عمومی

اکستنشن مو به روش لیزری چگونه صورت میگیرد؟

اکستنشن مو به روش لیزری - بلاران
  • اکستنشن مو به روش لیزری یکی از انواع مختلف اکستنشن است که نسبت به مدل های دیگر طرفداران زیادی دارد.

    شاید بتوان دلیل این استقبال را مزایایی دانست که این روش نسبت به شیوه های دیگر انجام اکستنشن، دارد و این مطلبی است که ما در این بخش به آن خواهیم پرداخت.

    اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید یکی از راه های اکستنشن را برای پرپشتی و بلندی موها در نظر گرفته و از آن در این رابطه کمک بگیرید، بهتر است تا ابتدا انواع این روش ها را آموخته و اطلاعات خود را در این زمینه زیاد کنید.

    اکستنشن مو به روش لیزری  - بلاران

    چگونگی اکستنشن مو به روش لیزری

    اکستنشن به شیوه های گوناگونی و با کمک دستگاه های خاصی قابل انجام است که برخی از آن ها شامل اکستنشن با دوخت، اکستنشن لاینی، اکستنشن چسبی، اکستنشن به کمک گیره، اکستنشن به روش میکرولینک و… می شود.

    اما شاید بتوان گفت که یکی از مدرن ترین و به روز ترین این شیوه ها، اکستنشن با کمک لیزر است، که نسبت به روش های دیگر کم خطرتر و کم ضررتر می باشد، همچنین در این مدل، اکستنشن بقدری ظریف و هنرمندانه صورت می گیرد که جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت و کاملاً طبیعی و همانند موی شخص به نظر خواهد آمد.

    اکستنشن لیزری که به آن اکستنشن گرم هم گفته می شود، یکی از ماندگارترین روش های اکستنشن و شیوه بسیار مناسبی برای پرپشت و بلند نشان دادن موهاست که به کمک دستگاه لیزر انجام شده و آرزوی داشتن موهایی پرپشت، زیبا و بلند را برای شما محقق خواهد کرد.

    این متد راهی برای پرپشت شدن موهای نازک و کم حجم و بخصوص حجیم نشان دادن موهای جلوی سر است، چون به کمک دانه هایی در اندازه میکرو و با کمک دستگاه لیزر مخصوص و همچنین اغلب با استفاده از موهای طبیعی، انجام می شود.

    اکستنشن مو به روش لیزری  - بلاران

    برای انجام اکستنشن به روش لیزری ابتدا موهای فرد را به صورت قسمت های کم و نازک دسته بندی می کنند و آن ها را با کمک شانه کاملاً صاف و مرتب می نمایند.

    دستگاه لیزری که مخصوص این کار است را آماده می نمایند و مقداری از چسبی که آن هم مخصوص به این کار است را بر روی دستگاه می زنند و با کمک چسب، موهای اکستنشن را در محل هایی که لازم است، با چسب چسبانده و با ادامه دادن همین روال، کم کم تمامی موهایی که برای نقاط مختلف بر روی سر مشخص شده اند، در جای خود قرار گرفته و فیکس می شوند.

    معمولاً موهای اضافه شده باید در فاصله نیم سانتی از یکدیگر قرار بگیرند تا شکل منظم و مرتبی داشته باشند و سپس بر روی آن ها یک لایه از موی طبیعی فرد قرار می گیرد و مجدداً لایه دیگری از اکستنشن بر روی سر قرار داده می شود.

    از کراتین گیاهی به عنوان چسب در اکستنشن به روش لیزری استفاده می شود که هم برای موها مفید هستند و همچنین هر زمان که بخواهید اکستنشن را از موهای خود جدا کنید، بدون آسیب دیدن موها و با کمک حلال گیاهی مشخصی می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

    چسب مورد استفاده در اکستنشن لیزری در مدت زمان بسیار کوتاهی خشک می شود، که خود این مسئله یک مزیت محسوب شده و در نهایت موهای زیبا با حجم قابل قبولی را به شما ارائه خواهد داد.

    در این مدل که با جدیدترین دستگاه لیزر و کراتین گیاهی انجام می گیرد، فقط حدود 15 درصد از موهای شما درگیر شده و کمترین میزان فشار و آسیب به موها وارد خواهد شد.

    اگر پس از مدتی موها بلند شدند و نیاز بود تا اکستنشن را از موهای خود جدا کنید، به سادگی دور موها طلق پیچیده می شود و با یک ریموور مخصوص که حلال کراتین نیز می باشد، آن را به قسمت چسب موها می زنند و با کمک انبر مو و شانه قسمت های چسبیده شده را به آسانی از موهای طبیعی جدا می کنند.

    اکستنشن مو به روش لیزری  - بلاران

    علاوه بر همه این ها، دستگاه های اکستنشن لیزری این امکان را برای شما فراهم می کنند تا درجه حرارت دستگاه را کنترل کرده و متناسب با جنس و مقاومت مو آن را تغییر دهید، که در دستگاه های قدیمی چنین امکانی اصلاً وجود نداشت.

    پس در این روش این امکان برای شما فراهم است تا شما با توجه به جنس موی مشتری، نازکی و کلفتی، دمای دستگاه را تنظیم کرده تا در حین انجام کار، کمترین آسیب به موها وارد شده و در نهایت بهترین نتیجه از اکستنشن مو به روش لیزری بدست آید.

    در مطلب بعدی در مورد مزایای این روش برای شما مطالبی را عنوان خواهیم کرد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *