرفتن قبل از اصلاح باعث می شود تا پوست ملایم ترشده و موها جهتی به سمت بالا پیدا کنند، که در نتیجه اصلاح راحت تر و آسان تر انجام خواهد شد.

    حتی برخی افراد ترجیح می دهند تا استفاده از ریش تراش و اصلاح صورت را در زیر دوش انجام دهند، که اگر ماشین ریش تراش شما اصطلاحاً قابلیت اصلاح خیس را داشته باشد، بسیار بهتر خواهد بود.

    در هر صورت اگر امکان دوش گرفتن قبل از اصلاح برایتان میسر نبود باید طبق موارد زیر عمل کنید.

    لازم است تا صورت خود را قبل از اصلاح با آب گرم و یک صابون نرم کننده بشویید، این کار به شما کمک می کند تا اصلاح روان تر و راحت تری داشته باشید.

    حتی لیف کردن صورت هم با یک لیف نرم و آب گرم بلامانع خواهد بود.

    حالا پوست صورت را با کمک حوله ای نرم و لطیف کمی خشک کنید.

    عزیزان لطفاً دیگر قسمت های اصلاح صورت را در پست بعدی مطالعه کنید.

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *