عمومی

اکستنشن مو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

اکستنشن مو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ - بلاران
  • اکستنشن مو راهکاری برای کسانی است که آرزوی داشتن موهایی پرپشت و بلند را داشته و دارند ولی هیچگاه به این خواسته دست نیافته اند.

    این اشخاص کسانی هستند که به ظاهر خود بیش از دیگران اهمیت می دهند و دوست ندارند که افراد دیگر آن ها را با سری طاس و یا کم مو ببینند و برای همین به دنبال راه حل های مناسب برای انجام این کار می گردند.

    در این پست و پست های آینده نکاتی را در این رابطه برای شما عزیزان در سایت پر مخاطب بلاران ارائه خواهیم داد که امیدواریم اطلاعات داده شده برای تان سودمند باشد.

    اکستنشن مو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ - بلاران

    شناخت اکستنشن مو

    اکستنشن راهی برای افزایش حجم مو، بلندتر کردن مو و یا شکل دادن به آن است در واقع با این روش با افزودن موهای خاصی که با روش های گوناگون، به موهای خود شخص اضافه می شوند، به حجم و عمق موهای طبیعی، در ظاهر افزوده خواهد شد.

    انجام اکستنشن بر روی موها، کاملاً بی خطر بوده و بسیاری از افراد به این روش اعتماد پیدا کرده و به انجام آن مبادرت می کنند، زیرا که با کمک این روش ساده و بی ضرر، می توان مشکلاتی مانند ریزش مو، نازکی مو، کم پشتی مو و حتی طاسی قسمتی از سر را پوشاند و مخفی کرد.

    اما برای اینکه از بهترین نوع این محصول استفاده کرده باشید، لازم است تا همه انواع آن را شناسایی کرده و با انجام مشاوره های لازم و با توجه به در نظر گرفتن شرایط فردی مانند، نوع و جنس مو، رنگ مو، میزان کوتاهی و یا بلندی مو، ژنتیک مو و از همه مهمتر بودجه مالی فرد، نوع اکستنشن مورد استفاده برای خود را تعیین کنید.

    انواع اکستنشن از دو نوع مو تهیه می شوند،

    1 – با استفاده از موهای طبیعی

    در این مدل از اکستنشن موهای طبیعی در ساخت آن استفاده شده است و شاید یکی از روش های تشخیص آن این باشد که با آتش زدن یکی دو تار مو و با ایجاد بوی سوختگی مو، متوجه شوید که آیا این موها طبیعی هستند و یا خیر.

    قیمت اینگونه اکستنشن مو به دلیل طبیعی بودن تارهای مو بالاست و شما می توانید بدون داشتن هیچ دغدغه ای این موها را مانند موهای خودتان رنگ کرده، دکلره و یا هایلایت کنید.

    به لحاظ دوام این موها، باید گفت که بسته به میزان رشد موی فرد، این اکستنشن بین 3 تا 6 ماه متفاوت است، که البته باید هر 45 روز توسط متخصصین این فن، ترمیم بر روی موها انجام گیرد، البته برخی از متخصصین این حرفه معتقدند که این نوع اکستنشن با موی طبیعی می تواند تا یک سال هم دوام داشته باشد.

    اکستنشن مو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ - بلاران

    مزایای اکستنشن طبیعی

    دوام و عمر آن ها بیشتر از نوع مصنوعی آن است.

    به مراقبت و نگهداری زیادی نیاز ندارند.

    رنگ پذیری و همچنین حالت پذیری بر روی آن ها بهتر صورت می گیرد.

    موها را حجیم و پرپشت تر نشان می دهند.

    نسبت به مدل های مصنوعی زیباتر به نظر می رسند.

    اما تنها عیبی که می توان برای اینگونه اکستنشن برشمرد، قیمت تمام شده و گران تر بودن آن است.

    با استفاده از موهای مصنوعی

    همان طور که از نام این نوع اکستنشن پیداست، تارهای مو در اینگونه اکستنشن مو غیرطبیعی است و بهترین و مناسب ترین طول متوسط برای موهای اضافه شده، 22 سانتی متر می باشد.

    اگر طول موی اضافه شده را بیشتر از 30 سانتی متر در نظر بگیرید، وزن مو زیاد شده و به پوست سر فشار مضاعفی را وارد خواهد کرد و در نهایت سبب ریزش موهای طبیعی شخص و کم پشتی در آن ها خواهد شد.!

    مدت زمان مصرف این نوع اکستنشن 3 تا 4 ماه است و فاصله گرفتن مو از کف سر، بستگی به سرعت رشد مو دارد و سن شخص هم در این مورد بسیار مؤثر است، زیرا هر چه سن بیشتر باشد، اکستنشن موی مصنوعی دیرتر از کف سر فاصله خواهد گرفت.

    اما در این مورد باید گفت که معایب آن بیشتر از مزایایش خواهد بود.

    اکستنشن مو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ - بلاران

    معایب اکستنشن مصنوعی

    به نسبت اکستنشن طبیعی دوام و عمر مفید زیادی ندارد.

    به رسیدگی و مراقبت مداوم و همیشگی نیاز دارد.

    در صورتی که برای حالت دادن، فرم دادن و یا خشک کردن آن ها از سشوار استفاده کنید؛ ممکن است آسیب های جدی به تارهای مو وارد شود.

    ممکن است برای تهیه و تولید آن از روش های غیرمتعارف و غیر بهداشتی استفاده شده باشد.

    تنها مزیتی که این نوع اکستنشن دارد این است که نسبت به نمونه طبیعی آن ارزان تر است.

    در پست های بعدی اطلاعات دقیق تری در باره اکستنشن مو به شما عزیزان خواهیم داد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *