عمومی

شناخت مدل های مختلف اکستنشن مو و کاربرد آن ها

شناخت مدل های مختلف اکستنشن مو و کاربرد آن ها
  • شناخت و آشنایی بیشتر با مدل های مختلف اکستنشن مو و نحوه نصب آن، می تواند به شما در زمینه انتخاب یکی از آن ها به منظور پرپشت کردن و یا بلند کردن موها کمک کند.

    واقعیت این است که هر کدام از انواع اکستنشن مو، برای یک سری از افراد مناسب بوده و به دیگران، با توجه به شرایط و یا سلیقه ای که دارند، توصیه نمی شود.

    در این مطلب قرار است تا با توضیحاتی در زمینه برخی از روش های اکستنشن مو، شما را با آن ها بیشتر آشنا کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

    ضمن اینکه به شما توصیه می کنیم که کار انجام اکستنشن مو را حتماً به یک فرد باتجربه و حرفه ای در این زمینه بسپارید، تا هزینه و وقت و از همه مهم تر سلامتی خود را به خطر نینداخته باشید.

    معرفی مدل های مختلف اکستنشن مو

    متدهای بسیار متفاوتی از اکستنشن مو وجود دارند که در بسیاری از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، توسط متخصصین این حرفه برای کسانی که تمایل به این کار برای پرپشت کردن موهای خود دارند، استفاده می شوند از جمله:

    اکستنشن دوختی

    در اکستنشن مو به روش دوختی که موها به شکل آزادانه تری حرکت می کنند، دیگر از چسب استفاده نمی شود، اما دسته های کوچک مو به صورت دوخت و بافت، بر روی موهای طبیعی فرد قرار می گیرند.

    شناخت مدل های مختلف اکستنشن مو و کاربرد آن ها - بلاران

    اکستنشن به روش بافت خطی

    این نوع از اکستنشن برای آن دسته از خانم هایی مناسب است که موهای پرپشتی دارند، اما می خواهند موهای خود را بلندتر از آنچه که هست، نشان دهند و مزیت این روش این است که از آن می توان بر روی هر نوع مویی چه کوتاه و چه بلند استفاده کرد.

    در این روش که جزو مدل های مختلف اکستنشن مو محسوب می شود،باید شروع کار از سمت پایین باشد و موها بصورت افقی از یک سمت به سمت دیگر مو بافته شوند و با روش بافت خطی، باید موهای شخص بافته شوند، یعنی ابتدا موهای خود فرد در یک ردیف بافته شده و سپس دسته های مصنوعی مو روی این دسته از موها بافته می شوند.

    اما این کار باید در کمال دقت و با توجه انجام گیرد، چون اگر موی بافته شده به خوبی بر روی سر قرار نگیرد، موهای اکستنشن می توانند بر روی سر سنگینی کرده و شما را آزار دهند.

    اکستنشن به روش تار مویی

    این اکستنشن که بصورت دسته های کوچکی از تار مو عرضه می شوند، نسبت به روش های دیگر بسیار زمان بر بوده و شخصی که اکستنشن را انجام می دهد باید از مهارت کافی و لازم برخوردار باشد تا نتیجه قابل قبولی حاصل شود، البته در صورت داشتن تبحر و مهارت، نتیجه بدست امده کاملاً طبیعی و مطلوب خواهد بود.

    شناخت مدل های مختلف اکستنشن مو و کاربرد آن ها - بلاران

    انواع اکستنشن حلقه ای

    اکستنشن حلقه ای نیاز به چسب نداشته و رشته های مو در انتها به حلقه ای متصل هستند، که در دو مدل میکرو و نرمال در بازار وجود دارد و تفاوت آن ها در قطر حلقه و دسته های مو است.

    این اکستنشن هم یکی از مدل های مختلف اکستنشن است که از طریق قرار دادن حلقه های ریزی که در موی اکستنشن وجود دارد، بین موها قرار می گیرد و از مزایای اکستنشن میکرو این است که حلقه های موهای مصنوعی را می توان هم در بالا و هم به پایین ساقه مو متصل کرد.

    این نمونه نسبت به مدل های دیگر اکستنشن، بسیار طبیعی جلوه می کند، اما از معایب این روش این است که سبب آسیب رساندن به موهای طبیعی شخص شده و حلقه های فلزی آن می توانند موها را بشکنند.

    این اکستنشن با نام های مانند اکستنشن میکرولینک، میکرولوپ و میکروبید شناخته می شود.

    انواع اکستنشن دم اسبی

    این مدل جزو انواع اکستنشن سرد است و در دسته اکستنشن موهای بافتی و کلیپسی جای می گیرد، این مدل اکستنشن که نصب آن بسیار راحت و آسان است، فقط برای موهای بسته و به شکل دم اسبی قابل استفاده است.

    این اکستنشن قابلیت چندین بار استفاده را داشته و کاملاً موقتی و برای استفاده روزانه است.

    شناخت مدل های مختلف اکستنشن مو و کاربرد آن ها - بلاران

    انواع اکستنشن مو با ماشین

    با پیشرفت تکنولوژی، امروزه انواع ماشین های اتومات اکستنشن نیز وارد بازار شده اند و انواع نمونه های اکستنشن حرارتی و بافتی را شامل می شوند.

    با اینکه اکستنشن به کمک ماشین منظم تر و سریع تر از دست انجام می گیرد، اما به دلیل هزینه بالایی که بخاطر داشتن ابزار و وسایل مخصوص دارد، طرفداران زیادی را شامل نمی شود.

    خب عزیزان در این چند پست، تلاش کردیم تا تمامی مدل های مختلف اکستنشن مو را به طور مختصر برای شما توضیح دهیم، امیدواریم این اطلاعات بخصوص برای کسانی که می خواهند مبادرت به این کار نمایند، مفید و گره گشا باشد.

     

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *