عمومی

معرفی انواع اکستنشن مو و توضیحاتی در مورد آن

معرفی انواع اکستنشن مو و توضیحاتی در مورد آن - بلاران
  • روش های مختلفی برای انواع اکستنشن مو وجود دارد که افراد با توجه به شرایط و بودجه ای که دارند، می توانند از آن استفاده کنند.

    ما در اکستنشنی که به شیوه های گوناگون آن را انجام می دهیم، انتظار داریم تا در نهایت صاحب موهایی پرپشت و حجیم و یا بلند شویم، اما هر کدام از روش ها دارای مزایا و یا معایبی هستند که باید از ان ها درست استفاده کنیم تا نتیجه لازم بدست آید.

    در این مطلب قرار است تا نگاهی اجمالی به تمامی روش های اکستنشن مو داشته باشیم و هر یک را بصورت مختصر معرفی کنیم، اگر به دنبال اطلاعاتی در این مورد هستید، ما را تا پایان همراهی کنید.

    معرفی انواع اکستنشن مو و توضیحاتی در مورد آن - بلاران

    شناخت انواع اکستنشن مو

    نصب اکستنشن کلاً به دو طریق انجام می گیرد که برای آن اصطلاح اکستنشن سرد و یا گرم به کار برده می شود.

    انواع اکستنشن سرد

    دراین نوع از اکستنشن ها از نوعی چسب بی رنگ و معمولاً گیاهی به نام کراتین و یا حلقه های فلزی برای اتصال موهایی که می خواهد اضافه شود، استفاده می کنند، که استفاده از حلقه های فلزی برای موهای ضخیم و حجیم مناسب تر است.

    در این اکستنشن ها از هیچ گونه دستگاهی استفاده نمی شود و تمامی مراحل با کمک ابزار انجام می شود و بوسیله ابزاری ساده موها متصل خواهند شد، که شامل، اکستنشن با رینگ، اکستنشن بافت، اکستنشن ریسه ای، دوخت مو و… مواردی از این قبیل می شود.

    انواع اکستنشن گرم

    در اکستنشن گرم از دستگاه مخصوص استفاده می کنند و اکستنشن با کمک حرارت انجام می گیرد، در برخی از انواع این روش از چسب های رولی و دورو برای اضافه کردن موهای مصنوعی استفاده می شود و در اکستنشن لیزری هم که یکی از روش های اکستنشن گرم است از دستگاه لیزر برای انجام کار کمک می گیرند.

    معرفی انواع اکستنشن مو و توضیحاتی در مورد آن - بلاران

    اکستنشن لیزری

    اکستنشن لیزری یکی از انواع اکستنشن مو است، در این روش که به کمک دستگاه لیزر انجام می گیرد، ابتدا قسمتی از مو را جدا می کنند و خط صافی را ایجاد می نمایند، سپس بر روی دستگاه لیزر چسب کراتین زده می شود، همچنین مقداری از چسب را بر روی دسته مویی که قرار است به موها اضافه شود می زنند.

    حالا موهای اکستنشن را بر روی موهای طبیعی جدا شده می چسباند، در نظر داشته باشید که فاصله موها از یکدیگر باید نیم سانت باشد، ضمن اینکه بعد از تمام شدن ردیف اول، باید یک ردیف از موهای اصلی فرد روی موهای اکستنشن قرار گیرد، یعنی در واقع موهای اکستنشن بین دو قسمت از موهای خود شخص قرار می گیرد، تا حالت طبیعی داشته باشند و کلاً حجم موی اضافه شده باید متناسب با موی فرد باشد تا مصنوعی به نظر نیاید.

    این روش از بهترین و با دوام ترین روش های اکستنشن گرم در حال حاضر است، که به دلیل مزایای آن طرفداران زیادی در این عرصه دارد.

    اکستنشن به روش میکرو

    شاید بتوان گفت که اکستنشن به روش میکرو جدیدترین مدل از انواع اکستنشن مو است، میکرو دانه بسیار ریزی است که به کمک دستگاه بر روی موها بکار برده می شود و در رنگ های مختلفی وجود دارد که با هر رنگ مویی قابل تطبیق است، تا موها هرچه طبیعی تر جلوه کنند.

    در این روش بخاطر ظرافتی که در کار وجود دارد، می توان برای پرپشت نشان دادن موهای جلوی سر از آن استفاده کرد، پس لایه نازکی از موی سر را جدا می کنند و آن را از داخل میکرو رد کرده و بعد بوسیله انبر آن را ثابت می کنند.

    در این روش باید کار با دقت تمام انجام شود و تکه های مو بسیار ظریف و نازک جدا شوند تا اکستنشن بر روی موها مرتب و طبیعی انجام شده و پیدا نباشد.

    معرفی انواع اکستنشن مو و توضیحاتی در مورد آن - بلاران

    اکستنشن با رینگ

    در این روش، یک دسته از موهای اضافه شده را در رینگ واشردار می گذارند و با کمک قلاب های مخصوصی، موهای طبیعی فرد را به داخل رینگ می کشند و با کمک انبر های ویژه ای، ان را فشار می دهند تا موها ثابت شده و موی اضافی به موی طبیعی متصل شود.

    اشکالی که در این نوع اکستنشن وجود دارد این است که هم فشار وارد آمده به موهای طبیعی و اصلی زیاد است و هم اینکه به مرور و گذشت زمان، با تغییر رنگ رینگ و مشخص شدن آن، آهن رینگ از بین موها پدیدار گشته و غیر طبیعی بودن موها معلوم می شود.

    انواع اکستنشن مو به همین موارد خلاصه نمی شود و در پست های بعدی شما را با تعداد دیگری از آن ها آشنا خواهیم کرد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *