عمومی

اکستنشن موی طبیعی چگونه انجام می گیرد و مزایای آن چیست؟

اکستنشن موی طبیعی چگونه انجام می گیرد و مزایای آن چیست؟ - بلاران
  • برای اکستنشن موی طبیعی از تارهای موی طبیعی کمک گرفته می شود، که البته بخاطر طبیعی بودنش گران تر از اکستنشن های مصنوعی است و مزایای بیشتری هم دارد.

    در این مطلب اطلاعاتی را در باره اکستنشن مو به شیوه ی طبیعی آن در اختیار شما عزیزانی که به این مطالب علاقه مند هستید قرار خواهیم داد.

    اکستنشن موی طبیعی چگونه انجام می گیرد و مزایای آن چیست؟ - بلاران

    شناخت بیشتر اکستنشن موی طبیعی

    گفتیم که برای اکستنشن کردن مو، شما می توانید دو انتخاب به جهت نوع موی اکستنشن داشته باشید، انتخاب موهای طبیعی و یا مصنوعی که موهای مصنوعی از الیاف پلاستیکی بسیار ریز و ظریفی تولید می شوند که مشابه موی انسان است، اما برای تولید اکستنشن طبیعی از تارهای موی طبیعی انسان کمک گرفته می شود.

    اغلب کسانی که دارای موهای سالم و پرپشتی هستند و موهای آنان از سرعت رشد بالایی نیز برخوردار است، اقدام به فروش موی خود به مراکزی می کنند که به کار تخصصی اکستنشن مو می پردازند.

    بیشتر این موها از کشورهایی مانند هند خریداری می شوند که اغلب افراد به لحاظ ژنتیک و یا شرایط آب و هوایی دارای موهای پرپشت و بلندی هستند و تمایل به فروش موهای خود دارند، که البته انجام این کار در اینگونه کشورها بسیار رایج و امری طبیعی و معمولی است.

    موهای خریداری شده باید دارای شرایط مطلوبی باشند از جمله، سالم بودن موها، ضخامت مناسب، پرپشتی و حجم زیاد، داشتن رنگ طبیعی، بدون شوره و بدون موخوره و… .

    که در اکثر موارد مشتریان موها را بر اساس وزن آن برای اکستنشن موی طبیعی خریداری می نمایند و هرچه ظاهر مو بدون رنگ، طبیعی و سالم تر باشد، بهای بیشتری بابت آن پرداخته می شود.

    البته این نکته قابل تأمل است که بلافاصله بعد از خرید موهای طبیعی اقدام به ضدعفونی کردن آن ها می نمایند و کلیه موارد و مسائل بهداشتی بر روی موها انجام می شود و سپس اقدام با اکستنشن مو با این موهای طبیعی می نمایند.

    اکستنشن موی طبیعی چگونه انجام می گیرد و مزایای آن چیست؟ - بلاران

    انجام اکستنشن با موی طبیعی

    برای اکستنشن مو با موهای طبیعی، بهتر است تا از روش لیزری استفاده کنید، که برای این کار از دستگاه های مخصوص پانچ و چسب کراتین کمک می گیرند و عموماً هم برای انجام کار از درجه حرارت قابل تنظیم و بسیار ضعیف دستگاه استفاده می کنند.

    برای این کار ابتدا باید موها را با شامپوی مناسب موی خود بشویید تا موها برای انجام اکستنشن کاملاً پاکیزه باشند.

    موها را به دسته های کوچک تقسیم کرده و با قرار دادن لایه های چسب با کیفیت و استاندارد، بر روی موهای فرد، نسبت به اتصال و گذاشتن موهای طبیعی بر روی سر، اقدام نمایید.

    قیمت اکستنشن موی طبیعی بسیار بیشتر از اکستنشن با موهای مصنوعی است و البته قیمت این نمونه هم بستگی به مواردی مانند، اندازه مو، جنس مو، کیفیت مو و روش انجام اکستنشن دارد، که برای بالا بردن کیفیت کار باید از تار موهای طبیعی که دارای رنگ اصلی و طبیعی و فاقد موخوره و کاملاً بهداشتی هستند استفاده شود.

    اکستنشن موی طبیعی چگونه انجام می گیرد و مزایای آن چیست؟ - بلاران

    مزایای اکستنشن طبیعی

    این نمونه از موها، بشرطی که درست انتخاب شوند، همانند تارهای طبیعی موی فرد نشان داده شده و کاملاً طبیعی به نظر خواهند رسید و شما می توانید با موهای اضافه شده همانند موی خود رفتار کنید.

    اگر تارهای مو در شرایط مناسب و اصولی نگهداری شود بارها می توانید از آن استفاده کنید.

    این موها دوام و عمر مفید بیشتری نسبت به اکستنشن با موهای مصنوعی خواهند داشت.

    این نوع موها بسیار آسان تر و راحت تر از موهای مصنوعی قابل حالت دادن هستند.

    تارهای موی طبیعی را همانند موهای خود، البته تحت نظر متخصص فن، می توانید رنگ کنید.

    انواع بافت هایی را که دوست دارید، می توانید بر روی اینگونه موها، مانند موی طبیعی خود انجام دهید.

    با اکستنشن موی طبیعی علاوه بر رنگ کرن آن، می توانید آن ها را صاف کرده، فر کنید یا حالت دهید.

    تنها مشکلی که برای انجام اکستنشن موی طبیعی می توان عنوان کرد، گران بودن هزینه این نوع اکستنشن است، که باید گفت به نسبت دوام و طول عمری که دارد، همچنین طبیعی بودن آن ارزش خواهد داشت.

    در پست های بعدی باز هم اطلاعات بیشتری در زمینه اکستنشن مو و مطالب مربوط به آن در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *