عمومی

پدیکورهای مختلف ناخن با استفاده از مواد عجیب و غریب!

پدیکورهای مختلف ناخن با استفاده از مواد عجیب و غریب! - بلاران
  • انجام انواع پدیکورهای مختلف ناخن علاوه بر زیبایی، سبب بهبود شرایط مختلف و آرامش یافتن پاها خواهند شد و بدین طریق هم لایه برداری از پوست انجام گرفته و هم ناخن ها شکیل و زیبا خواهند شد.

    تا به حال در پست های گذشته انواع پدیکور را برشمردیم و توضیحات مختصری هم در رابطه با هر کدام دادیم، اما در این مطلب می خواهیم در مورد برخی از مدل های دیگر پدیکور صحبت کنیم که شاید در نگاه اول کمی عجیب و غریب به نظر برسند.

    با آشنایی بیشتر در این زمینه می توانید یکی از انواع پدیکور را که مناسب شماست، برگزینید و سلامت و آرامش بیشتری را به پاهای خود، که یکی از فعال ترین عضوهای بدن است، هدیه کنید.

    پدیکورهای مختلف ناخن با استفاده از مواد عجیب و غریب! - بلاران

    معرفی پدیکورهای مختلف ناخن

    انواع پدیکورهایی که بر روی ناخن انجام می گیرد یک هدف را دنبال کرده و در پایه و اساس کار هم یکسان هستند، تنها مواد استفاده شده در آن ها ممکن است با یکدیگر متفاوت بوده و یا انجام برخی از خدمات آن ها را از یکدیگر متمایز خواهد کرد.

    انواع دیگری از پدیکور که شاید آن ها را کمتر دیده و یا شنیده باشید عبارتند از:

    پدیکور شیر و عسل

    در این روش هنگامی که پاها در آب گرم قرار گرفت، بر روی آن ها کمی شیر گرم هم می ریزند و یا اینکه پاها صرفاً در داخل شیر گرم قرار می گیرد تا پاها ملایم تر و لطیف تر شوند.

    سپس از یک لایه بردار، مانند شکر استفاده کرده و پاها را به آن آغشته کرده و با آن بخوبی ماساژ می دهند تا پوست با آن لایه برداری شود.

    سپس از یک ماسک عسل استفاده کرده و پاها و ناخن ها را به آن آغشته می کنند، برخی از پدیکورهای شیر و عسل، وکس پارافینی هم در خود دارند که سبب آبرسانی و نرم کنندگی بیشتر به پوست پا و ناخن ها خواهد شد.

    پدیکورهای مختلف ناخن با استفاده از مواد عجیب و غریب! - بلاران

    پدیکور شکلاتی!

    این پدیکور در واقع همه چیز را بصورت شکلاتی در خود دارد! از غوطه ور شدن پاها در شکلات به جای آب گرم، تا لوسیون ها و مرطوب کننده های حاوی کاکائو!

    در سالن هایی که انواع پدیکورهای مختلف ناخن و یا این روش ارائه داده می شود، می توان پاها را در حوضچه ها و یا ظرفی از شکلات قرار داد و یا ماسک های شکلاتی و یا از براق کننده های شکلاتی استفاده کرد.

    می دانید که شکلات و یا در واقع کاکائو، خواص بسیار زیادی را برای پوست پا دارد، که از جمله آن ها می توان به استحکام بخشیدن به پوست و ناخن نام برد و یا اینکه از آن می توان به عنوان یک مرطوب کننده و آنتی اکسیدان قوی نام برد.

    مخصوصاً اگر جزو کسانی هستید که شکلات دوست دارید،! این روش می تواند آرامش خاصی را در شما بوجود آورده و سبب طراوت و شادابی بیشتر پوست پاهای شما شود.

    پدیکورهای مختلف ناخن با استفاده از مواد عجیب و غریب! - بلاران

    پدیکور بستنی

    در این روش که یکی از روش های بسیار جدید پدیکور است و طی سالیان اخیر بوجود آمده، پاها در یک ظرف یا حوضچه پر از کوکتل های بستنی قرار می گیرند، که حاوی مواد معطر و مواد معدنی و مغذی برای پاهاست.

    عمل لایه برداری و نرم کنندگی و لطیف کردن پوست پا هم به کمک یک کوکتل به شکل قیف بستنی انجام می شود که دو رویه دارد، یک طرف آن به جهت لایه برداری از پوست مورد استفاده قرار می گیرد و سمت دیگر آن برای نرم و لطیف کردن پوست استفاده می شود.

    در پایان از لوسیونی خاص و مخصوص برای مرطوب کنندگی پوست استفاده شده و در نهایت با کمک یک براق کننده، کار پدیکور به پایان رسیده و ناخن های شما شفاف و درخشان خواهند شد.

    پدیکورهای مختلف ناخن با استفاده از مواد عجیب و غریب! - بلاران

    پدیکور ژل یا شلاک

    یکی از پدیکورهای مختلف ناخن پدیکور شلاک است، که اگر می خواهید ناخن های شما به مدت طولانی تری از لاک ناخن و زیبایی آن بهره مند باشد، می توانید از پدیکور ژل یا شلاک استفاده کنید.

    در پدیکور ژلی از همان شیوه هایی بهره می گیرند که در یک پدیکور معمولی بکار گرفته شده است، اما چیزی که آن را از سایر روش ها متمایز می کند، استفاده از اشعه فرابنفش به منظور خشک کردن لاک ناخن هاست.

    این کار باعث دوام و ماندگاری بیشتر لاک ناخن شده و تا حدود دو هفته می توانید این لاک را بدون هیچ خط و خشی و همچنان زیبا بر روی ناخن مشاهده کنید.

    اما تنها مشکلی که این نوع از پدیکور بر روی ناخن ها ایجاد می کند، خشک شدن و شکنندگی ناخن پس از پاک کردن لاک و استفاده از ریمورهایی مانند استون است، که باید با در نظر گرفتن آن ها اقدام به این نوع از پدیکور نمایید.

    پدیکور - بلاران

    پدیکور با ماهی مخصوص

    این روش شیوه جدید و غیر متعارفی است که در آن از نوعی ماهی کمک گرفته می شود! و شامل هیچکدام از مراحل پدیکور معمولی نخواهد بود.

    بدین ترتیب که برای از بین بردن پوسته ها و سلول های مرده پوست و در واقع لایه برداری از پا، کافیست تا پاها را برای مدتی در درون آکواریومی از ماهی های مخصوص و یا ظرفی که در آن چند عدد از این نوع ماهی داشته باشد، فرو کنید تا یکی از عجیب و غریب ترین انواع پدیکور مختلف ناخن برای شما انجام شود.!

    این ماهی ها به دور پای شما جمع شده و از آن تغذیه خواهند کرد و در معامله ای پایاپای هم ماهی ها به غذای خود خواهند رسید و هم پوست پای شما و ناخن ها از آلودگی و سلول های مرده نجات خواهند یافت و به شکل کاملاً طبیعی و بی ضرر پوست پا لایه برداری خواهد شد.!

    پدیکور - بلاران

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *