عمومی

مزایا و فواید برس های حرارتی مو چیست؟

مزایا و فواید برس های حرارتی مو چیست؟ - بلاران
  • در پست گذشته با چگونگی کاربرد برس های حرارتی مو بیشتر آشنا شدید و دانستید که این وسیله در واقع کارکرد سه وسیله برقی برای مو را دارد.

    یعنی هم برس است و جهت شانه کردن موها کاربرد دارد و هم سشوار است و موقع شانه کردن با حرارت تولید شده خود، تقریباً شما را از سشوار کشیدن موها راحت می کند و هم می تواند کار اتوی مو را بر روی موهای شما انجام دهد.

    در این مطلب قرار است تا از مزایای این وسیله آرایشی صحبت کنیم، پس تا پایان با ما باشید.

    مزایا و فواید برس های حرارتی مو چیست؟ - بلاران

    برس های حرارتی مو و مزایای آن

    برس های حرارتی که آن را با نام برس صاف کننده سرامیکی و برس های جادویی هم می شناسند، برای نخستین بار در سال 2015 ارائه شد و چون دارای مزایای فراوانی بود به سرعت محبوب شده و مورد توجه قرار گرفت، از جمله مزایایی که می توان برای این ابزار آرایشی برشمرد:

    حمل آسان

    این برس ها مانند برس های معمولی هستند و تفاوت چندانی با آن ها ندارند و شما می توانید به راحتی اینگونه برس ها را درون کیف و یا ساک خود جا داده و آن را با خود به هر جا که رفتید، ببرید.

    وزن کم و سبک

    برس های حرارتی سبک و کم وزن هستند و اگر در مقایسه با سشوار قرار گیرند، فضای کمتری را اشغال کرده و وزن کمتری نسبت به آن ها خواهند داشت و شما می توانید به راحتی آن را در مسافرت ها بدون اینکه بار و وزن اضافه ای را به شما تحمیل کنند، با خود همراه کنید.

    مزایا و فواید برس های حرارتی مو چیست؟ - بلاران

    استفاده ساده و آسان

    یکی از مزایای برس های حرارتی مو استفاده آسان و بسیار راحت از آن هاست که به تنهایی و بدون نیاز به کمک شخص دیگر می توانید موهای خود را صاف و شانه کنید و به زیباترین حالت در آورید.

    برعکس کار با سشوار و اتوی مو که برای افراد تازه کار و مبتدی، کارکردن با آن ساده نیست و برای حالت دادن و صاف کردن موها نیاز به مهارت و یا کمک شخص دیگر دارند، در مورد کار با برس های مو اصلاً اینگونه نیست.

    صرف زمان کمتر

    مدت زمانی که برای شانه کردن و صاف کردن مو بصورت روزانه با این دستگاه برقی صرف می کنید، بسیار کمتر از برس های معمولی بوده و در واقع هنگام استفاده از این وسیله در وقت صرفه جویی کرده و بدون نظم خاصی در موها و بسادگی می توانید آن ها را صاف کنید.

    بخصوص اگر موهای فر و بلندی داشته باشید، چون در این حالت است که استفاده از این ابزار به شما کمک فراوانی خواهد کرد، زیرا که کافیست تا یکی از انواع برس های حرارتی مو را به برق بزنید و با برس کردن موهای خود همزمان چند کار را بر روی آن انجام دهید.

    آسیب کمتر به مو

    بر خلاف اتوی مو و سشوار استفاده از این وسیله حرارتی و برقی در صورت کاربرد غلط آن و طی مدت طولانی سبب سوختگی در پوست و مو و آسیب رساندن به آن ها نخواهد شد.

    زیرا به دلیل حرارت کنترل شده ای که برس های حرارتی دارند، هیچگاه حرارت زیادی را بر روی موها ایجاد نمی کنند، پس آسیبی که به موها وارد خواهند کرد، بسیار بسیار کمتر از وسایلی مانند سشوار و یا اتوی مو خواهد بود.

    مزایا و فواید برس های حرارتی مو چیست؟ - بلاران

    کاربردهای متفاوت

    این وسیله که مثل یک برس معمولی است، در واقع کاربرد سه دستگاه در یک دستگاه را دارد و حالت دهی، برس کردن، صاف کردن و حتی کار سشوار را هم بر روی موها، به دلیل داشتن حرارت انجام می دهد.

    با در اختیار داشتن برس های حرارتی مو دیگر نیاز نیست که برخی از وسایل و ابزار آرایشی را بطور جداگانه تهیه کنید و اگر کار کردن درست با این ابزار را بیاموزید، خواهید توانست حالت های مختلفی را مانند موج دار کردن را بر روی موها ایجاد کنید.

    صرفه جویی اقتصادی

    مسلم است که وقتی شما می توانید کارکرد سه دستگاه را در یک دستگاه داشته باشید و با خرید آن از خرید دو ابزار دیگر آسوده شوید، پس در آن صرفه جویی اقتصادی هم اتفاق خواهد افتاد و هزینه کمتری بابت داشتن این وسایل پرداخت خواهید کرد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *