عمومی

شناخت برترین خودتراش های مردانه با مارکی غیر از ژیلت

شناخت برترین خودتراش های مردانه با مارکی غیر از ژیلت - بلاران
  • برترین خودتراش های مردانه فقط در مارک ژیلت خلاصه نمی شوند و شرکت های دیگری هم هستند که دارای بهترین تیغ های اصلاح با برندهای معروف هستند.

    در این مطلب برخی از این ژیلت های مردانه که دارای ویژگی های بسیار زیاد برای اصلاح و از بین بردن موهای زائد بدن و صورت هستند، به شما معرفی خواهند شد، تا بتوانید انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.

    شناخت برترین خودتراش های مردانه با مارکی غیر از ژیلت - بلاران

    معرفی برترین خودتراش های مردانه

    تیغ های اصلاح مردانه هم دارای انواع زیادی با مارک های مختلف و غیر از ژیلت هستند که با شناخت بهتر آن ها می توانید اصلاحی یکدست و صاف و بی نقص داشته باشید، که البته اینگونه اصلاح صورت یعنی یک اصلاح شش تیغه! برای آقایان بسیار مهم است.

    خود تراش Blaze5

    خود تراش مدل سیلور، دارای 5 تیغه جداگانه است که همه این تیغه ها از استیل ضد زنگ با کیفیتی بسیار بالا تهیه شده اند و کاملاً ضد آب هستند و در مواجه با آب تغییر رنگ و کیفیت پیدا نخواهند کرد.

    بر روی این تیغه ها در پوشی بی رنگ از جنس پلاستیک قرار داده شده است که جهت ایمنی بیشتر ژیلت طراحی شده است، البته این خودتراش علاوه بر تیغه ها، دارای یک قسمت صاف کننده است که بیشتر برای گرفتن خط ریش و شکل دادن به آن کاربرد دارد.

    ژیلت 5 تیغه سیلور دو طرفه است که علاوه بر صورت می توانید با کمک آن به اصلاح پشت گردن هم بپردازید و با طراحی ارگونومیک و خوش دست دستگیره این تیغ، کار اصلاح بسیار ساده تر هم خواهد شد.

    از مزایای دیگراین ژیلت که یکی از برترین خودتراش های مردانه است، داشتن یک ژل یا نوار صابونی است که با لطیف کردن و لیز کردن پوست، از بریده شدن آن در هنگام اصلاح جلوگیری کرده و انجام اصلاح را برای تان راحت تر و لذتبخش تر خواهد کرد.

    شناخت برترین خودتراش های مردانه با مارکی غیر از ژیلت - بلاران

    ژیلت بیک مدل Flex 3

    این خود تراش هم در نوع خود بی نظیر و بسیار با کیفیت است، زیرا که دارای تیغه های فنر دار و بسیار تیز است که از استیل مرغوب و ضد زنگ تهیه شده اند، البته دسته ارگونومیک آن هم به یک اصلاح خوب و بی عیب کمک بسزایی خواهد کرد.

    این خود تراش  با 4 سَری قابل تعویض و قابل استفاده برای چندین بار است، که سَری آن انعطاف پذیر بوده و با پستی و بلندی های بدن و صورت قابل تغییر است و اصلاح تمیز و یکدستی را بر روی صورت و بدن، انجام خواهد داد.

    نوار ژل مانند این ژیلت که حاوی ویتامین E و عصاره آلوئه ورا است، پوست را حتی در هنگام اصلاح هم تقویت کرده و انجام اصلاح صورت را بسیار لذتبخش و آسان خواهد کرد.

    ژیلت دورکو مدل  Pace 6

    این مدل تیغ هم جزو برترین خودتراش های مردانه برای اصلاح آقایان است که البته یکبار مصرف بوده و با سری انعطاف پذیر و دسته ارگونومیک، اصلاح راحتی را برای تان رقم خواهد زد.

    این ژیلت هم دارای نوار باریکی حاوی مواد روان کننده گیاهی است که با کمک تیغه های تیز و ضد زنگی که دارد، یکی از خود تراش های مطرح، در فراهم کردن اصلاحی راحت و بی نقص خواهد بود.

    شناخت برترین خودتراش های مردانه با مارکی غیر از ژیلت - بلاران

    ژیلت دورکو مدل Dorco Classic

    این خود تراش با طراحی زیبایی که بر روی ان انجام شده، نخستین خود تراش 7 تیغه اختصاص یافته برای آقایان است که با وجود نوار ژله ای تهیه شده از روغن آرگان، برای تسکین هرگونه سوزش و التهاب و تحریک پوستی مناسب است.

    وجود تیغه های بسیار تیز و نزدیک به هم و از جنس بسیار مرغوب و ضد زنگ، این ژیلت را به یکی از فوق العاده ترین ژیلت های مردانه با طرفداران زیاد تبدیل کرده است.

    دسته ارگونومیک و سَری چرخشی آن، امکان اصلاح را در تمام نقاط بدن و صورت بدون ایجاد زخم و بریدگی فراهم کرده است و نیازی به برگشت مجدد برای ایجاد یک اصلاح صاف و بی عیب را نخواهید داشت، چون در همان بار اول کار از بین بردن موهای زائد را بخوبی انجام خواهد داد.

    شرکت های زیادی با مارک ها و برندهای مختلف، اقدام به طراحی و تولید تیغ های اصلاح کرده اند، اما مواردی که ذکر شد جزو برترین خودتراش های مردانه با برندهای مختلف و غیر از نام و شرکت ژیلت است، که امیدواریم با تهیه آن ها یک اصلاح راحت و بی نقصی را تجربه کنید.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *